Νέα Ninja ZX-10R : Get Closer to a Superbike

    Για την πρώτη παρουσίαση της νέας Ninja ZX-10R η Kawasaki επέλεξε την Βαρκελώνη, έδρα της Kawasaki Racing Team

    Δελτίο Τύπου

    Για την πρώτη παρουσίαση της νέας Ninja ZX-10R η Kawasaki επέλεξε την Βαρκελώνη, έδρα της Kawasaki Racing Team, και όχι τυχαία. Καρπός της συνεργασίας μεταξύ της KRT και του εργοστασίου της Kawasaki στην Ιαπωνία, η νέα ZX-10R έχει εξελιχθεί με τη σημαντική συμβολή των δύο Παγκόσμιων Πρωταθλητών της Kawasaki στο WSBK, Jonathan Rea και Tom Sykes.
    Οι νικητές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike 2015 και του τίτλου του Κατασκευαστή της Χρονιάς παρουσιάζουν μια Ninja παραγωγής που είναι όσο πιο κοντά γίνεται στις εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που έχουν κυριαρχήσει στο WSBK τα τελευταία χρόνια, όπως υπονοεί και το σλόγκαν “Get Closer”.
    Με ένα πλήθος καινοτομιών σε επίπεδο πλαισίου, κινητήρα και ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το νέο μοντέλο αποτελεί ένα δυνατό όπλο για την πίστα και μια ονειρική μοτοσυκλέτα δρόμου.
    Εμφανισιακά, το στίγμα της αλλαγής δίνουν το μεγαλύτερο φαίρινγκ μπροστά που βελτιώνει την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας και την προστασία του αναβάτη από τον αέρα, η πιο πλατειά ουρά και άλλες διακριτικές σχεδιαστικές τροποποιήσεις. Πιο εμφανείς είναι οι αναθεωρήσεις στα περιφερειακά, με σημαντικές καινοτομίες στο σύστημα των φρένων και τις αναρτήσεις.
    Οι νέες διπλές μονομπλόκ δαγκάνες υψηλών προδιαγραφών της Brembo M50, σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους δίσκους 330mm, τη σχεδιασμένη ειδικά για τη μοτοσυκλέτα ακτινική αντλία φρένων και τα αγωνιστικού τύπου μεταλλικά σωληνάκια, προσφέρουν ισχύ πέδησης άλλου επιπέδου.
    Η νέα Ninja ZX-10R διαθέτει νέες αναρτήσεις εξελιγμένες σε συνεργασία με τη Showa και την KRT για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Δοκιμασμένα στους αγώνες του WSBK, το πιρούνι και το αμορτισέρ Balance Free εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.
    Στο πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη συναντάμε -για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα Kawasaki- μια Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) της Bosch, με μετρήσεις σε πέντε άξονες και μια επιπλέον μέτρηση σε έκτο άξονα με τη χρήση ειδικού προγράμματος που είναι εγκατεστημένο στην ECU. Η μοτοσυκλέτα είναι ακόμη εξοπλισμένη με προηγμένο σύστημα Traction Control, Launch Control, Επιλογές Ισχύος και υψηλής ακριβείας Σύστημα Ελέγχου Φρένου Κινητήρα που επιτρέπει στους αναβάτες να ακολουθήσουν την επιθυμητή γραμμή σε κάθε στροφή –ακόμη κι όταν φρενάρουν.
    Με νέο στρόφαλο που παρουσιάζει 20% λιγότερη αδράνεια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο -γεγονός που αυξάνει την ευστροφία και βελτιώνει τις επιταχύνσεις- και αρκετές αναθεωρήσεις στον κινητήρα και μειώσεις βάρους, το μοντέλο του 2016 είναι εμφανώς πιο δυνατό στο μεσαίο φάσμα στροφών, χωρίς να επηρεάζεται η μέγιστη ισχύς των 200 PS. Ταυτόχρονα, είναι συμβατό με τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων του Euro 4, νωρίτερα από πολλούς ανταγωνιστές του.
    «Ως μια συνεργασία μεταξύ της Kawasaki Racing Team και της Kawasaki Heavy Industries, αυτή είναι μια μοτοσυκλέτα για την οποία είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι», σχολίασε ο επικεφαλής του project, Yoshimoto Matsuda.
    «Η Ninja ZX-10R του 2016 αποδεικνύει ότι μια γρήγορη αγωνιστική μοτοσυκλέτα μπορεί να δώσει μια εύκολη στην οδήγηση μοτοσυκλέτα και για το δρόμο. Ήδη είχαμε ένα δυνατό σύνολο που έχει κερδίσει δύο πρωταθλήματα. Τώρα, το εξελίξαμε ακόμη περισσότερο για να αντανακλά το πνεύμα Ninja της Kawasaki».

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια