Αλλαγές στη χρήση των ελαστικών για λόγους ασφαλείας

    Η Pirelli δίνει νέες οδηγίες για τη χρήση των ελαστικών ώστε να μην επαναληφθούν τα όσα είδαμε στο Spa

    Μετά τα κλαταρίσματα στο Grand Prix Βελγίου, η Pirelli δίνει νέες οδηγίες για τις πιέσεις των ελαστικών στις ομάδες ώστε να αποφευχθούν παρόμοια συμβάντα. Οι νέες οδηγίες αναφέρουν αύξηση του κατώτατου ορίου των πιέσεων των ελαστικών. Εκτός όμως από τις πιέσεις, η Pirelli αύξησε τους περιορισμούς και στις γωνίες κάμπερ, αλλά και σε άλλες παραμέτρους των ελαστικών.

    Η Pirelli πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε για το κλατάρισμα του Sebastian Vettel στο Spa. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσε, το κλατάρισμα ήταν αποτέλεσμα των ειδικών συνθηκών που επικρατούσαν στη Βελγική πίστα. Υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλη καταπόνηση λόγω του χαρακτήρα της διαδρομής. Πιο συγκεκριμένα, η Pirelli είπε πως η παρατεταμένη χρήση του συγκεκριμένου σετ υπό αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες στην πολύ απαιτητική πίστα, αλλά και σε συνδυασμό με τα θραύσματα που υπήρχαν στην πίστα, προκάλεσαν το κλατάρισμα στη Ferrari του Vettel.

    H FIA είναι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα της έρευνας και τάσσεται υπέρ της βελτίωσης της ασφάλειας. Αυτός είναι κι ο λόγος που γίνονται αυτές οι αλλαγές στη λειτουργία των ελαστικών στη Monza.

    Ωστόσο αρκετοί οδηγοί θεωρούν πως η λύση της αύξησης του κατώτατου ορίου των πιέσεων των ελαστικών ίσως δεν φέρει και τα καλύτερα αποτελέσματα.

    Ο Vettel, ο οποίος επιτέθηκε σκληρά στην Pirelli μετά το Spa, δήλωσε ότι η άμεση απάντηση της ιταλικής φίρμας τον κάνει να νιώθει περισσότερη σιγουριά για το μέλλον. Ωστόσο επιμένει πως η F1 πρέπει να πάρει το μάθημά της από αυτό το συμβάν.

    Σχόλια

    Σχόλια