Live Test: Opel Mokka 1.6CDTi 4×4

    To Mokka εφοδιάστηκε με νέο κινητήρα και διεκδικεί μια καλύτερη θέση στην κατηγορία των μικρών SUV

    Το Opel Mokka 1.6 CDTI 4×4  είναι το νέο απόκτημα του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου

    Το ικανό μικρό SUV της Opel επέστρεψε στη βάση του. Η συμβίωσή μας με το Mokka ήταν απολαυστική καθώς μπορεί να προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας B και τα συνδυάζει με μεγάλη οικονομία στο καύσιμο. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει ο νέος κινητήρας των 1.600 κ.εκ. ο οποίος εκτός από οικονομικός είναι και ήσυχος. Το Mokka μπορεί να είναι SUV αλλά μπορεί κι ελίσσεται στους στενούς δρόμους της πόλης. Όπως είχαμε προβλέψει, μετά το μεγάλο ταξίδι στα βουνά και τις παραλίες της Πελοποννήσου, προσαρμόστηκε εξαιρετικά στην καυτή Αθήνα.

    image

    Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου

    wpid-20150903_131648.jpg

    Όχι δεν φτάσαμε μέχρι τον Αμαζόνιο με το Mokka, αλλά θα μπορούσαμε. Το μικρό SUV της Opel μας βοήθησε να ανακαλύψουμε ερημικές παραλίες και λόφους με υπέροχη θέα. Η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο, έκανε τη ζωή μας εύκολη. Όχι, δεν ανεβήκαμε κατακόρυφα βουνά αλλά πατήσαμε χωματόδρομους που αρκετές φορές ήταν δύσκολοι. Η τετρακίνηση του Mokka μπορεί να μην είναι για πολύ off-road αλλά τα καταφέρνει μια χαρά. Ωστόσο το ύψος του αυτοκινήτου δεν είναι το ιδανικό, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται κυρίως για αστικό SUV.

    wpid-20150903_130151.jpg wpid-20150903_121259.jpg

    Μπορεί την πρώτη ημέρα να παραπονεθήκαμε για τον κάπως στενάχωρο χώρο αποσκευών αλλά τα 1.300 λίτρα διαθέσιμου χώρου, που δημιουργούνται με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μετατρέπει το Mokka σε… φορτηγάκι. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες τα χώρεσε όλα!

    wpid-20150904_191821.jpg wpid-20150904_191837.jpg

    Κι όπως ήταν φορτωμένο το πήραμε και γυρίσαμε. Ο νέος κινητήρας diesel των 1.600 κ.εκ. με τα σχεδόν 32 κιλά ροπής σε βγάζει ασπροπρόσωπο ακόμα και με τόσο βάρος. Συνολικά καλύψαμε περισσότερα από 800 χιλιόμετρα και η κατανάλωση μόλις που ξεπέρασε τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (φορτωμένοι και με 130χλμ/ώρα). Σίγουρα η Opel μπορεί να χαμογελά γι’ αυτόν τον κινητήρα.

    wpid-20150904_192009.jpg

    Τώρα μένει να δούμε πώς θα προσαρμοστεί στο αστικό περιβάλλον. Βάζουμε στοίχημα ότι θα τα πάει καλύτερα από εμάς…

    wpid-20150903_122108.jpg wpid-20150903_131703.jpg

    Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου

    wpid-20150903_121635.jpg

    Τα χιλιόμετρα συνεχίζονται με το Mokka, έχουμε ξεπεράσει τα 400 και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε δυσανασχετήσει μαζί του. Άνετο μέσα, καλά εξοπλισμένο και πρακτικό, καλύπτει πραγματικά ένα μεγάλο εύρος αναγκών καθώς διαθέτει πολλούς χώρους αποθήκευσης, οι οποίοι είναι πολύ πρακτικοί στην καθημερινότητα. Οι χώροι για επιβάτες με βάση τις διαστάσεις του αμαξώματος, είναι πολύ καλοί. Το εσωτερικό του Mokka είναι σύγχρονο και εντυπωσιακό, κάτι το οποίο δένει αρμονικά με την εξωτερική του εμφάνιση. Η μόνη παραφωνία σε όλο αυτό οι πολλοί διακόπτες στην κεντρική κονσόλα. Ωστόσο η μεγάλη έγχρωμη οθόνη στο κέντρο βελτιώνει την κατάσταση. Το Mokka έχει εκδρομικό χαρακτήρα και σε αυτό βοηθάει σημαντικά ο νέος οικονομικότερος κινητήρας, ο οποίος μέχρι στιγμής καταναλώνει περίπου 6 λίτρα για κάθε 100χλμ.

    wpid-20150903_123228.jpg

    Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου

    Είναι γνωστό πως οι επαρχιακοί δρόμοι της χώρας μας δεν έχουν αρκετό φωτισμό τη νύχτα, έως και καθόλου θα λέγαμε, όμως η οδήγηση σε αυτούς με το Mokka είναι απόλαυση. Αυτό γιατί οι προβολείς του κάνουν τη νυχτα ημέρα αλλά το σημαντικότερο είναι πως η Opel έχει εφοδιάσει το SUV της με κατευθυνόμενους προβολείς.

     wpid-20150902_092718.jpg wpid-20150902_092348.jpg

     

    Ο ελαφρύτερος νέος κινητήρας του Mokka εκτός από την βελτίωση της οικονομίας έχει βελτιώσει και την απόκριση του εμπρός μέρους. Η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης σε συνδυασμό με την τετρακίνηση μετατρέπει το Mokka σε ένα πολύ ωραίο όχημα εκτός δρόμου. Αυτό βοηθάει πολύ στο να φτάσεις απομακρυσμένες παραλίες…

    wpid-20150901_180042-1.jpg

    Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου

    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα. Μπορεί να μπήκε ο Σεπτέμβρης αλλά το καλοκαίρι δεν τελείωσε ακόμα, το «μικρό καλοκαίρι» μόλις ξεκίνησε και πολλές φορές είναι ομορφότερο από το… κανονικό. Σε όλο αυτό βέβαια βοηθάει κι ο περιπετειώδης χαρακτήρας του Mokka. Το ιδιαίτερο και ξεχωριστό μικρό SUV της Opel έχει εφοδιαστεί με τον νέο κινητήρα πετρελαίου 1.600 κ.εκ. ο οποίος, τουλάχιστον από τα πρώτα χιλιόμετρα, δείχνει να είναι σημαντικά βελτιωμένος. Οικονομικότερος και πιο ήσυχος.

    wpid-20150831_180848.jpg wpid-20150831_193625.jpg

    Το Mokka είναι πολύ ευχάριστο στο ταξίδι, είτε πρόκειται για εθνική οδό είτε για επαρχιακή οδό και σε αυτό βοηθάνε η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης αλλά και οι 136 ίπποι του νέου κινητήρα. Ωστόσο αυτό που θα σε περιορίσει είναι ο χώρος των αποσκευών. Στη φωτογραφία βλέπετε αποσκευές δύο ατόμων, άρα για μία τετραμελή οικογένεια τα πράγματα είναι λίγο στενόχωρα.

    wpid-20150831_145752.jpg

    Σχόλια

    Σχόλια