Live Test: SYM Symphony ST200 CBS

    Το χρηστικό scooter της SYM είναι πιο όμορφο και πιο ολοκληρωμένο από ποτέ

    Το  SYM Symphony ST200 CBS είναι το νέο απόκτημα στο πλαίσιο των live test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 8 Οκτωβρίου

    Ημέρα επιστροφής για το SYM και τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει την πολύ καλή εικόνα που μας άφησε – πήγαν να μας απογοητεύσουν μια φορά τα φλας, αλλά επανήλθε γρήγορα η τάξη. Το Symphony ST είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία για δύο απλούς λόγους: Είναι πανεύκολο και διαθέτει τις σωστές αναλογίες σε όλους τους τομείς. Θέλεις εμφάνιση; Την έχει. Θέλεις επιδόσεις; Τις έχει κυρίως χάρη στη σωστή ρύθμιση του μοτέρ. Θέλεις ασφάλεια; Την έχει χάρη στα εξαιρετικά φρένα και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Θέλεις να βάλεις full face κράνος κάτω από τη σέλα; Έγινεεεεε!

    2015-10-02 11.02.55-W1200

    Το Symphony είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση και μάλιστα σε μια πολύ ανταγωνιστική τιμή. Τα 2.195€ που στοιχίζει είναι πάρα πολύ καλή τιμή για το πακέτο που προσφέρει. Αν έπαιζα βελάκια τότε το ST θα ήταν άνετα ένα τριπλό 20άρι!

    Τετάρτη 7 Οκτωβρίου

    Κι αν ο κινητήρας δεν σας έπεισε με την πολύ καλή του δομή, τότε η οδική του συμπεριφορά αδιαμφισβήτητα θα κερδίσει και τον πιο απαιτητικό. Το Symphony βγάζει τον καλύτερό του εαυτό στον δρόμο έχοντας μια πολύ καλή ισορροπία σε πλαίσιο και αναρτήσεις. Το πιρούνι εμπρός, όσο και τα δύο αμορτισέρ πίσω, είναι ρυθμισμένα προς το σκληρό κάτι που δεν αρέσει στη… μέση του αναβάτη. Η άλλη όψη του νομίσματος ωστόσο σε ικανοποιεί καθώς προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, καλή πληροφόρηση και γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον αναβάτη.

    sym24111888888888888

    Στις στροφές το SYM είναι σταθερό, σβέλτο και πολύ ευέλικτο με το μπροστινό να μένει ακλόνητο στη θέση του και το πίσω μέρος να ακολουθεί βοηθώντας το ST να κλείνει όμορφα τις γραμμές του. Οι τροχοί των 16’’ προσφέρουν καλή σταθερότητα στην ευθεία και το μοναδικό ψεγάδι είναι κάποιοι κραδασμοί που φτάνουν στο τιμόνι μετά τα 100Km/h. Τα φρένα προκαλούν χαμόγελα στον αναβάτη καθώς διαθέτουν πολλή δύναμη και εξαιρετική αίσθηση στις μανέτες. Ακόμα και σε πολύ δυνατά φρεναρίσματα το Symphony θα μείνει ανέπαφο στη θέση του, δεν θα «πλεύσει» δεξιά και αριστερά, ενώ μένει με χαρακτηριστική άνεση βιδωμένο στην άσφαλτο.

    Πολύ καλό το σύνολο στον δρόμο, προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα και σίγουρα κερδίζει εύκολα τον αναβάτη ο οποίος αισθάνεται ασφάλεια και αυτοπεποίθηση χάρη στην άρτια συνεργασία αναρτήσεων-πλαισίου-φρένων.

    Τρίτη 6 Οκτωβρίου

    Όσο κι αν έχεις σκοτίσει το μυαλό σου από την καθημερινότητα αυτό που θα σου κινήσει το ενδιαφέρον όταν ξεφύγεις με το scooter της SYM είναι ο κινητήρας του. Ο μονοκύλινδρος, αερόψυκτος των 170cc αποδίδει 12 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. έχει δεχτεί πολλές αναβαθμίσεις και πραγματικά διαθέτει αρκετά στοιχεία που τον κάνουν πολύ αρεστό. Ο ψεκασμός είναι πολύ σωστά ρυθμισμένος προσφέροντας καλές επιταχύνσεις και άψογη-ποιοτική λειτουργία.

