Live Test: VW e-UP!

    Το Volkswagen e-Up! είναι νέο μέλος του Live Test του Motornews και μας δείχνει το μέλλον των αυτοκινήτων πόλης

    Τo Volkswagen e-Up! ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 20 Νοεμβρίου

     

    TEL BANNER 300x250 GRATSIAS-05Είπαμε να το πάμε all the way με την αναβάθμιση των μετακινήσεών μας,έτσι όπως αυτή σκιαγραφείται από την ύπαρξη του ηλεκτρικού Up! στην καθημερινότητά μας. Κατεβάσαμε λοιπόν τη σχετική εφαρμογή στο κινητό και έτσι, εύκολα κι απλά, αποκτήσαμε πρόσβαση στο αυτοκίνητο εξ αποστάσεως! Μέσω της εφαρμογής, έχουμε τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή του αυτοκινήτου σε ότι έχει να κάνει με τη φόρτιση αλλά και την κατάστασή του. Πότε θα είναι πλήρως φορτισμένο, πόσο είναι τώρα, πόσα χιλιόμετρα έχουμε κάνει στο σύνολο, πόσα μπορούμε να κάνουμε αν αυτή τη στιγμή κατεβούμε και το βγάλουμε από τη πρίζα. Ακόμα ακόμα και να διακόψουμε την φόρτιση με τη χρήση του κινητού μπορούμε ή να ενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό για να φέρουμε τη θερμοκρασία της καμπίνας στο επιθυμητό επίπεδο, πριν πάμε να πάρουμε το αυτοκίνητο από το γκαράζ. Με άλλα λόγια αγαπητοί αναγνώστες, μιλάμε για άλλα κόλπα! Εξέλιξη και προγραμματισμός, σε άλλο επίπεδο, τελείως ξένο από αυτό που έχουμε συνηθίσει με τους συμβατικούς τρόπους μετακίνησης. Αυτή είναι η επανάσταση που φέρνουν τα ηλεκτρικά και σε αυτήν καλούμαστε να ανταποκριθούμε όλοι, ξεπερνώντας τις όποιες ενστάσεις και τις σχετικές δυσκαμψίες που έχουν ορίσει τα χρόνια χρήσης των συμβατικών αυτοκινήτων με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αντέχουμε; Ο χρόνος θα το δείξει. 

     DSC01187        DSC01189

     

    20151120_093029

    Πέμπτη 19 Νοεμβρίου

    2015-11-19 09.56.10

    Πάντως της πάει της Αθήνας το ηλεκτρικό Up! Και της πάει πολύ. Θα ήταν πολύ ωραία να κυκλοφορούσαν πολλά ηλεκτρικά -έστω, όχι μόνο Up!- για να αναβαθμιστεί η ρημάδα η ποιότητα της ζωής σε αυτούς τους δρόμους. Ας μη διορθωνόταν το πρόβλημα με το μποτιλιάρισμα και το κυκλοφοριακό χάος. Ας μη διορθωνόταν η συμπεριφορά των περισσότερων δικυκλιστών που βάζουν ένα ακόμα μπελά στο κεφάλι των υπολοίπων με την αναρχική διάθεσή τους. Μόνο και μόνο το ότι θα κυκλοφορούσαν ήσυχα αυτοκίνητα, χωρίς να βγάζουν περίεργα αρωματισμένους ρύπους από τις εξατμίσεις τους, η συνολική εικόνα θα βελτιωνόταν σημαντικά. Χώρια που οι οδηγοί τους θα γινόντουσαν καλύτεροι άνθρωποι έχοντας λιγότερα άγχη κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους. Το e-Up! σε κερδίζει με τον τρόπο του και σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα ακόμα και όταν έχεις μπροστά σου τις πλέον βαρετές αστικές μετακινήσεις. Ο ηλεκτροκινητήρας, που είναι σε κοινή θέα (εντάξει, κατά κάποιον τρόπο) όταν ανοίξεις το εμπρός καπό, είναι ικανότατος, αντιστρόφως ανάλογα σε σχέση με το μέγεθός του. Επιπλέον, ανοίγοντας το καπό εμπρός, βλέπεις και τα μόνα δοχεία που μπορεί να σε απασχολήσουν κατά τη διάρκεια της συνύπαρξης με το e-Up! Το δοχείο για τα υγρά των φρένων, του ψυκτικού και του νερού για τα τζάμια, είναι η μόνη “επέμβαση” που μπορεί να χρειαστεί κάποια στιγμή το maintenance free μικρό της VW. Και αυτή είναι μια ακόμα σκέψη που σου φτιάχνει τη διάθεση απέναντί του. 

    20151119_091628

    Τετάρτη 18 Νοεμβρίου

    20151118_161039Οι εντυπωσιακές λεπτομέρειες του ηλεκτρικού Up! έχουν να κάνουν κυρίως με τη χρήση του και τις διαφορές που εντοπίζεις σε σχέση με την κοινότυπη καθημερινότητα. Για παράδειγμα, έχεις ξεκινήσει για το κέντρο και στην πορεία διαπιστώνεις πως το πήξιμο οφείλεται στους αγρότες που κατεβαίνουν με διάθεση κατάργησης της κίνησης στους δρόμους- σε πρώτη φάση τουλάχιστον. Αφού σιχτιρίσεις την τύχη σου για το ότι δεν έβαλες να ακούσεις κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό που να ενημερώνει σχετικά (δεν είναι και πολλοί αυτοί που το κάνουν αξιόπιστα) νιώθεις μια μικρή ανακούφιση που είσαι με το ηλεκτρικό. Δεν θα μείνεις από καύσιμο και δε θα μολύνεις την ατμόσφαιρα με ρύπους. Χώρια που στραβοκοιτάς για το λόγο αυτό και τα μηχανάκια που στέκονται δίπλα σου στην κίνηση. Ύστερα είναι και το θέμα του θορύβου. Το μικρό τρόλεϊ προφανώς και δεν ακούγεται περισσότερο από ένα δυναμό ποδηλάτου. Και αυτό μπορεί να μη λέει πολλά όταν είσαι στον δρόμο. Μόλις κατέβεις σε υπόγειο πάρκινγκ όμως, τότε τα βλέπεις όλα. Το χέρι πάει στον διακόπτη και κλείνεις το ηχοσύστημα, γιατί απλά, δεν πιστεύεις αυτό που συμβαίνει και (δεν) ακούς. Και φυσικά, το μεγαλύτερο asset που σου προσφέρει το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι η απαλλαγή από την υποχρέωση να βλέπεις τα μούτρα του βενζινά. Πολύ μεγάλη υπόθεση φίλοι αναγνώστες. Ειδικά αν έχεις κάνα ξινομούρη βενζινά στη γειτονιά. Με το e-Up! έχουμε μπει στον πειρασμό όλοι εδώ στο Motornews να μοιράζουμε… μεσαία δάχτυλα περνώντας απ’ έξω. Προφανώς και δεν το κάνουμε αλλά τουλάχιστον είμαστε στον δρόμο της αρετής αφού μπορούμε και παραδεχόμαστε την αμαρτία μας. 

    20151118_091737

     

    Τρίτη 17 Νοεμβρίου

    eup-1

    Το Volkswagen e-Up! είναι νέο μέλος του Live Test του Motornews και μας δείχνει το μέλλον των αυτοκινήτων πόλης. Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής μάρκας δεν ακούγεται, δεν ρυπαίνει  και είναι ξεκούραστο. Το e-Up! αλλάζει σημαντικά την καθημερινότητα, αφού απαλλάσσει τον οδηγό από την επίσκεψη στο πρατήριο. Το μόνο που έχεις να κάνεις στο τέλος της ημέρας είναι να το βάλεις στην πρίζα, όπως το κινητό τηλέφωνο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει και ιδιωτικό γκαράζ μειώνοντας σημαντικά το ποσοστό των πιθανών αγοραστών.

    Ανάλογα με το διαθέσιμο πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας που θα επιλέξεις, με το e-Up! ίσως χρειαστεί να αλλάξεις λίγο και τον τρόπο οδήγησης. Αν για παράδειγμα επιλέξεις το 4ο επίπεδο,  σηκώνοντας το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού το αυτοκίνητο μπαίνει σε λειτουργία εντατικής φόρτισης κι αμέσως επιβραδύνει. Έτσι αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλώς να μετριάσεις την πίεση που ασκείς στο γκάζι και μετά απλώς δεν χρειάζεσαι, σχεδόν ποτέ, το φρένο. Έτσι σώζεις τα υλικά τριβής και αυξάνεις και την αυτονομία ειδικά σε πολλαπλές εκκινήσεις και επιβραδύνσεις στην πόλη, αλλά χρειάζεται μια μικρή περίοδος προσαρμογής που αξίζει τον κόπο.

    Πάμε για φόρτιση και τα λέμε αύριο!

    eup2

     

     

    Σχόλια

    Σχόλια