Νέα σαφέστερη διαδικασία για τις πιέσεις των ελαστικών

    Η Pirelli δουλεύει από κοινού με τη FIA πάνω σε μία νέα σαφέστερη διαδικασία ώστε να μη δούμε ξανά αυτό που έγινε με τη Mercedes στην Ιταλία

    Η Pirelli δήλωσε πως πρόκειται να ορίσει μια συγκεκριμένη διαδικασία σχετικά με τη χρήση και τις πιέσεις των ελαστικών ώστε να αποφευχθούν παρόμοια γεγονότα με αυτά που είδαμε στο Grand Prix Ιταλίας. Εκεί η νίκη του Lewis Hamilton για λίγη ώρα ήταν στον… αέρα καθώς η μέτρηση της πίεσης των ελαστικών του Βρετανού, όταν το μονοθέσιό του στήθηκε στο grid, έδειξε παραβίαση του κατώτερου επιτρεπτού ορίου. Τελικά ο Hamilton κράτησε τη νίκη του και η Mercedes δεν τιμωρήθηκε.

    Όλη αυτή η ανακατωσούρα όμως προκλήθηκε από την πρόχειρη διαδικασία μέτρησης των πιέσεων. Η Mercedes έβαλε αέρα στα ελαστικά της υπό την εποπτεία της Pirelli. Όμως όταν έγινε αυτό τα ελαστικά ήταν ακόμα στα σταντ και στις ηλεκτρικές κουβέρτες. Στη συνέχεια τα ελαστικά τοποθετήθηκαν στο μονοθέσιο και στο grid η FIA πήρε μέτρηση των πιέσεων. Τότε καταγράφηκε διαφορά 0,3 psi από το κατώτατο όριο και η ομάδα πήγε στους αγωνοδίκες. Ωστόσο η διαφορά αυτή προέκυψε από την αλλαγή θερμοκρασιών διότι τα ελαστικά βγήκαν από τις ηλεκτρικές κουβέρτες, δηλαδή έπεσε η θερμοκρασία τους και ταυτόχρονα η πίεση. Οι αγωνοδίκες αφού άκουσαν τι είχαν να πουν Pirelli και Mercedes αποφάσισαν πως δεν υπήρξε παράβαση. Ωστόσο υπέδειξαν σε βελτίωση της διαδικασίας μέτρησης και τοποθέτησης αέρα στα ελαστικά.

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε σχετικά:

    Από κοινού με τη FIA καθορίζουμε μια σαφέστερη διαδικασία τοποθέτησης αέρα και μέτρησης πιέσεων ώστε οι ομάδες να μπορούν πιο εύκολα να ακολουθούν τους κανονισμούς σχετικά με τη χρήση των ελαστικών. Είναι σημαντικό ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις. Δίνουμε στις ομάδες πιο ακριβείς οδηγίες ώστε να μη δούμε ξανά αυτό που συνέβη με τη Mercedes στη Monza.

    Σχόλια

    Σχόλια