Motornews Test: Kymco Downtown 350 ABS

    Το Downtown 350i θα σου αρέσει, θα σε πάει παντού και αν σε διώξει η γυναίκα, θα κοιμάσαι αρχοντικά στη μεγάλη σέλα του

    Για πάρα πολλούς δυνητικούς αγοραστές τους τα scooter είναι εργαλεία καθημερινής εξυπηρέτησης. Λογικό, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα επέλεγαν παπί ή μοτοσικλέτα. Οι χώροι και η πρακτικότητα είναι λοιπόν δύο από τα κεφαλαιώδη στοιχεία, μαζί με την αυτόματη μετάδοση και την κάλυψη από τα νερά, που συνέβαλαν στην κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων των scooter έναντι των υπόλοιπων δίτροχων ειδών. Σε αυτούς τους τόσο σημαντικούς τομείς, και όχι μόνο, λοιπόν το νέο Kymco Downtown 350 ABS ρίχνει άσσο και μαζεύει όλα τα λεφτά από το τραπέζι.

    Πάνω από όλα η εμφάνιση

    Η εμφάνιση του Kymco πλέον είναι μαγνήτης, με το αιχμηρό και σπορ εμπρός μέρος και το πιο συμπαγές πίσω να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ και τα όργανα είναι πιο πλήρη και όμορφα, πάντα με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο εκατέρωθεν και στο κέντρο μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Η προσεγμένη ποιότητα είναι ορατή παντού, από τις ρυθμιζόμενες μανέτες των φρένων έως τη σέλα που ανασηκώνεται με τη βοήθεια υδραυλικού αμορτισέρ από τον κεντρικό διακόπτη. Μάλιστα, πολύ πρακτική λεπτομέρεια, ο διακόπτης ανοίγει τη σέλα ακόμα και αν έχει κλειδώσει το τιμόνι. Μεγαλύτερος είναι επίσης ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη, χορταστικά τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και η σέλα προσομοιάζει μπερζέρα, εξασφαλίζοντας, λόγω της σχεδίασής της, πολύ καλή υποστήριξη της μέσης. Συνολικά το Downtown είναι εντυπωσιακά καλά κατασκευασμένο και δεν χορταίνεις να το κοιτάζεις.

    Με δύο ντουλαπάκια εμπρός και χώρο κάτω από τη σέλα για δύο full face κράνη, συν μια θύρα USB για φόρτιση κινητών και διαφόρων άλλων συσκευών, αποτελεί μια από τις πιο ευρύχωρες και πρακτικές λύσεις στην κατηγορία των maxi scooter. Δεν αντισταθήκαμε να κάνουμε μια έξοδο στο super market μαζί του και οι μόλις δύο σακούλες με ψώνια βολεύτηκαν με κλειστά μάτια. Με δύο ακόμα δεν θα υπήρχε, δε, κανένα πρόβλημα. Φανταστείτε ότι σε αντίστοιχη πρακτική με μοτοσικλέτα, οι σακούλες θα έπρεπε να κρέμονται από τα χέρια του αναβάτη -με ό,τι αρνητικό σημαίνει αυτό για την ασφάλεια- ή να έχει γίνει μια επένδυση για top case, το οποίο και πάλι δεν συγκρίνεται με το μέγεθος του χώρου του Downtown κάτω από τη σέλα. Επιπρόσθετα, το Kymco βρίσκεται πολύ κοντά στη χρυσή τομή του λόγου μέγεθος/χώροι: έχει από τους μεγαλύτερους χώρους, χωρίς να είναι το μεγαλύτερο και, κυρίως, το βαρύτερο. Το αντίθετο μάλιστα, βολεύεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο μιας μεσαίας μοτοσικλέτας σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας όμως απείρως μεγαλύτερη πρακτικότητα.

    Βουβή δύναμη

    Το Downtown απέκτησε κινητήρα 321 κ.εκ. ισχύος 30 ίππων, πάντα μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο και υγρόψυκτο, μαζί με μια σειρά σημαντικών αισθητικών αναβαθμίσεων και όχι μόνο. Στις χαμηλές στροφές και στις εκκινήσεις, οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, η παροχή ισχύος είναι αρκετή αλλά όχι ικανή να οδηγήσει τον τροχό σε απώλεια πρόσφυσης και η λειτουργία της μετάδοσης υποδειγματική, με σταδιακή και γραμμική εμπλοκή, χωρίς θορύβους ή σκαλοπάτια απόδοσης. Πιο εντυπωσιακά είναι όμως τα πράγματα στις μεσαίες και υψηλές στροφές, όπου το Downtown επιταχύνει δυναμικά από τα 80 έως και τα 120 χλμ./ώρα, ενώ φτάνει τα 150 χλμ./ώρα άμεσα και γρήγορα. Εκεί ψηλά κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι υψίσυχνοι κραδασμοί, ωστόσο μια ταχύτητα ταξιδιού της τάξης των 130 χλμ./ώρα με αρκετά περιθώρια επιτάχυνσης για προσπέραση είναι και άνετη και εύκολη.

    Να λοιπόν που το δεύτερο συνθετικό του όρου με τον οποίο χαρακτηρίζει η Kymco το Downtown -Sport Touring- αποδεικνύεται περίτρανα. Πρακτικό, ποιοτικό, εύχρηστο και εργονομικό στην πόλη λοιπόν, ικανό, δυνατό και άνετο στο ταξίδι, το Downtown έχει ένα εύρος χρήσης πραγματικά τεράστιο, που το καθιστά μια ιδιαίτερα χαρισματική μοτοσικλέτα.

    Στον δρόμο το μεγάλο scooter έχει ως βασικό του θετικό τη σταθερότητα. Στις μεσαίες και υψηλές ταχύτητες το Kymco συμπεριφέρεται πολύ καλά έχοντας τη σταθερότητα και τη στιβαρότητα σε υψηλό επίπεδο. Στις στροφές από την άλλη είναι πιο διστακτικό καθώς δεν εμπνέει για να οδηγήσεις επιθετικά. Οι ταλαντώσεις και η έλλειψη πληροφόρησης αποτρέπουν τον αναβάτη να επιτεθεί στη στροφή και παραμένει σε «γήινο» ρυθμό για να απολαύσει τη διαδρομή. Η άνεση από την άλλη είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και δεν υπάρχει αμφιβολία πως μπορεί να ταξιδέψει όπου τραβάει η ψυχή του αναβάτη.

    Προσιτή αρχοντιά

    Το Downtown 350i θα σου αρέσει, θα σε πάει παντού και αν μείνεις άστεγος θα κοιμάσαι αρχοντικά στη μεγάλη σέλα του και θα έχεις και τη μισή σου γκαρνταρόμπα κάτω από αυτή. Επιπρόσθετα, θα είσαι ιδιαίτερα χαρούμενος με την επένδυση των 5.000€ που είχες. Δεν μπορείς να μάθεις σε ένα γέρο σκύλο νέα κόλπα λένε οι άσπονδοι εσπέριοι φίλοι μας, ωστόσο το γνωστό μας Downtown έχει μάθει πολλά κόλπα καλύτερα από πολλούς νέους ανταγωνιστές του, εξελισσόμενο συνεχώς. Εν κατακλείδι το Downtown όπως ήδη θα καταλάβατε μας άρεσε πολύ. Δεν είναι απλώς ένα budget scooter αλλά ένα εξαιρετικό scooter με προσιτή τιμή για όσα προσφέρει. Είναι ιδιαίτερα πρακτικό, άνετο, με κορυφαίους χώρους, εξοπλισμένο με τα «πάντα όλα», ποιοτικό και αρκούντως δυνατό για να μπορεί να κινείται με 130 και πλέον χλμ./ώρα όλη μέρα στον αυτοκινητόδρομο αν του το ζητήσεις. Τι άλλο να ζητήσεις…

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    G5, 4-ΧΡΟΝΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ

    ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

    ΨΕΚΑΣΜΟΣ

    ΚΥΒΙΣΜΟΣ

    321 κ.εκ.

    ΙΣΧΥΣ

    22.1kw (30.1ps)/7500rpm

    ΡΟΠΗ

    31.4 Nm / 5.750 rpm

    ΑΝΑΦΛΕΞΗ

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI

    ΕΚΚΙΝΗΣΗ

    MIZA

    ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

    12,5 Λίτρα

    ΜΕΤΑΔΟΣΗ

    Συνεχώς μεταβαλλόμενη με Ιμάντα

    ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

    Αυτόματος φυγοκεντρικός

    ΒΑΡΟΣ

    179 Κιλά

    ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ

    Δισκόφρενο/Δισκόφρενο και ABS

    ΤΡΟΧΟΙ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ

    14”/13”

    ΤΙΜΗ

    5.283,22€

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια