Νέα στοιχεία για το ατύχημα Sainz

    Η FIA ολοκλήρωσε την έρευνά της για το ατύχημα του Carlos Sainz στο Grand Prix Ρωσίας και τα ευρήματα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον

    Η FIA ολοκλήρωσε την έρευνά της για το ατύχημα του Carlos Sainz στο Grand Prix Ρωσίας και τα ευρήματα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Η αρχική εκτίμηση ήταν πως το χαμηλό ρύγχος της STR ευθυνόταν για το «χώσιμο» του μονοθεσίου κάτω από τις TecPro μπαριέρες θέτοντας ερωτηματικά για την ευρύτερη ασφάλεια των νέων μονοθεσίων. Όμως τελικά δεν έφταιγε το ρύγχος αλλά η αναπήδηση της TecPro πάνω στο μονοθέσιο του Ισπανού.

    Το ατύχημα του Sainz σύμφωνα με τον επικεφαλής ασφάλειας της FIA, Laurent Mekies, ήταν ένα από τα πιο ισχυρά της χρονιάς καθώς καταγράφηκε δύναμη επιβράδυνσης 40g. H STR επιβράδυνε από τα 153χλμ/ώρα στα 0 μόλις σε 4 μέτρα. Όπως καταλαβαίνετε ήταν ιδιαίτερα ισχυρό ατύχημα και με τις TecPro να μη λειτουργούν σωστά θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι πολύ χειρότερο. Ευτυχώς όμως ο Sainz δεν έπαθε απολύτως τίποτα.

    Τώρα η FIA μετά από αυτά τα ευρήματα σκοπεύει να βελτιώσει τη λειτουργία των TecPro ώστε να μην επαναληφθεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Ωστόσο δεν είναι μια εύκολη διαδικασία καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να υπολογιστούν.

    Σχόλια

    Σχόλια