Η FIA ερευνά τη σύγκρουση Bradley-Yacaman

Οι αγωνοδίκες πήραν πίσω την αρχική απόφαση μετά από τα νέα στοιχεία που έλαβαν

Ο αγώνας για τις 6H του Fuji μπορεί να χαρακτηριστεί από πολλές απόψεις δραματικός. Όχι μόνο για το άπλετο θέαμα και τις αμέτρητες μάχες μέχρι το τέλος, αλλά και για το ατύχημα τα τελευταία λεπτά του αγώνα μεταξύ του Bradley με το #47 και τον Yacaman με το #28.

Οι δύο οδηγοί, με λιγότερο από 6 λεπτά να απομένουν, πάλευαν για την 3η θέση στην LMP2, ώσπου είχαν επαφή με αποτέλεσμα το #47 του Bradley να υποστεί μεγάλες ζημιές και να εγκαταλείψει.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν αμέσως μετά τον αγώνα, με το πόρισμά τους να αιφνιδιάζει αρκετούς. Από τα replay και δεδομένα που συνέλεξαν είδαν πως ο οδηγός της KCMG (Bradley) είχε φρενάρει 37 μέτρα νωρίτερα απ’ότι στους προηγούμενούς του γύρους. H απόφαση των αγωνοδικών ήταν πως ο Βρετανός οδηγός είχε την ευθύνη και τιμωρήθηκε με μία επίπληξη.

Ωστόσο το θέμα δεν τελείωσε εκεί.

Οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν να πάρουν πίσω την αρχική τους απόφαση όταν έλαβαν στοιχεία από την ίδια την KCMG πως ο Bradley κινούνταν με τέρμα γκάζι όταν τον χτύπησε ο οδηγός της G-Drive Racing.

Ως αποτέλεσμα, η αρχική απόφαση ανακλήθηκε και πλέον θα γίνουν νέες αναλύσεις με βάση τα νέα δεδομένα που δόθηκαν στους αγωνοδίκες.

Οι τεχνικοί έφοροι θα ετοιμάσουν μια εκτενή αναφορά για το συμβάν και θα το παρουσιάσουν στους αγωνοδίκες στην επόμενη συνεδρίαση του WEC όπου αναμένεται και η τελική απόφαση.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια