Η FIA έδωσε λύση στη διαμάχη της αεροδυναμικής σήραγγας

    H Ομοσπονδία ανέλαβε δράση κι «έκλεισε» τα… παραθυράκια των κανονισμών

    Μετά τη νέα επιστολή διαμαρτυρίας της Mercedes προς τη FIA για τη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας της Ferrari, η Ομοσπονδία ανέλαβε δράση κι «έκλεισε» τα… παραθυράκια των κανονισμών.

    Η Mercedes θεωρεί πως η Ferrari έχει συνεργαστεί κατά τη διάρκεια του 2015 με τον Gene Haas χρησιμοποιώντας την ομάδα του ως «Δούρειο Ίππο» για τη δοκιμή δικών της εξαρτημάτων. Η ομάδα του Haas δεν δεσμεύεται με τους ισχύοντες κανονισμούς αεροδυναμικής σήραγγας και CFD κι έτσι μπορούσε να χρησιμοποιεί όσες ώρες ήθελε την αεροδυναμική σήραγγα των Ιταλών, στην οποία κατασκεύαζε το μονοθέσιο του 2016. Έτσι λοιπόν η θεωρία που έχει δημιουργηθεί θέλει τη Ferrari να δοκίμαζε εξαρτήματα για την SF15-T αλλά και το μονοθέσιο του 2016.

    Ο άνθρωπος που έστειλε η FIA στο Maranello, Marcin Budkowski, δε βρήκε να ισχύει κάτι τέτοιο. Μετά από έλεγχο δήλωσε ότι η συνεργασία της Ferrari με τον Haas είναι εντός κανονισμών και δεν υπάρχει κάτι ανησυχητικό που να υποδεικνύει παρανομία.

    Ωστόσο, μετά τη νέα διαμαρτυρία η FIA έκανε σαφές με νέο έγγραφο που έστειλε σε όλες τις ομάδες πως από εδώ και πέρα η συνεργασία για αεροδυναμικές δοκιμές απαγορεύεται.

    Σχόλια

    Σχόλια