Live Test: Honda CR-V 1.6 iDTEC 160ps

    Και πάλι μαζί μας, το Honda CR-V στην τελευταία του έκδοση με τους 160 ίππους για να δούμε πόσο καλύτερο γίνεται με την τετρακίνηση και την παραπάνω ισχύ.

     Το  Honda CR-V 1.6 iDTEC με τους 160 ίππους είναι το νέο απόκτημα στο πλαίσιο των live test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. 

    Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου

    Η ευρυχωρία και η άνεση που προσφέρει το CR-V είναι τα στοιχεία που ξεχωρίζουν πραγματικά αβίαστα στην καθημερινότητά μας με το αυτοκίνητο. Δεν μας εντυπωσιάζει ούτε η (πολύ) καλή οικονομία που εμφανίζει, ούτε η απόδοση του κινητήρα που διατηρεί το lag και μάλιστα κάπως έντονο, στις χαμηλές στροφές. Η αλήθεια είναι πως αυτό το τελευταίο ειδικά, είναι κάτι με το οποίο μάλλον μαθαίνεις να ζεις. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα με τα νέα φώτα ημέρας, είναι ευδιάκριτα από μακριά και κάνουν το απαραίτητο stand out για λογαριασμό του ικανού οικογενειακού SUV. Το σύστημα διεύθυνσης είναι εξαιρετικό για το ύφος του αυτοκινήτου και προσφέρει πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, παρά το γεγονός πως φιλτράρει τη συντριπτική πλειοψηφία των κραδασμών του δρόμου. 

    20150924_182920

     

    Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου

    20150923_131347

    Οι διαδρομές μας με το CR-V εξελίσσονται ιδανικά. Το μοντέλο της Honda με την ενδοτική ανάρτηση και τις μεγάλες διαδρομές, κρατάει απόλυτα ξεκούραστους τους επιβάτες και τον οδηγό του ακόμα και στις μεγάλες αποστάσεις. Ο δε υπολογιστής ταξιδιού μιλάει στην (Σκωτσέζικη) καρδιά μας, καθώς μένει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και ο δείκτης του ντεπόζιτου δε λέει να κουνηθεί παρά τις διαδρομές μας. Τις προηγούμενες ημέρες κάναμε κάποια παράπονα αναφορικά με ορισμένες λεπτομέρειες που μας έκαναν εντύπωση. Σήμερα θα αναφερθούμε στο βολικό της τοποθέτησης του “σταυρού” για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος (ένταση και αναζήτηση) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, γεγονός που επιτρέπει τον χειρισμό του ακόμα και όταν ο οδηγός στρίβει το τιμόνι αλλάζοντας ταχύτητα. Thumbs up λοιπόν για τις επιλογές των μηχανικών της Honda αλλά και για το πώς συμπαραστέκεται στα καθημερινά άγχη του οδηγού το CR-V, που μόνο με το μέγεθός του μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση όποιον θελήσει να κινηθεί και να παρκάρει σε κυκλοφοριακά επιβαρυμένες περιοχές. 

    20150923_145122

    Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου

    20150922_165855

    Οι ουρανοί έχουν ανοίξει για τα καλά αλλά το νέο απόκτημα του live test δε μασάει από τέτοια. Το τετρακίνητο CR-V με τους 160 ίππους του, είναι κοντά μας για να δώσει σιγουριά και οικονομία στις μετακινήσεις μας, με τον i-DTEC κινητήρα του να είναι πρόθυμος για κάθε αποστολή. Περιεργαζόμαστε την ευρύχωρη καμπίνα, μποτιλιαρισμένοι στην κίνηση, και καταγράφουμε δύο όχι και τόσο θετικές λεπτομέρειες. Η πρώτη έχει να κάνει με τη σύνδεση του τηλεφώνου που θα μας έδινε το πλεονέκτημα του hands free. Καλό και άγιο το νέο λογισμικό στο σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, πολλές και ενδιαφέρουσες οι προεκτάσεις και οι εφαρμογές που μπορείς να έχεις στη διάθεσή σου μέσα στο αυτοκίνητο αλλά η προαναφερθείσα διαδικασία που συνήθως κρατάει 2-3 λεπτά της ώρας, εδώ, σήμερα, δεν τελεσφόρησε.

    20150922_153715

    Το ψάξαμε από εδώ, το ψάξαμε από εκεί, τίποτα. Τζίφος. Αύριο πάλι. Επίσης και η δεύτερη παρατήρηση έχει να κάνει με το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας, το οποίο σε κάποιες από τις λειτουργίες του, έχει “διπλές” ενδείξεις, μια και ότι εμφανίζεται στη μεγάλη κεντρική οθόνη, το βλέπεις και λίγο πιο πάνω στη μικρότερη κεντρική του αυτοκινήτου. Είναι λίγο αμήχανη στιγμή αλλά μάλλον θα το συνηθίσουμε για τις υπόλοιπες ημέρες. 

    20150922_165843

     

    Σχόλια

    Σχόλια