Blog: Τι συμβαίνει με τον Vettel

    Το 2014 είναι πολύ κρίσιμο για τον Γερμανό και προς το παρόν χάνει το παιχνίδι

    Δύσκολο το 2014 για τον Vettel. Ο Γερμανός δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τα προβλήματα που προκύπτουν από τους νέους κανονισμούς αλλά έχει και τον νέο του team-mate ο οποίος μέχρι στιγμής έχει κάνει ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα.

    Στη Κίνα ο Ricciardo ήταν ταχύτερος του Vettel σε κατατακτήριες και αγώνα για ακόμα μία φορά. Αυτός ήταν ο δεύτερος σερί αγώνας που η RBR αναγκάστηκε να πει στον πρωταθλητή να κάνει στην άκρη και να αφήσει τον Ricciardo να περάσει. Στο Μπαχρέιν ο Αυστραλός είχε την πιο γρήγορη γόμα αλλά στη Κίνα είχαν τα ίδια ελαστικά.

    Το τι έγινε το γνωρίζουμε όλοι, ο Vettel ρώτησε τι ελαστικά φορούσε ο Ricciardo και όταν έμαθε ότι είναι με τα ίδια που είναι κι εκείνος αρνήθηκε να υπακούσει στην εντολή της ομάδας απαντώντας ειρωνικά στον ασύρματο: «ατυχία». Ο Ricciardo όμως ήταν σημαντικά πιο γρήγορος κι ο Vettel δεν κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του, δύο γύρους μετά την εντολή φάνηκε πως έκανε λάθος στην πρώτη στροφή και έχασε τη θέση του αφού άνοιξε τη γραμμή του. Όμως τόσο η ομάδα όσο και ο ίδιος δήλωσαν πως δεν έκανε λάθος αλλά αποφάσισε να κάνει στην άκρη και να παραχωρήσει τη θέση του. Ο Ricciardo δεν φαίνεται να το πιστεύει τόσο πολύ αυτό λέγοντας μετά τον αγώνα πως δεν είναι σίγουρος αν απλώς έχασε τα φρένα ή του έδωσε χώρο. Η δική μου άποψη είναι πως αν όντως ο Vettel ήθελε να του παραχωρήσει τη θέση όπως του είπε η ομάδα θα έκανε στην άκρη σε άλλο σημείο της πίστας και δεν θα χρειαζόταν να βγει στα marbles της πρώτης στροφής. Ο καθένας ας πιστέψει ότι θέλει, δεν έχει σημασία άλλωστε.

    ricciardo-vette-china-14

    Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο Vettel δυσκολεύεται. Ο Γερμανός είναι σταθερά πιο αργός του team-mate του και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση από εδώ και πέρα. Αυτό που πιστεύεται είναι ότι δεν μπορεί να πιέσει και να πάρει το 100% από την RB10 λόγω μειωμένης κάθετης δύναμης, κάτι που έχει προκύψει από την αλλαγή των κανονισμών. Δεν έχει την ίδια σταθερότητα, στο πίσω μέρος, που είχε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης η κακή απόδοση του κινητήρα της Renault τον επηρεάζει σημαντικά καθώς δείχνει να μην μπορεί να διαχειριστεί αυτή την κακή ισορροπία του μονοθεσίου συνολικά. Ο Ricciardo από την άλλη, τόσα χρόνια με την STR έχει συνηθίσει σε μονοθέσια που δεν έχουν τόσο καλή αεροδυναμική απόδοση και τώρα μπορεί και εκμεταλλεύεται στο έπακρο ένα καλό μονοθέσιο.

    Φυσικά αρκετοί είναι αυτοί που περιμένουν τον Vettel στη γωνία και να τον κρίνουν, πως όλα αυτά τα χρόνια είναι το αγαπημένο παιδί της RBR και πως όλα τα πρωταθλήματα τα έχει πάρει με τρομερά μονοθέσια και τώρα που τα πράγματα έχουν δυσκολέψει τον περνά ο Ricciardo από το πουθενά.

    Σίγουρα δεν ξέχασε να οδηγάει, σίγουρα δεν τα πήρε τυχαία όλα αυτά τα πρωταθλήματα, αλλά είναι επίσης σίγουρο ότι δεν μπορεί να βολευτεί με ένα μονοθέσιο που αντιμετωπίζει προβλήματα. Αυτό είναι το καινούργιο task του Γερμανού, να καταφέρει να είναι ανταγωνιστικός με ένα προβληματικό μονοθέσιο. Πρέπει να το καταφέρει αν θέλει να ανέβει στην υπόληψη του κόσμου, είναι μια σημαντική χρονιά αυτή για τον Vettel!

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια