Pirelli vs Vettel

    Ο οργισμένος Γερμανός ξεσπά και η ιταλική φίρμα δηλώνει πως οι ομάδες έχουν αγνοήσει τις συμβουλές της

    Λίγο μετά την ολοκλήρωση του GP στο Βέλγιο και το κλατάρισμα του πίσω δεξί ελαστικού του Sebastian Vettel, που του κόστισε το βάθρο, ξεκίνησαν οι αντιδράσεις και οι δηλώσεις. Αρχικά ο Γερμανός επιτέθηκε στην Pirelli για την κατασκευή και την ποιότητα των ελαστικών της αλλά στη συνέχεια η ιταλική φίρμα απάντησε λέγοντας πως οι ομάδες έχουν αγνοήσει τις συμβουλές της για όριο γύρων ανά σετ ελαστικών. Ο Vettel κράτησε τη μέση γόμα για 28 γύρους κι αυτή τελικά δεν άντεξε να φτάσει μέχρι το τέλος. Τώρα οι δύο πλευρές ψάχνουν να βρουν απαντήσεις και πρόκειται να συναντηθούν για να καταλήξουν σε κάποιο συμπέρασμα.

    Η Pirelli έκανε σαφές ότι η φθορά που δέχθηκε το ελαστικό μετά από 28 γύρους ήταν πολύ μεγάλη και η επιλογή της Ferrari να πάει μέχρι το τέλος ήταν λανθασμένη.

    Το δελτίο Τύπου της Pirelli αναφέρει:

    Η Pirelli προσπαθεί από τον Νοέμβριο του 2013 να δημιουργηθεί κανονισμός που θα ορίζει τον μέγιστο αριθμό γύρων που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας οδηγός με το ίδιο σετ ελαστικών. Αυτό δεν έγινε αποδεκτό. Η πρόταση ανέφερε πως η μέγιστη απόσταση για την prime γόμα (σ.σ. την μέση στο Βέλγιο) θα ήταν ίση με το 50% της απόστασης του GP. Για την option γόμα (σ.σ μαλακή στο Βέλγιο) το 30% της απόστασης του GP. Αν αυτό ίσχυε σήμερα τότε ο μέγιστος αριθμός γύρων για τη μέση γόμα θα ήταν 22.

    Ο Vettel αμέσως μετά την ολοκλήρωση του αγώνα έφυγε από την πίστα λέγοντας τα εξής:

    Αν αυτό είχε συμβεί 200 μετρά πριν δεν θα ήμουν εδώ να σας μιλάω. Θα είχα πέσει με 300χλμ/ώρα στις μπαριέρες της Eau Rouge. Αυτό είναι απαράδεκτο. Ο Nico την Παρασκευή είχε κάτι παρόμοιο και δεν βγήκε εκτός πίστας για να κλατάρει το ελαστικό. Ούτε εγώ βγήκα εκτός πίστας οπότε δεν υπάρχει εξήγηση για το τι συνέβη. Όμως είναι θέμα ασφάλειας.

    Σχόλια

    Σχόλια