WEC Silly Season 2016: LMP1

To 2015 τελείωσε, όμως οι ομάδες ετοιμάζουν το αγωνιστικό τους πρόγραμμα για την επόμενη σεζόν

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής(WEC), ολοκληρώθηκε για το 2015, όμως η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά, με ομάδες, οδηγούς και κατασκευαστές να ετοιμάζονται για το 2016.

Το Motornews αναλύει τις επιβεβαιωμένες, αλλά και πιθανές συμμετοχές στην LMP1.

Porsche Team: H Porsche θα επιστρέψει στην κατηγορία για να υπερασπιστεί τους δύο παγκόσμιους τίτλους της με την ανανεωμένη 919 Hybrid. To αγωνιστικό θα είναι μια εξέλιξη αυτού του 2015, με αλλαγές να παρατηρούνται στην αεροδυναμική, ενώ θα παραμείνει στα 8MJ υβριδικής ενέργειας. Όλοι οι οδηγοί αναμένεται να μείνουν στην ομάδα, ωστόσο υπάρχουν φήμες πως ο Marc Lieb μπορεί να αντικατασταθεί. (2 αυτοκίνητα)

Αudi Sport: Η Audi παρουσίασε την Κυριακή στο Μόναχο το πλήρως ανανεωμένο R18 e-tron quattro το οποίο εμφανίζει διαφορετικό υβριδικό σύστημα. Η Γερμανική ομάδα πέρασε σε σύστημα μπαταριών από το flywheel που χρησιμοποιούσε μέχρι σήμερα. Επιπλέον η ομάδα πέρασε στα 6MJ υβριδικής ενέργειας από τα 4. Το lineup των οδηγών της δεν θα αλλάξει, ενώ θα παρατάξει και πάλι 2 αυτοκίνητα σε όλους τους αγώνες.(2 αυτοκίνητα)

Toyota GAZOO Racing: O Ιάπωνας κατασκευαστής θα παρουσιάσει ένα εντελώς καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα πατήσει πίστα για πρώτη φορά το νέο έτος. Ο κινητήρας του νέου LMP1 αναμένεται να είναι ένας V6 turbo με το υβριδικό σύστημα να παραμένει με μπαταρίες, ενώ αναμένεται να ανέβει υβριδική κλάση, στα 8MJ ενέργειας ανά γύρο. Το lineup της ομάδας πρόκειται να αλλάξει στο δεύτερο αυτοκίνητο, καθώς ο Alex Wurz που αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, θα αντικατασταθεί από τον Kamui Kobayashi.(2 αυτοκίνητα)

Nissan: Υπό τις οδηγίες πλέον του Michael Caramo, το LMP1 project της Nissan αναμένεται να είναι στο grid σε όλους τους αγώνες του WEC το 2016. Το αγωνιστικό θα παραμείνει με κινητήρα στο εμπρός μέρος, ενώ αναμένεται να έχει το υβριδικό σύστημα της Renault που χρησιμοποιεί στην F1. Το lineup της Nissan παραμένει άγνωστο, όμως φαίνεται ότι θα παραμείνει παρόμοιο με αυτό του 2015.(2 αυτοκίνητα)

Rebellion Racing: H ομάδα του Bart Hayden αναμένεται να επιστρέψει με δύο R-One AER το 2016, τα οποία θα υποστούν μερική εξέλιξη τη νέα σεζόν. Η αλλαγή προμηθευτή ελαστικών είναι υπό εξέταση, με την Ελβετική ομάδα να εξετάζει την περίπτωση της Dunlop.(2 αυτοκίνητα)

ByKolles Racing: H ομάδα της ByKolles εξετάζει το ενδεχόμενο δεύτερου αυτοκινήτου για τη νέα σεζόν, με σκοπό να προσελκύσει οδηγούς από πρωταθλήματα μονοθεσίων. Το LMP1 της Γερμανικής ομάδας θα είναι αρκετά ανανεωμένο, κυρίως στο αμάξωμά του.(1-2 αυτοκίνητα)

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια