6H Fuji Race: Θρίαμβος Porsche

Η Porsche νίκησε και στο Fuji και πλέον απολαμβάνει τη μοναξιά της κορυφής και στο πρωτάθλημα οδηγών

Η Porsche ήταν η μεγάλη νικήτρια στις 6H του Fuji. Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε υπό βροχή οι Webber, Hartley και Bernhard στη #17 Porsche 919, πήραν μια εντυπωσιακή νίκη μπροστά από τους team-mate τους Jani, Dumas και Lieb στη #18 Porsche. Στην 3η θέση ακολούθησε το #7 Audi των Lotterer, Fassler, Treluyer που οδηγούσαν τον αγώνα στην πρώτη ώρα, όμως δεν είχαν την ταχύτητα όταν η πίστα στέγνωσε.

Στην 4η θέση τερμάτισε το #8 των di Grassi, Duval και Jarvis, με το #1 Toyota οι Buemi, Nakajima και Davidson  πραγματοποίησαν τον καλύτερό τους αγώνα με έντονες μάχες, και κατέλαβαν την 5η θέση, ενώ το #2 βρέθηκε στην 6η.

Στην ιδιωτική LMP1, η Rebbelion #12 των Beche και Prost, πήρε τη νίκη μπροστά από το #4 της ByKolles.

Στην LMP2 πραγματοποιήθηκε ένας χαοτικός αγώνας. Η G-Drive Racing  με το #26 πήρε τη νίκη μπροστά από το #36 της Signatecj Alpine, που πραγματοποίησε την καλύτερή του εμφάνιση. Στην 3η θέση βρέθηκε το #28 της G-Drive, όμως στα τελευταία λεπτά, ο Yacaman χτύπησε από πίσω το #47 και το συμβάν θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες.

Στην GTE-Pro η #51 Ferrari των Bruni και Vilander επέστρεψε στις νίκες με μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Στη 2η θέση βρέθηκε η Porsche #92 των Pilet και Mackowiecki που έδωσαν εντυπωσιακή μάχη με τη #71 Ferrari που ήρθε στην 3η θέση.

Στην GTE-Am η #77 Porsche των Dempsey, Long και Seefried πήρε μια εντυπωσιακή νίκη στην κατηγορία. Στη 2η θέση βρέθηκε η Aston Martin #98, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η #83 Ferrari της AF-Corse.

O αγώνας ξεκίνησε πίσω από το SC λόγω της έντονης βροχόπτωσης που επικρατούσε από το πρωί στο Fuji. Μόλις στον πρώτο γύρο είχαμε δύο εξόδους από το #12 Rebellion και τη #88 Porsche, ευτυχώς όμως χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Στο πρώτο 20λεπτο είχαμε αρκετές επισκέψεις στα pit από οδηγούς της GTE για αλλαγή οδηγών αλλά και ελαστικών.

Πέρασαν 40 λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το SC και αμέσως η μάχη και οι ανατροπές ξεκίνησαν. Αρχικά ο Webber στο #17 είχε έξοδο και έχασε την 1η θέση με τον Fassler στο #7 να περνάει στην πρωτοπορία του αγώνα και τον Jarvis στο #8 να ακολουθεί το παράδειγμά του και να βάζει την Audi στο 1-2.

Από εκείνο το σημείο και μετά είχαμε μια εκπληκτική μάχη μεταξύ των Toyota και των Porsche. Αρχικά ο Wurz στο #2 Toyota χτύπησε στη 2η στροφή τον Dumas με το #18 αλλά οι δύο τους τη γλίτωσαν με μερικές σβούρες μέχρι να επιστρέψουν στην πίστα. Στη συνέχεια είχαμε μια παράσταση στο βρεγμένο από τον Nakajima. O Ιάπωνας στο #1 κράτησε τις δύο Porsche πίσω του δίνοντας εντυπωσιακές μάχες και χαρίζοντας υπέροχο θέαμα στον εντός έδρας αγώνα για αυτόν και την Toyota. Έπειτα, ο Dumas ήταν εντυπωσιακός περνώντας τον Nakajima και άρχισε να πιάνει αρκετά γρήγορα τον Jarvis με το #8. Ο Webber στο #17 έχασε τα φρένα δύο φορές στην πέμπτη στροφή και δεν μπόρεσε να περάσει τον Nakajima.

Στην αρχή της δεύτερης ώρας του αγώνα άρχισαν τα pit stop. Τα δύο Audi μπήκαν πρώτα και ακολούθησαν τα Toyota και μετά τα Porsche. Μόνο η Ιαπωνική ομάδα άλλαξε οδηγούς ενώ καμία δεν άλλαξε ελαστικά. Η Porsche εκμεταλλεύτηκε το πλεονέκτημα που έχει στα pit stop και βρέθηκε στις θέσεις 2 και 3.

Στην LMP2 ο Nick Tandy με το #47, είχε αρκετές εξόδους που τον έριξαν από την 1η θέση στην 3η. Την ίδια ώρα η Porsche στην GTE-Pro ανέβηκε στην 1η θέση με το #91 κάνοντας μεγάλη διαφορά από τη Ferrari #51.

Στην κορυφή ο Fassler στο #1 είχε μια διαφορά ασφαλείας από τον Dumas στο #18, ενώ ο Webber σε ένα εντυπωσιακό stint κατάφερε να μειώσει τη διαφορά κάτω από 10 δευτερόλεπτα λίγο πριν το τέλος της δεύτερης ώρας.

Στην προσπάθειά του να ανέβει στη 2η θέση στην LMP2, o Nick Tandy στο #47 έδωσε εντυπωσιακή μάχη με τον Oliver Webb με το #43 και έπειτα από μία δύσκολη προσπάθεια κατάφερε κι έκανε το προσπέρασμα.

Μόλις ο αγώνας μπήκε στην τρίτη ώρα, άρχισε η μεγάλη μάχη στην κορυφή. O Dumas στο #18 έφτασε τον Fassler στο #7 και πέρασε με ευκολία στην 1η θέση του αγώνα. Στον επόμενο γύρο ο Webber έφτασε τον Fassler και οι δύο τους έδωσαν μια μάχη για σεμινάριο. Ο Webber προσπάθησε κυρίως στη μεγάλη ευθεία αλλά ο Ελβετός οδηγός της Αudi κρατήθηκε με νύχια και με δόντια.

Σε εκείνο το σημείο άνοιξε το παράθυρο για το δεύτερο pit stop. Ο Fassler μπήκε πρώτος και έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ακολούθησαν και οι υπόλοιποι, όμως μια έξοδος του Webb στο #43 στην 1η στροφή έφερε την πρώτη Full Course Yellow. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε πλήρως ο Dumas που μπήκε για pit stop ενώ οι υπόλοιποι κινούνταν με 80χλμ/ώρα και ο Lieb, που πήρε τη θέση του στο #18, βγήκε με διαφορά 50 δευτερολέπτων μπροστά.

Στην επανεκκίνηση ο Lotterer που μπήκε πίσω από το τιμόνι του #7 πέρασε αμέσως τον Hartley που ανέλαβε το #17 και ξεκίνησε το κυνήγι για την 1η θέση.

Στο μέσον του αγώνα ο Lieb στο #18 βρίσκεται στην 1η θέση με διαφορά στα 53 δευτερόλεπτα από τον Lotterer στο #7 που δεχόταν την πίεση από τον Hartley στο #17 που μείωσε τη διαφορά.

Τα πράγματα για την Toyota πήγαν από το κακό στο χειρότερο, με το #2 να έχει επαφή με το #88 με αποτέλεσμα να μείνει στο γκαράζ της ομάδας για αρκετή ώρα. Το #1 από την άλλη δέχθηκε ποινή διέλευσης, καθώς πάτησε τη γραμμή των pit.

Στα μισά της τέταρτης ώρας είχαμε τη 2η Full Course Yellow. Το #31 της ESM είχε κολλήσει στην τελευταία στροφή. Εκείνη τη στιγμή η Audi έκανε σημαντικό λάθος στη στρατηγική με το #7 με αποτέλεσμα να πέσει στην 4η θέση, 1 γύρο πίσω από το #8 που βρισκόταν στην 3η.

Καθώς ο αγώνας έμπαινε στο τελευταίο δίωρο, η πίστα άρχισε να στεγνώνει ενώ το ψιλόβροχο δεν είχε σταματήσει. Αρκετές ομάδες άλλαξαν σε slick ελαστικά, με τους περισσότερους οδηγούς να χάνουν τον έλεγχο στην πρώτη στροφή, αμέσως μετά την έξοδο από τα pit.

Στην τελευταία ώρα η μάχη σε LMP2 και GTE-Pro άναψε για τα καλά. Ο Richard Bradley στο #47 έδωσε εντυπωσιακή μάχη με τον Roman Rusinov στο 26 για την πρωτοπορία στην κατηγορία, με τους δύο να ακουμπούν. Τελικά ο οδηγός της KCMG πέρασε μπροστά. Ο Patrick Pilet βγαίνοντας από τα pit, έχασε τον έλεγχο στην πρώτη στροφή και συνάμα την 1η θέση στην κατηγορία.

O Rusinov στο #26 δεν τα παράτησε και σε προσπάθειά του να περάσει τον Bradley ακούμπησαν χωρίς ιδιαίτερη ζημιά. Όμως η Full Course Yellow, έκανε ξανά την εμφάνισή της λόγω θραυσμάτων στην πίστα.

Στην επανεκκίνηση ο Bradley είχε επαφή και με το #28 της G-Drive χάνοντας πολύτιμο χρόνο ενώ το #7 Audi στα χέρια του Treluyer είχε επαφή με τη #88 Porsche.

Ο Jani στο #18 από την 1η θέση δέχθηκε ποινή διέλευσης, καθώς αγνόησε κίτρινες σημαίες. Η διαφορά από τη #17 Porsche μειώθηκε στα 17 δευτερόλεπτα σε εκείνο το σημείο.

Τα τελευταία λεπτά του αγώνα ήταν συναρπαστικά. Pilet στο #92 και Calado στο #71 έδωσαν εξαιρετική μάχη με τον οδηγό της Porsche να ανεβαίνει στη 2η θέση. Ο Bradley στο #47 με τον Yacaman στο #28 έδωσαν εντυπωσιακή μάχη, μέχρι ο οδηγός της G-Drive να πέσει πάνω σε αυτόν της KCMG, με τον Βρετανό του #47 να βλέπει το αυτοκίνητό του να διαλύεται μόλις 5 λεπτά πριν το τέλος.

Την ίδια στιγμή ο Duval με το #8 μπήκε στα pit για καύσιμα με τον Treluyer να ανεβαίνει στην 3η θέση. Όμως τα νέα για την Audi δεν ήταν και πολύ καλά. Ο Bernhard με το #17 πέρασε τον Jani με το #18 και πήρε μια μεγάλη νίκη και ταυτόχρονα το πλήρωμα του #17 ανέβηκε στην 1η θέση της βαθμολογίας των οδηγών, 1 βαθμό μπροστά από το πλήρωμα του #7 Audi.

wec-fuji-15-podium

O επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην Κίνα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου για τις 6H της Shanghai.

Αποτελέσματα

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια