Τα δύσκολα ίσως πέρασαν

    Η Lotus μετά την εξαιρετική περσινή χρονιά έχει πέσει στην ουρά του grid παλεύοντας με τον κακό της εαυτό. Η Ε22 δεν πρόλαβε να δοκιμαστεί στο πρώτο τεστ της χρονιάς στη Jerez και αυτό κόστισε. Όχι ότι αν είχαν πάει στην Ισπανία θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση τώρα, η διαφορά θα ήταν μικρή.

    Η ομάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στις χειμερινές δοκιμές αλλά και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Ο κινητήρας της Renault και τα νέα υβριδικά συστήματα δεν λειτούργησαν ποτέ. Αυτό ανάγκαζε την ομάδα να ξεκινά τους αγώνες χωρίς καν να έχουν δουλέψει πάνω στο set-up του μονοθεσίου. Ο Romain Grosjean αποκαλύπτει ότι στους πρώτους αγώνες έτρεχαν με set-up του 2013 κι αυτό έκανε την Ε22 ασταθής και απρόβλεπτη.

    Στους πρώτους αγώνες ήμασταν λίγο πίσω στο set-up κι αυτό δεν είναι καλό για τη νέα χρονιά με τους νέους κανονισμούς. Το μονοθέσιο ήταν δύσκολο στην οδήγηση και δεν απέδιδε όπως έπρεπε. Φέτος άλλαξαν τα ελαστικά, η αεροδυναμική, οι κινητήρες κι εμείς είχαμε μείνει πίσω στο set-up, το οποίο ήταν καλό για την Ε21 αλλά δεν δούλεψε στην Ε22. Έχουμε νέες ιδέες για το πώς θα κάνουμε το μονοθέσιο πιο εύκολο στην οδήγηση. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε τη δουλειά.

    Στη Κίνα όμως φάνηκε τα πράγματα να μπαίνουν σε μια σειρά. Η Lotus πήρε τους αναβαθμισμένους κινητήρες της Renault και κατάφεραν να δουλέψουν πάνω στο set-up. Μπήκαν στο Q3 κι αν ο Grosjean δεν εγκατέλειπε από κιβώτιο ταχυτήτων θα είχαν πάρει και τους πρώτους τους βαθμούς.

    Ο χειμώνας ήταν πολύ δύσκολος με ελάχιστη ροή χρημάτων, μείωση προσωπικού, αλλά η ομάδα κατάφερε να σταθεί στα πόδια της και να παλέψει. Τα σύννεφα φεύγουν σιγά-σιγά και αρχίζει να φαίνεται ο γαλάζιος ουρανός. Μετά από μερικούς δύσκολους μήνες οι άνθρωποι της Lotus φαίνεται πως μπορούν να χαμογελάσουν και πάλι. Η ομάδα ετοιμάζει ένα σημαντικό πακέτο αναβάθμισης για το Grand Prix Ισπανίας ελπίζοντας να κάνουν restart και να αρχίσουν από την αρχή τη χρονιά. Το τεστ που ακολουθεί αμέσως μετά το 3ήμερο είναι πολύ σημαντικό καθώς εκεί θα μπορέσουν αξιολογήσουν καλύτερα τις αναβαθμίσεις. Ίσως τα δύσκολα να πέρασαν για τη Lotus κι από εδώ και πέρα να αρχίσει η αναρρίχηση…

    Σχόλια

    Σχόλια