Τον Νοέμβριο δοκιμές κλειστού cockpit

Η FIA επιβεβαίωσε πως πρόκειται να πραγματοποιηθούν 3 διαφορετικές λύσεις κλειστού cockpit μέσα στον Νοέμβριο

Το καλοκαίρι σας είχαμε ενημερώσει πως η FIA σχεδιάζει να πραγματοποιήσει δοκιμές κλειστού cockpit (σχετικό θέμα). Η Ομοσπονδία λοιπόν επιβεβαίωσε πως πρόκειται να πραγματοποιηθούν 3 διαφορετικές λύσεις κλειστού cockpit μέσα στον Νοέμβριο. Ο σχεδιασμός και των τριών εκδοχών είναι αποτέλεσμα της μέχρι τώρα έρευνας της FIA.

Η πρώτη λύση έχει την ονομασία AFP-V2 και είναι η αναβαθμισμένη εκδοχή του αρχικού σχεδίου με roll hoop (προστατευτική κατασκευή με μπάρες) η οποία πλέον έχει τρείς προστατευτικές λεπίδες οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να αποτρέπουν διάφορα αντικείμενα πριν φτάσουν στο κεφάλι του οδηγού.

Η δεύτερη λύση ονομάζεται halo και είναι σχεδιασμένη από τη Mercedes, σχετική φωτογραφία.

Η τρίτη λύση είναι ένα κεντρικό rollhoop το οποίο αποτελείται από 3 μπάρες οι οποίες ξεκινούν από το κέντρο του ρύγχους και καταλήγουν στο airbox πάνω από το κεφάλι του οδηγού.

Και οι τρείς λύσεις παρουσιάστηκαν στους οδηγούς ώστε η FIA να πάρει τις πρώτες εντυπώσεις. Αυτό που απασχόλησε ιδιαίτερα ήταν η έξοδος των οδηγών από το cockpit σε περίπτωση ανάγκης. Με τις δύο τελευταίες λύσεις αυτή είναι δύσκολη.

Τέλος η επόμενη γενιά κρανών θα φέρει μία ειδική ζελατίνα στο visor (Zylon) η οποία θα μπορεί να αποτρέπει αντικείμενα ώστε να αποφευχθούν ατυχήματα σαν αυτό του Felipe Massa στην Ουγγαρία το 2009.


Σχόλια

Σχόλια