Αντιδράσεις για την απαγόρευση της αεροδυναμικής σήραγγας

    Οι Williams και Mercedes δηλώνουν κάθετα αντίθετες με αυτή την απαγόρευση

    Το κυρίαρχο θέμα της τελευταίας συνάντησης του Strategy Group ήταν η μείωση του κόστους κι όπως σας έχουμε πληροφορήσει (σχετικό θέμα) μεταξύ άλλων προτάσεων έπεσε στο τραπέζι και η ιδέα της απαγόρευσης της αεροδυναμικής σήραγγας. Ήδη ο χρόνος χρήσης της είναι περιορισμένος αλλά κάποιες ομάδες πρότειναν την πλήρη απαγόρευση καθώς θεωρούν πως μπορεί όλη η δουλειά να γίνει στο CFD. Οι Williams, Mercedes και Ferrari είναι κατά αυτής της απαγόρευσης.

    Η Claire Williams δήλωσε:

    Στο Grove έχουμε δύο σήραγγες και είναι πολύ σημαντικές για την εξέλιξη των μονοθεσίων μας. Αξιολογούμε τα εξαρτήματα πριν τα στείλουμε στην πίστα. Δεν πρόκειται ποτέ να ψηφίσουμε υπέρ της κατάργησης της αεροδυναμικής σήραγγας.

    Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε κι ο Toto Wolff:

    Είμαστε κατασκευαστές αυτοκινήτων δρόμου και μόλις θέσαμε σε λειτουργία μία ολοκαίνουργια σήραγγα στη Στουτγκάρδη. Η σήραγγα είναι απαραίτητη για τα αυτοκίνητα δρόμου καθώς συσχετίζει τα δεδομένα του CFD. Στην F1 έχει να κάνει και με την ασφάλεια και δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να παίξω με αυτά τα πράγματα.

    Η πρόταση θα τεθεί υπό ψηφοφορία με τις ομάδες του Strategy Group (Mercedes, Ferrari, Red Bull, Williams, Force India) να έχουν από μία ψήφο έκαστος και οι FIA-FOM έξι.

    Οι προτάσεις του Strategy Group για να ισχύσουν θα χρειαστεί να πάρουν έγκριση από την Επιτροπή της F1 και στη συνέχεια από το ΠΣΜΑ, το οποίο συνεδριάζει στις 30 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.

    Σχόλια

    Σχόλια