6H COTA FP1&2: Porsche με… ορέξεις

Η Porsche έθεσε τον ρυθμό στις δύο ελεύθερες δοκιμές στο Circuit of the Americas

O Romain Dumas ήταν αυτός που έθεσε τον ρυθμό στο FP1, με τον Γερμανό να σημειώνει το 1:47.231 στην #18 Porsche 919 Hybrid. O χρόνος αυτός ήταν καλύτερος κατά 0.283 δευτερόλεπτα από αυτόν της #17 Porsche του Mark Webber που βρέθηκε στη 2η θέση, με τη γερμανική εταιρία να ξεκινά ιδανικά τις 6H του Circuit of the Americas.

Στην 3η θέση ακολούθησε το #8 Audi R18 e-tron quattro σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πίσω από τις δύο Porsche. Τα δύο Toyota ακολούθησαν στις θέσεις 4 και 5, ενώ για άλλη μια φορά έδειξαν πως δεν έχουν τον ρυθμό να ακολουθήσουν τους αντιπάλους τους. Το #7 R18 βρέθηκε στην 6η θέση λόγω μηχανικού προβλήματος που ανάγκασε τους πρωτοπόρους στο πρωτάθλημα να κάνουν μόλις 4 γύρους.

Στην LMP2, η KCMG έδειξε για άλλη μια φορά πως έχει την ταχύτητα και σε αυτή την πίστα, κατακτώντας την 1η θέση με τον Lapierre στο #47 Oreca να είναι μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Τα δύο αγωνιστικά της Patron ESM βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 3 με το #31 Ligier- Honda του Van Overbeek να βρίσκεται στη 2η θέση ενώ το #30 του Dalziel στην 3η.

Στην GTE-Pro η AF Corse έκανε το 1-2 με τη Ferrari #71 μπροστά από αυτή με το #51.

Στην GTE-Am η Dempsey Proton βρέθηκε στην κορυφή με τη #77 Porsche.

Στο FP2, με το φως να παραδίδει τη θέση του στο σκοτάδι, η Porsche διατήρησε την πρωτοπορία με έναν πολύ γρήγορο γύρο στο τέλος της 90λεπτης διαδικασίας. Ο Timo Bernhard στη #17 Porsche σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο 1:47.442, ωστόσο ο χρόνος ήταν κατά 0.2 πιο αργός από τον χρόνο του Dumas στο FP1.

Στη 2η θέση βρέθηκε το Audi #8 με τον Di Grassi να μπαίνει σφήνα ανάμεσα στις δύο Porsche γράφοντας χρόνο στο 1:47.684. Στην 3η θέση βρέθηκε η Porsche #18 όντας 0.8 μακριά από την κορυφή.

Στη μάχη των ιδιωτικών LMP1, η Rebellion Racing βρίσκεται για άλλη μια φορά στην κορυφή, με την ByKolles να δείχνει για πρώτη φορά πως μπορεί να ανταγωνιστεί την ελβετική ομάδα.

Στην LMP2, ήταν η σειρά της G-Drive Racing να βρεθεί στην 1η θέση. Ο Sam Bird στο #26 Ligier κατάφερε να μειώσει κατά 2 δευτερόλεπτα τον χρόνο του Lapierre που είχε σημειώσει στο FP1. Στη 2η θέση βρέθηκε το #47 Oreca της KCMG ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε το #36 της Signatech Alpine.

Στην GTE-Pro Porsche Team Manthey ολοκλήρωσε τη μέρα στην 1η θέση με τη #92 911 RSR των Pilet και Mackowiecki να δείχνουν πως η νίκη στις 6H του Nurburgring δεν ήταν μια παρένθεση.

Στην GTE-Am η SMP Racing βρέθηκε στην 1η θέση, 0.7 σχεδόν μπροστά από την Dempsey Proton.

Στο FP2 οι αγωνοδίκες είχαν πολλή δουλειά με πολλά αυτοκίνητα να δέχονται παρατηρήσεις ή και ποινές. Τα δύο ToyotaTS040 δέχθηκαν ποινή stop/go 5 λεπτών.

Η δράση συνεχίζεται σήμερα με το FP3 και τις κατατακτήριες δοκιμές.

Αποτελέσματα FP1

Αποτελέσματα FP2

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια