Νέα και σημειώσεις από το Nurburgring

Το ιστορικό σιρκουί υποδέχεται τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς για το 2015 με το ενδιαφέρον να φτάνει στα ύψη

Το ιστορικό σιρκουί υποδέχεται τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς για το 2015 με το ενδιαφέρον να φτάνει στα ύψη

  • Το FIA World Endurance Championship κάνει το ντεμπούτο του αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Nurburgring, βάζοντας τέλος στο διάλειμμα 11 εβδομάδων από το Le Mans. Αυτό είναι το πρώτο καινούριο σιρκουί στο πρωτάθλημα μετά το COTA που μπήκε το 2013. Επίσης είναι ο πρώτος παγκόσμιος αγώνας sportscar πρωταθλήματος στη συγκεκριμένη πίστα μετά το 1991 και το World Sports Car Championship.
  • Ο αγώνας του 1991 για το WSC είδε τους Derek Warwick και David Brabham να παίρνουν τη νίκη με τη Jaguar XJR-14 οδηγώντας τη Βρετανική ομάδα στο 1-2. Συνολικά είχαν πάρει μέρος 18 αυτοκίνητα, όλα πρωτότυπα, ενώ στον αγώνα του WEC, θα πάρουν μέρος 31 αυτοκίνητα από τέσσερις κατηγορίες.
  • Η Porsche θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά το νέο της αεροδυναμικό πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης στο Nurburgring. H Γερμανική ομάδα έρχεται μετά από ένα 3-ήμερο τεστ στη Βαρκελώνη, όπου οι Mark Webber, Brendon Hartley και Neel Jani συμπλήρωσαν πάνω από 2.000 χιλιόμετρα δοκιμών.
  • Η μεγάλη αντίπαλος της Porsche, Audi, έμεινε με το αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποίησε στο Le Mans και θα παραμείνει με αυτό για το υπόλοιπο της σεζόν.
  • Αυτός ο αγώνας δεν είναι σημαντικός μόνο για τις Porsche και Audi. Ο αγώνας είναι επίσης δίπλα στο σπίτι της Toyota, καθώς η Ιαπωνική εταιρία έχει τη βάση της σε απόσταση λιγότερο από 100 χιλιόμετρα από την πίστα.
  • Η GTE-Pro μπορεί να αποκτήσει το δικό της παγκόσμιο πρωτάθλημα. Στα τελευταία συνέδρια της  FIA Endurance Committee έχει πέσει στο τραπέζι η πρόταση για το 2016. Προς το παρόν μόνο ένα σύνολο οδηγών από την LMP1 που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς συνολικά ανακηρύσσονται παγκόσμιοι πρωταθλητές.
  • Ο Eric Thompson, το πρώτο μέλος των Le Mans Drivers Hall of Fame, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 95 ετών. Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Aston Martin συμμετείχε τέσσερις φορές στις 24H του Le Mans και είχε μια 3η θέση με την Aston Martin DB2 το 1951.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια