Συζητήσεις για αλλαγές στους κινητήρες του 2016

    Οι κατασκευαστές κινητήρων θα συναντηθούν με τη FIA ώστε να συζητήσουν την πιθανότητα αναθεώρησης των κανονισμών των κινητήρων

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα βρετανικού Τύπου οι κατασκευαστές κινητήρων πρόκειται να συναντηθούν την Πέμπτη 15/10 με τη FIA ώστε να συζητήσουν την πιθανότητα αναθεώρησης των κανονισμών των κινητήρων.

    Οι Mercedes, Ferrari, Renault και Honda προσπαθούν να εξισορροπήσουν λίγο την κατάσταση γύρω από την απόδοση των κινητήρων καθώς φοβούνται ότι με το σταδιακό πάγωμα που κάθε χρόνο αυξάνεται θα δημιουργηθεί σοβαρό χάσμα μεταξύ των εταιρειών.

    Οι κατασκευαστές μαζί με τη FIA θα ψάξουν να βρουν λύσεις ώστε από το 2016 και μετά να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. Μία πρώτη λύση που εξετάζεται είναι να επιτραπεί στις Renault και Honda να καλύψουν περισσότερο έδαφος κατά τη διάρκεια του χειμώνα ώστε το 2016 να είναι πιο κοντά στις Mercedes και Ferrari.

    Επίσης άλλο ένα θέμα που θα συζητηθεί είναι η εξέλιξη των κινητήρων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κάτι που ίσχυσε φέτος αλλά για του χρόνου έχει απαγορευθεί. Οι Ferrari, Renault και Honda θέλουν να επιτραπεί ξανά ώστε να μπορέσουν να μειώσουν τη διαφορά τους από τη Mercedes αλλά οι πρωταθλητές δεν συμφωνούν σε αυτό.

    Η εικόνα της F1 όμως χαλάει από την τεράστια διαφορά που υπάρχει κι οι κατασκευαστές θα πιέσουν τη FIA ώστε να πιέσει τη Mercedes. Οι Γερμανοί δεν θέλουν να φανούν οι κακοί της υπόθεσης αλλά από την άλλη δεν θέλουν να δώσουν πολλές ελευθερίες καθώς η Ferrari παραμονεύει. Οι συζητήσεις για τις ελευθερίες και την εξέλιξη εντός χρονιάς πρόκειται να είναι… καυτές.

    Τέλος, οι νέοι κινητήρες έχουν κάποια τμήματα τα οποία έχουν μπει σε… βαθιά κατάψυξη, όπως για παράδειγμα το άνω και το κάτω μέρος του στροφαλοθαλάμου, το καπάκι του κινητήρα και το σύστημα βαλβίδων. Αυτά τα εξαρτήματα δεν μπορούν να αλλάξουν, ούτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά ούτε και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σε αυτή τη συνάντηση λοιπόν οι κατασκευαστές θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να ελευθερώσουν τους κανονισμούς  ώστε ο κάθε κατασκευαστής να επιλέξει από μόνος του πού θέλει να κάνει αναβαθμίσεις.

    Ό,τι κι αν συμφωνηθεί για τους κινητήρες του 2016 θα πρέπει να υπάρξει ομοφωνία από τους κατασκευαστές κινητήρων ώστε να πάει στην Επιτροπή της F1 και μετά να πάρει ξανά έγκριση από τις ομάδες. Όπως καταλαβαίνετε όλο αυτό δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα και κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του συμφέροντα να υποστηρίξει.

    Σχόλια

    Σχόλια