Live Test: Peugeot 108 1.2 5d

    Το μικρό αυτοκίνητο είναι ένα θέμα που στην Peugeot βάσει της ιστορίας τους, δείχνουν να το κατέχουν καλά. Το 108 είναι άλλη μια απόδειξη.

    Το Peugeot 108 έρχεται να συμπληρώσει την τριπλέτα σε ότι έχει να κάνει με τις εντυπώσεις μας, αφού πρόσφατα είχαμε στη διάθεσή μας τα άλλα δύο από Toyota και Citroen. Το αστικό περιβάλλον είναι το πεδίο δράσης του και όπως όλα δείχνουν, εκεί θα αναλωθούν οι μέρες μας μαζί του, προκειμένου να μας δείξει τις αρετές του.

    Πέμπτη 12 Νοεμβρίου

    Συμπερασματικά καταλήγουμε πως το νέο 108 έχει αποκτήσει ταυτότητα και ξεχωρίζει στην πόλη. Η προσθήκη του τρικύλινδρου κινητήρα των 1.200 κ.εκ. έχει δώσει νεύρο και ζωντάνια αλλά έχει πάρει κάτι από τον οικονομικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως και να έχει όμως, η ιστορία επιτυχίας της Peugeot δείχνει να συνεχίζεται, μια και με τιμή εκκίνησης κάτω από τα 10 χιλιάρικα (για την έκδοση με τον κινητήρα του λίτρου) το μικρό παραμένει πολύ δελεαστική πρόταση αγοράς.

    Τετάρτη 11 Νοεμβρίου

    108-5d-12-3

    Το μικρό Peugeot κάθε μέρα που περνάει μας αποδεικνύει πως είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, οικονομικό αλλά και εξαιρετικά καλαίσθητο. Σε επίπεδο υλικών κατασκευής φυσικά και δεν εντυπωσιάζει, όντας ένα αυτοκίνητο χαμηλού κόστους, αλλά σε ποιότητα συναρμολόγησης και στιβαρότητα πείθει απόλυτα. Επίσης το εσωτερικό, βασικά για τους εμπρός επιβάτες, είναι ιδιαίτερα φιλόξενο και ευρύχωρο, τόσο λόγω της ευχάριστης εικόνας της σχεδίασης, όσο και λόγω των τοξωτών κολονών του παρμπρίζ. Ωστόσο ένα τόσο μικρό και τόσο χαμηλού κόστους αυτοκίνητο είναι φυσιολογικό να έχει και κάποιες “εκπτώσεις” στην ποιότητα και τη συναρμολόγηση. Την πρώτη την ανακαλύπτεις πολύ εύκολα στις γυμνές μεταλλικές επιφάνειες του εσωτερικού ή στο γεγονός ότι η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι -κατ’ ουσίαν- το πίσω παρμπρίζ.

    108-5d-12-2

    Τρίτη 10 Νοεμβρίου

    108-5d-12-

    Χαρισματικό αυτοκίνητο το 108 καθώς έχει όλα τα στοιχεία να σε κάνει να νιώσεις άνετα είτε στο σταμάτα – ξεκίνα της πόλης, είτε στην Εθνική Οδό. Το 108 είναι πολυτάλαντο και πολύ απολαυστικό στην οδήγηση. Επίσης δεν έχει τις τσιγκουνιές των προηγούμενων γενιών, όπως για παράδειγμα έναν μόνο διακόπτη ηλεκτρικού παραθύρου στην πλευρά του οδηγού και απουσία ντουλαπιού συνοδηγού. Ο τρικύλινδρος 1.200άρης αρπάζει από χαμηλά και προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό. Οι μετακινήσεις εντός πόλης γίνονται παιχνιδάκι με το μικρό μέγεθος του αμαξώματος, το οποίο όμως μπορεί με αρκετή άνεση να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικους.

    Δευτέρα 9 Νοεμβρίου

    20151107_172925

    Το έχουμε δει ξανά αλλά δεν σταματάει να μας εντυπωσιάζει, όσες φορές και να το ζήσουμε. Το σύστημα διασύνδεσης του 108, δείχνει πλάτη στον ανταγωνισμό αλλά και σε αντίστοιχα συστήματα ακριβότερων αυτοκινήτων ακόμα και από πολυτελείς κατηγορίες. Η ευκολία που προσφέρει και η ελάχιστη προσπάθεια/ γνώση για να πετύχει κανείς το αποτέλεσμα, είναι πραγματικά που το κάνουν να ξεχωρίζει. Με τρεις επαφές στη μεγάλη touch οθόνη, έχεις πετύχει τη σύνδεση του κινητού σου για να εκμεταλλευτείς το πολύ καλό σύστημα ανοιχτής ακρόασης αλλά και την αναπαραγωγή μουσικής που ενδεχομένως έχεις αποθηκεύσει στην τηλεφωνική σου συσκευή. Είναι αναμφίβολα μεγάλο ατού του μικρού 108 το ότι γίνεται με το καλημέρα φιλικό στον χρήστη και του λύνει τα χέρια με ιδιαίτερη ευκολία.

    20151107_132616   20151107_132246

    Έχοντας όλο το σαββατοκύριακο στη διάθεσή μας και με αρκετές διαδρομές κυρίως εντός πόλης, η κατανάλωση έχει “κάτσει” στα πέριξ της ένδειξης 6,0 λίτρων/ 100 χλμ. Είναι πολύ θετικό το γεγονός πως οι ρυθμίσεις του κινητήρα που χρησιμοποιείται στο μικρό μοντέλο, επιτρέπουν τη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα μέσα στην πόλη, μια και βγαίνοντας από αυτή, το μόνο που μπορεί να κάνει η σχετική ένδειξη, είναι να κατέβει ακόμα πιο πολύ. 

    20151108_222906

    Σχόλια

    Σχόλια