Χωρίς Ferrari η RBR δεν μπορεί να συνεχίσει στην F1

    Η συνεργασία της RBR με τη Ferrari μπορεί να την κρατήσει στην F1 μέχρι να έρθουν VW/Audi

    Το μεγάλο αφεντικό της Red Bull, Dietrich Mateschitz, μιλώντας στην Αυστριακή τηλεόραση δήλωσε πως μια συνεργασία με τη Ferrari θα κρατούσε το όνειρο της F1 ζωντανό. Η Red Bull στο τέλος του 2015 ολοκληρώνει τη συνεργασία της με τη Renault και μένει χωρίς κινητήρα για το 2016. Με τη Mercedes να έχει αρνηθεί την προμήθεια κινητήρων στους «ταύρους» μένει μόνο η Ferrari η οποία μάλιστα έχει πει πως είναι θετική σε μία συνεργασία. Ωστόσο ο Mateschitz έκανε σαφές πως ακόμα δεν υπάρχει συμφωνία.

    Βέβαια εκτός από τη Ferrari υπάρχει και η λύση των VW/Audi. Οι φήμες πως το γερμανικό γκρουπ πρόκειται να μπει στην F1 υπάρχουν από… την εποχή του Νώε αλλά αυτή τη φορά είναι πιο πιθανό από ποτέ. Όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει πριν το 2018. Έτσι η Red Bull χρειάζεται κινητήρες για μερικά χρόνια ώστε το γερμανικό γκρουπ να είναι έτοιμο να μπει στην F1.

    Μία συνεργασία με τη Ferrari για τα επόμενα 2-3 χρόνια θα ήταν μία πολύ καλή λύση. Αν όμως η Ferrari ως εργοστασιακή ομάδα και με τον Vettel στο τιμόνι δεν θα μπορεί να παλέψει για το πρωτάθλημα τότε για εμάς ως πελατειακή ομάδα θα είναι αδύνατο. Όμως θα μπορούμε να βρεθούμε στις 3 πρώτες σειρές κι από εκεί στο βάθρο. 

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dr. Wolfgang Ullrich, που βρίσκεται στις ΗΠΑ για τις 6Η του WEC στο Circuit of the Americas δήλωσε πως οι φήμες των τελευταίων ημερών για την F1 δεν είναι κάτι νέο. Επίσης για πρώτη φορά φάνηκε να μην είναι κάθετος δίνοντας ελπίδες στις φήμες να επιβεβαιωθούν. Αυτό που έχει αλλάξει σε σχέση με τα τελευταία χρόνια είναι ότι ο νέος πρόεδρος του γκρουπ, Martin Winterkorn,  είναι μεγάλος οπαδός του μηχανοκίνητου αθλητισμού κι αυτό ίσως ανοίξει τον δρόμο για την F1.

    Ο  Mateschitz συνέχισε επιβεβαιώνοντας κι επίσημα την πρόωρη ολοκλήρωση της συνεργασίας τους με τη Renault στο τέλος του 2015. 

    Το διαζύγιο με τους συνεργάτες μας στο κομμάτι του κινητήρα θα ολοκληρωθεί στο τέλος της χρονιάς, η απόφαση ήταν κοινή. Δεν έχει νόημα να συνεργαζόμαστε άλλο. Δεν έχουμε στόχο την 5η ή 6η θέση στο πρωτάθλημα, χρειαζόμαστε έναν νέο κινητήρα.

    Τέλος δήλωσε πως αν η συμφωνία με τη Ferrari δεν γίνει τότε το μέλλον της Red Bull στην F1 είναι αβέβαιο.

    Στην περίπτωση που φύγουμε από την F1 οι εργαζόμενοί μας (800 στο Milton Keynes και 300 στη Faenza) δεν θα μείνουν χωρίς δουλειά. Θα πρέπει να τους βρούμε κάτι άλλο να κάνουν.

    Σχόλια

    Σχόλια