Οι λύσεις της FIA για τα κλειστά cockpit

    Οι δοκιμές κλειστού cockpit που ετοιμάζει η FIA πλησιάζουν καθώς έχει μπει Νοέμβριος

    Οι δοκιμές κλειστού cockpit που ετοιμάζει η FIA πλησιάζουν καθώς έχει μπει Νοέμβριος. Η Ομοσπονδία δουλεύει πάνω σε διάφορες λύσεις τα τελευταία χρόνια προσπαθώντας να βρει τρόπο να προστατέψει τα κεφάλια των οδηγών, χωρίς όμως να μειώσει σημαντικά την ορατότητα.

    Η FIA πρόκειται να δοκιμάσει 3 διαφορετικές λύσεις αυτόν τον μήνα.

    Η πρώτη λύση έχει την ονομασία AFP-V2 και είναι η αναβαθμισμένη εκδοχή του αρχικού σχεδίου με roll hoop (προστατευτική κατασκευή με μπάρες) η οποία πλέον έχει τρείς προστατευτικές λεπίδες οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να αποτρέπουν διάφορα αντικείμενα πριν φτάσουν στο κεφάλι του οδηγού.

    Η δεύτερη λύση ονομάζεται halo και είναι σχεδιασμένη από τη Mercedes.

    Η τρίτη λύση είναι ένα κεντρικό rollhoop το οποίο αποτελείται από 3 μπάρες οι οποίες ξεκινούν από το κέντρο του ρύγχους και καταλήγουν στο airbox πάνω από το κεφάλι του οδηγού.

    Ο επικεφαλής ασφάλειας της FIA, Laurent Mekies, δηλώνει:

    Προσπαθούμε να βρούμε σχέδια τα οποία εξυπηρετούν τον σκοπό και στη συνέχεια θα βρούμε και λύση με τη γρήγορη έξοδο και καλή ορατότητα.

    Το video του Giorgio Piola δείχνει πώς θα λειτουργεί η λύση AFP-V2 και τη συγκρίνει με την πρόταση της Mercedes, halo.

    Σχόλια

    Σχόλια