Suzuki Scooter Day

    Όλη η γκάμα των scooter Suzuki, η πίστα καρτ Speed Force στο Κορωπί, ο υπέροχος καιρός και η καλή δημοσιογραφική παρέα, σηματοδότησαν μια υπέροχη μέρα σπάνιου συνδυασμού χαράς και εργασίας.

    Όλη η γκάμα των scooter Suzuki, η πίστα καρτ Speed Force στο Κορωπί, ο υπέροχος καιρός και η καλή δημοσιογραφική παρέα, σηματοδότησαν μια υπέροχη μέρα σπάνιου συνδυασμού χαράς και εργασίας.

    Στην παρουσίαση της Suzuki η ημέρα ξεκίνησε με ένα λαμπρό ήλιο. Φάνηκε δηλαδή από το πρωί ότι θα ήταν καλή και μάλιστα έγινε ακόμα καλύτερη στη συνέχεια, καθώς είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε όλα τα scooter σε ένα ασφαλές περιβάλλον με κορυφαία ποιότητα ασφάλτου. Φυσικά, σε αυτές τις συνθήκες το βάρος της οδήγησης έπεσε όλο στο μικρό αλλά ιδιαίτερα διασκεδαστικό Address 110, καθώς ήταν τόσο το νεότερο μοντέλο της γκάμας, όσο και το πιο ευέλικτο και συμβατό με τη χάραξη μιας πίστας καρτ.

    Με την έλευση του Address 110 πριν λίγους μήνες στη χώρα μας, η γκάμα των scooter της Suzuki ενισχύθηκε ακριβώς εκεί που υστερούσε, δηλαδή στο κάτω άκρο των χαμηλού κόστους μικρών δίκυκλων πόλης. Με πολύ χαμηλό βάρος, έναν ικανό κινητήρα 113 κ.εκ., κορυφαία πρακτικότητα και στιβαρότητα, το Address είναι ένα πραγματικά πολυμορφικό δίτροχο για την πόλη και το ιδανικό συμπλήρωμα στη γκάμα του κορυφαίου Burgman 650, του πληθωρικού Burgman 400 και του άνετου Burgman 200.

    suzuki-scooter-day3

    Οι δημοσιογράφοι απόλαυσαν το υψηλό περιθώριο πρόσφυσης με αποτέλεσμα αρκετό υλικό από τα κεντρικά σταντ και τις ποδιές των Address να μείνουν στην άσφαλτο, κόντρες εξελίχτηκαν και στο τέλος της οδήγησης η διασκέδαση είχε χτυπήσει κόκκινο. Το Burgman 650 φυσικά και δεν μπορούσε να ξεδιπλώσει τον πολυτάλαντο χαρακτήρα και τις επιδόσεις του στην μικρή πίστα, ενώ τα 400 και 200 απέδειξαν ότι δεν υπολείπονται σε πρόσφυση και ικανότητα ελιγμών, διατηρώντας πάντα ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας παρά την κορυφαία άνεση.

    Αναφορικά με το Address 110 αξίζει να σημειωθεί ότι ο μικρός μονοκύλινδρος κινητήρας διαθέτει ψεκασμό και η ποιότητα λειτουργίας του είναι εξαιρετική. Σαφώς δεν περιμένει κανείς εντυπωσιακή ισχύ αλλά ο γραμμικός, συνεχής και άνετος τρόπος παροχής δύναμης είναι ιδανικός. Επιπρόσθετα, όλα τα περιφερειακά στοιχεία του scooter βρίσκονται στο ίδιο υψηλό επίπεδο και έτσι το συνολικό αποτέλεσμα είναι κορυφαίο –πάντα με τα μέτρα της κατηγορίας. Οι διαθέσιμοι χώροι επίσης και η πρακτικότητα καθιστούν το εισαγωγικό μοντέλο της Suzuki ένα από τα πλέον ικανά της κατηγορίας και έτσι το κόστος των 1.795€ είναι μια πραγματική ευκαιρία.

    suzuki-scooter-day2

    Τα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς Burgman, παρότι βρίσκονται αρκετά χρόνια στην παραγωγή, συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με την ποιότητα κατασκευής και την τεχνολογία τους. Επιπρόσθετα, με το πέρασμα των ετών, έχουν δεχτεί σημαντικές βελτιώσεις που τα έχουν καταστήσει ακόμα πιο πρακτικά, αισθητικά συμβατά με την εποχή και αξιόπιστα.

    Το κορυφαίο Burgman 650 είναι ακόμα το μοναδικό της κατηγορίας με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο CVT και πρωτεύουσα μετάδοση με γρανάζια, το οποίο δίνει τη δυνατότητα είτε της αυτόματης, είτε της χειροκίνητης λειτουργίας. Ο δικύλινδρος κινητήρας με τους 55 ίππους ο οποίος είναι τοποθετημένος εμπρός συμβάλλει στην καλή κατανομή του βάρους, ενώ οι εξαιρετικές επιδόσεις του το καθιστούν περισσότερο μια «χαλαρωτική μοτοσικλέτα» παρά ένα mega scooter. Τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι, υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και πολύ λογική τιμή, 9.995€, συμπληρώνουν το παζλ μιας κορυφαίας πρότασης.

    Στα χνάρια του Burgman 650 βρίσκεται και το 400, με σαφώς πιο συμβατική τεχνολογία στα μηχανικά μέρη, αλλά επίσης μεγάλους χώρους, άνεση και πρακτικότητα. Με στάνταρ ABS, πολυτελή κατασκευή και επιδόσεις που το καθιστούν ιδανικό ακόμα και για μικρά ταξίδια, προσφέρεται στην τιμή των 7.295€. Έτσι αποτελεί έναν ιδανικό συμβιβασμό για όσους επιθυμούν να κινούνται συχνά στον αυτοκινητόδρομο και στην πόλη, συνδυάζοντας επιδόσεις, πρακτικότητα και λογική τιμή.

    suzuki-scooter-day4

    Το μέχρι πρότινος μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Suzuki, το Burgman 200, είναι ένα κλασικό scooter υπό την έννοια της υιοθέτησης μικρών τροχών 12 ιντσών, με πραγματικά εντυπωσιακούς χώρους όμως και παροιμιώδη για την κατηγορία του άνεση. Ευέλικτο, με έναν εξαιρετικά γραμμικό και δυνατό κινητήρα που δεν θα προδώσει με την απόδοσή του τον οδηγό στον αυτοκινητόδρομο, χαμηλή θέση οδήγησης και κορυφαία πρακτικότητα, απευθύνεται σε όσους αρέσκονται στις χαλαρές μετακινήσεις. Η τιμή του στα 4.695€ μπορεί να φαίνεται υψηλή για τον κυβισμό του, ωστόσο το Burgman 200 πλησιάζει σε αρτιότητα, απόδοση και χώρους τα mega scooter και το μόνο μικρό στην κατασκευή του είναι ο κυβισμός.

    Σχόλια

    Σχόλια