    2015-10-02 11.03.53-W1200

    Στην πράξη, το ST όταν ξεκινάει από το φανάρι δεν εντυπωσιάζει μέχρι τα πρώτα 15 Km/h. Από εκεί και έπειτα όμως τα πράγματα γίνονται πολύ καλά με το scooter να επιταχύνει δυνατά και σχεδόν πάντα το ταχύμετρο να δείχνει τριψήφιο νούμερο. Από τα 30Km/h μέχρι και τα 100Km/h το Symphony είναι πραγματικά πολύ καλό και δείχνει τα δόντια του ακόμα και με δύο αναβάτες στη σέλα του. Αρκετές ήταν οι φορές που το ταχύμετρο έδειξε 115 Km/h, ενώ σε καμία περίπτωση ο ψεκασμός δεν έκανε «κιχ» έχοντας στο «μυαλό του» πάντα τις δυνατές μεσαίες στροφές προκειμένου να προσφέρει τα μέγιστα στο περιβάλλον της πόλης.

    2015-10-02 11.03.27-W1200

    Πολύ σωστά ρυθμισμένος ο κινητήρας του SYM έχει πιάσει ακριβώς το νόημα της κίνησης εντός πόλης και δεν ζητάς τίποτα παραπάνω στις πραγματικές συνθήκες μετακίνησης. Από κατανάλωση καλά τα πηγαίνει καθώς μέχρι στιγμής κυμαίνεται από 3-3,5 λίτρα ανά 100Km.

    Δευτέρα 5 Οκτωβρίου

    Το Σαββατοκύριακο δυστυχώς ήταν κουραστικό ωστόσο είχα ένα καλό «εργαλείο» στα χέρια μου το οποίο με ξελάσπωσε στις έκτακτες καθόδους στο κέντρο της πόλης. Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην εξετάσω την εργονομία του Symphony η οποία θα λέγαμε ότι είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις.

    sym2411144444

    Από τη μία πλευρά βρίσκεται ένα πολύ άρτιο σύνολο το οποίο δεν προβληματίζει στην καθημερινή μετακίνηση. Η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα όρθιο και αρκετά μπροστά, κοντά στο τιμόνι, με αποτέλεσμα ο έλεγχος και η ορατότητα να είναι εξαιρετικά. Τα όργανα είναι σύγχρονα και όμορφα με ένα αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο με μερικό χιλιομετρητή, δείκτη καυσίμου, ρολόι και εξωτερική θερμοκρασία. Το επίπεδο πάτωμα είναι ανεκτίμητο όχι μόνο στο Symphony, αλλά γενικά σε αυτήν την κατηγορία των scooter, ενώ οι χώροι αποθήκευσης είναι ικανοποιητικοί. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full face κράνος, ενώ μπροστά στα γόνατα του αναβάτη υπάρχει ένα μικρό ντουλάπι το οποίο δέχεται μικροαντικείμενα, ενώ διαθέτει και θήρα USB. Η ευκολία είναι η λέξη που αρμόζει στο νέο SYM πετυχαίνοντας το στόχο της καθημερινότητας.

    sym241113333333

    Το πρόβλημα στο Symphony ST είναι η σέλα του η οποία είναι πάρα πολύ σκληρή. Για κάποιο λόγο το αφρώδες λάμπει δια της απουσίας του και δημιουργεί θέμα ιδιαίτερα στην πολύωρη παραμονή πάνω στη μοτοσικλέτα. Το καλό είναι ότι υπάρχει καλύτερη πληροφόρηση που φτάνει στο σώμα του αναβάτη, ωστόσο σε ένα scooter πόλης προτιμάς να μην κοπανάς τη μέση σου σε κάθε λακκούβα από το να έχεις λίγη καλύτερη αίσθηση από την πίσω ανάρτηση.

    Παρασκευή 2 Οκτωβρίου

    Το νέο Symphony της SYM το είδαμε για πρώτη φορά από κοντά πριν από το καλοκαίρι και από την πρώτη στιγμή έδειξε τα δόντια του μόνο και μόνο από την εξωτερική του εμφάνιση. Το 200άρι scooter ακολουθεί μεν την πεπατημένη της κατηγορίας όσον αφορά στον βασικό σχεδιασμό, ωστόσο διαθέτει τις απαραίτητες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει.

    sym14417778888855565

    Σε πρώτη φάση, το SYM δείχνει πολύ συγκροτημένο, συμπαγές και όμορφο. Λεπτομέρειες όπως τα carbon look «φτεράκια» δίπλα στα φλας, τα LED φώτα εμπρός και πίσω, το βελτιωμένο κάλυμμα της εξάτμισης και τα ψηφιακά όργανα το φέρνουν σε πολύ καλή θέση όσον αφορά στο… οφθαλμόλουτρο και σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τους ανταγωνιστές. Δείχνει «ευρωπαϊκό» και αν κατάλαβα καλά από την πρώτη βόλτα, μάλλον προς τα εκεί πηγαίνει έχοντας και άλλους – σημαντικούς – άσσους στο μανίκι του. Καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο σε όλους!

    Σχόλια

    Σχόλια