ACO και FIA σχεδιάζουν τους κανονισμούς του 2018

Αναμένονται αλλαγές από το 2018 με τα 10MJ ηλεκτρικής ενέργειας να είναι η αρχή

Με τους τωρινούς κανονισμούς της LMP1 να ισχύουν μέχρι και το 2017, η δουλειά από την πλευρά της FIA και της ACΟ έχει στραφεί σε αυτούς  της επόμενης γενιάς, η οποία θα περιέχει αύξηση της υβριδικής ενέργειας.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, έχουν γίνει συναντήσεις μεταξύ των κατασκευαστών και των FIA-ACO με στόχο οι νέοι κανονισμοί να τεθούν σε ισχύ από το 2018 στο WEC. Στους νέους κανονισμούς περιέχεται νέος σχεδιασμός στο σασί ο οποίος αρχικά ήταν προγραμματισμένος να εφαρμοστεί το 2017, αλλά μετατίθεται για το 2018.

Μέθοδοι με στόχο να μειωθεί η ταχύτητα στις στροφές μέσω της αεροδυναμικής έχουν ήδη μελετηθεί, καθώς τα αγωνιστικά κινούνται πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι θα ήθελε η ACO με τους τωρινούς κανονισμούς. Επιπλέον, τα LMP1, θα εξαρτώνται περισσότερο από την υβριδική δύναμη.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ACO, Vincent Beaumesnil, δήλωσε.

Βρισκόμαστε σε συζητήσεις για τους κανονισμούς της LMP1 των επόμενων 5, 6, 8 χρόνων. Δουλεύουμε πάνω σε ένα monocoque, το οποίο είναι ένα τεράστιο άλμα στην ασφάλεια. Θέλουμε να βελτιώσουμε την ασφάλεια. Επίσης, κοιτάμε και την αεροδυναμική, καθώς πρέπει να μειώσεις την ταχύτητα όταν τα αυτοκίνητα ξεπερνούν τη μέγιστη απόδοση.

Το επόμενο βήμα στις συζητήσεις, είναι η δημιουργία μιας υποκατηγορίας των 10MJ υβριδικής ενέργειας, στην οποία οι κατασκευαστές είναι υπέρ.

Ο τεχνικός διευθυντής της Porsche, Alex Hitzinger, δήλωσε.

Αυτό είναι το επόμενο λογικό βήμα. Μειώνουμε την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνουμε την υβριδική ενέργεια. Βγάζει νόημα.

Στο ίδιο μήκος κύματος τέθηκε και ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Pascal Vasselon, ο οποίος τόνισε πως οι αλλαγές πρέπει να γίνουν μακροπρόθεσμα.

Η Toyota και η Audi ετοιμάζουν εντελώς καινούρια πρωτότυπα για την επόμενη χρονιά, βασισμένα στους τωρινούς κανονισμούς. Αυτό σημαίνει, πως όποια πρόοδος γίνει στην υβριδική τεχνολογία, δεν θα γίνει πριν το 2017.

Ο Vasselon δήλωσε:

Πρέπει να είμαστε άκρως προσεκτικοί καθώς δεν πρέπει να γίνει έκρηξη στο κόστος. Από τη μεριά μας, επιμένουμε να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί γιατί είμαστε σε καλύτερη κατάσταση από την F1, όμως μια αύξηση στο κόστος είναι πολύ πιθανή. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να μην γίνουν άμεσα μεγάλες αλλαγές.

Ο Beaumesnil από τη μεριά του, τόνισε πως η ACO λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψιν το θέμα του κόστους και καθησύχασε πως δεν θα γίνουν αλλαγές που θα επηρεάσουν τους προϋπολογισμούς των εταιριών.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια