Red Bull: Ο χρόνος πιέζει

    Ο Horner δηλώνει πως ο χρόνος πιέζει καθώς το σχεδιαστικό τμήμα τους πρέπει να ετοιμάσει το μονοθέσιο του 2016

    Έχουμε μπει στον Οκτώβριο κι ακόμα κανένα νέο για το μέλλον της Red Bull στην F1. Οι ομάδες του Dietrich Mateschitz βρίσκονται κοντά στην έξοδο από το σπορ καθώς προς το παρόν δεν έχουν κινητήρα για το 2016. Οι «ταύροι» συζητούν με τη Ferrari, η οποία έχει πει πως προτίθεται να τους δώσει κινητήρες, αλλά όχι αυτούς της επόμενης χρονιάς. Αυτό είναι το εμπόδιο στην επίτευξη της συμφωνίας. Η Red Bull θέλει κινητήρες του 2016 και η Ferrari λέει όχι καθώς φοβάται πως θα δημιουργήσει πρόβλημα στη δική της ομάδα. Ο επικεφαλής της RBR, Christian Horner, δηλώνει πως ο χρόνος πιέζει καθώς το σχεδιαστικό τμήμα τους πρέπει να ετοιμάσει το μονοθέσιο του 2016. Την περασμένη εβδομάδα τα μεγάλα κεφάλια της Red Bull συναντήθηκαν ώστε να συζητήσουν τις επιλογές τους για το μέλλον αλλά δεν έχει υπάρξει κάτι νεότερο.

    Η τελική απόφαση θα είναι του Dietrich Mateschitz αλλά είναι δική μου δουλειά να βρω κινητήρα, όσο ταχύτερα γίνεται. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει. Όλοι στην ομάδα θέλουμε να επιστρέψουμε στις επιτυχίες ενώ παράλληλα δεν θέλουμε να συνεχίσουμε στην ίδια κατάσταση που ισχύει μέχρι τώρα. Ωστόσο βρισκόμαστε στον Οκτώβριο και ήδη οι μηχανικοί μας στο Milton Keynes θέλουν να γνωρίζουν τι θα γίνει με την RB12. Ο Adrian Newey μου είπε: «Christian χρειαζόμαστε μια απάντηση και μάλιστα σύντομα. Γνωρίζουμε τι θα συμβεί με το εμπρός και πίσω μέρος του μονοθεσίου αλλά χρειάζεται να μάθουμε και για τα τμήματα στη μέση». Πρέπει να ξέρετε πως δεν πρόκειται απλώς για έναν κινητήρα. Πρέπει να γνωρίζουμε τι θα γίνει ώστε να σχεδιαστεί κατάλληλα το σύστημα ψύξης, τα sidepod, το πίσω μέρος αλλά και το κιβώτιο.

    Τέλος, ο Horner δήλωσε πως αν επιβεβαιωθεί το χειρότερο σενάριο, αυτό που θέλει τη Red Bull εκτός F1, τότε οι εργαζόμενοι στο Milton Keynes θα επικεντρωθούν σε άλλες δραστηριότητες, αλλά δεν ανέφερε κάποιο παράδειγμα.

    Διαβάστε πώς μπορούν οι κανονισμοί να βοηθήσουν τη Red Bull να πάρει κινητήρες του 2016 και να μείνει στην F1.

    Σχόλια

    Σχόλια