6H Shanghai FP1&2: «Μία σου και μία μου»

Audi και Porsche μοιράστηκαν την πρωτιά στις δύο ελεύθερες περιόδους της Παρασκευής

Οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής για τις 6H της Shanghai ολοκληρώθηκαν, με τις Audi και Porsche να κυριαρχούν.

Στο FP1, η Audi βρέθηκε στην κορυφή, με τον Andre Lotterer να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο στο #7 R18 e-tron quattro. O χρόνος του Γερμανού ήταν στο 1:45.707 και σημειώθηκε αρκετά νωρίς στην 90λεπτη διαδικασία. Ο Lucas di Grassi στο #8 Audi βρέθηκε στη 2η θέση, ολοκληρώνοντας το 1-2 της γερμανικής ομάδας.

Οι δύο Porsche ακολούθησαν στις θέσεις 3-4, καθώς δεν κατάφεραν να σημειώσουν ανταγωνιστικούς χρόνους. Οι δύο 919 Hybrid βρέθηκαν 0.8 και 1.2 αντίστοιχα πίσω από τα ντιζελοκίνητα Audi.

Στην LMP2 η KCMG έδωσε τον ρυθμό στη μικρή κατηγορία πρωτοτύπων, με τον Richard Bradley να σημειώνει χρόνο στο 1:55.069 με το #47 Oreca 05 Nissan. Στη 2η θέση βρέθηκε το #26 Ligier της G-Drive Racing, λιγότερο από ένα δέκατο πίσω.

Στην GTE-Pro, η Porsche έκανε ένα εντυπωσιακό 1-2, με τις δύο 911 RSR να βρίσκονται σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τη #99 Aston Martin που βρέθηκε στην 3η θέση.

Στο FP2 ήταν η σειρά της Porsche να απαντήσει. Ο Mark Webber με το #17 βρέθηκε στην κορυφή με τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο 1:45.111. Ο Αυστραλός σημείωσε τον χρόνο στο τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας αφήνοντας στη 2η θέση τον Neel Jani στην έταιρη Porsche.

Τα δύο Audi ακολούθησαν στις θέσεις 3-4 με τον Duval στο #8 μπροστά από τον Lotterer στο #7. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως κανένα από τα δύο R-18 δεν βελτίωσε τον χρόνο του FP1. Τα δύο Toyota ακολούθησαν στις θέσεις 5-6, πάνω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τις Porsche.

H Rebellion Racing βρέθηκε στην κορυφή των ιδιωτικών LMP1 ομάδων με το #13 R-One να είναι μπροστά από το #12 και το #4 της ByKolles.

Στην LMP2 η KCMG έκανε το 2 στα 2, με τον Bradley στο #47 να βελτιώνει τον πρωινό του χρόνο στο 1:54.185. Στη 2η θέση βρέθηκε το #36 της Signatech Alpine, 0.1 πίσω από το Oreca 05 της KCMG. Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσε το #28 της G-Drive Racing.

Στην GTE-Pro, ένας εντυπωσιακός χρόνος από τον James Calado στη #71 Ferrari τον έφερε στην κορυφή των χρόνων. Το 2:03.028 ήταν κατά ένα σχεδόν δευτερόλεπτο πιο γρήγορος γύρος από αυτόν της #51 Ferrari που βρέθηκε στη 2η θέση. Στην 3η θέση βρέθηκε η #99 Aston Martin του Alex McDowall.

Στην GTE-Am, η SMP Racing βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων, με τον Aleksey Basov να σημειώνει το 2:04.527 στη #72 Ferrari. Στη 2η θέση η #50 Corvette της Labre Competition, μόλις 0.067 πίσω από τον χρόνο του οδηγού της SMP.

Στις ελεύθερες δοκιμές δεν σημειώθηκαν ατυχήματα και οι διαδικασίες κύλισαν ομαλά.

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο με το FP3 και τις κατατακτήριες δοκιμές.

Αποτελέσματα FP1
Αποτελέσματα FP2

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια