Η ACO στηρίζει τις ιδιωτικές LMP1 ομάδες

Ο επικεφαλής της ACO, Vincent Beaumesnil, έκανε σαφές πως η κατηγορία έχει μέλλον

Ο επικεφαλής της ACO, Vincent Beaumesnil, συναντήθηκε με εκπροσώπους των ομάδων του WEC στο Bahrain, με κύριο θέμα συζήτησης να είναι η δημιουργία σταθερότητας στην απόδοση των πρωτοτύπων με τα υβριδικά των εργοστασιακών ομάδων. Η ACO, έχει πλέον αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον της προς τις ιδιωτικές LMP1 ομάδες, καθώς έχει δημιουργήσει ένα οργανωτικό γκρουπ με τωρινές αλλά και με ενδιαφερόμενες ομάδες που θέλουν να συμμετάσχουν στην κατηγορία. Στόχος είναι να δημιουργηθούν ειδικοί κανονισμοί για τα ιδιωτικά LMP1 αγωνιστικά, με την εφαρμογή τους να είναι το νωρίτερο το 2017.

Πιστεύουμε πως υπάρχει μέλλον στην ιδιωτική LMP1. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως υπάρχουν νέοι κανονισμοί στην LMP2, οι οποίοι είμαστε σίγουροι πως θα πετύχουν. Πιστεύουμε πως ο συνδυασμός αυτός μαζί με ένα δυνατό grid στην LMP1 είναι πολύ σημαντικός. Είναι ιστορικής σημασίας οι ιδιωτικές συμμετοχές. Μερικές φορές, πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που έχουμε δυνατές παρουσίες από ιδιωτικές LMP1 ομάδες, καθώς οι κατασκευαστές μπορούν να φύγουν ανά πάσα στιγμή. Πρέπει μαζί με τις ομάδες που συμμετέχουν και με αυτές που θέλουν να συμμετάσχουν, να δούμε τι χρειάζεται για να κάνουμε την κατηγορία ελκυστική.

Οι ομάδες που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση με την ACO, ήταν η Rebellion Racing και η ByKolles, ενώ υπήρχαν και αντιπρόσωποι των Strakka Racing, Greaves Motorsport και της BR Engineering. O Beaumesnil τόνισε, πως η συνάντηση αυτή ήταν μόνο η αρχή, καθώς δεν πάρθηκε κάποια απόφαση. Ωστόσο, επιβεβαίωσε πως οι συζητήσεις έγιναν για το 2017 ή το 2018, καθώς είναι πολύ αργά να αλλάξει κάτι την επόμενη σεζόν.

Σίγουρα, πρέπει να υπάρχουν ειδικοί κανονισμοί σε ορισμένους τομείς. Σήμερα, αν είχαμε διαφορετικούς κανονισμούς δεν θα ήταν αρκετό. Αυτό που θέλουμε σίγουρα, είναι να μειώσουμε τη διαφορά από τα υβριδικά LMP1. Πρέπει να εξετάσουμε αν θα προβούμε σε αλλαγές στον κινητήρα, ή σε άλλο σημείο. Οι νέοι κανονισμοί της LMP1 θα εφαρμοστούν το 2018, οπότε πώς θα διαχειριστούμε αυτό το θέμα;

Στο τραπέζι έχει πέσει η πρόταση, τα υπάρχοντα LMP2 να δεχθούν τροποποιήσεις, κυρίως στο κομμάτι του κινητήρα, με στόχο να είναι διαθέσιμα ως LMP1-L. Όμως ο Beaumesnil δεν θέλησε να το σχολιάσει. Τέλος, ο Γάλλος τόνισε πως ο στόχος για το 2017, είναι να υπάρχουν 8 με 10 ιδιωτικές LMP1 συμμετοχές, με βάση το ενδιαφέρον που υπάρχει μέχρι στιγμής.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια