Αλλαγές στην απόδοση των LMP1

Μειώνεται η απόδοση των LMP1 που χρησιμοποιούν βενζίνη, ενώ οι ντιζελοκινητήρες ευνοούνται

Η FIA Endurance Committee επιβεβαίωσε τις αλλαγές στον πίνακα της εξισορρόπησης της απόδοσης (EoT) για το υπόλοιπο του 2015 και μέχρι και τις 24H του Le Mans του 2016 για την LMP1.

Οι Porsche και Toyota θα αντιμετωπίσουν μείωση απόδοσης της τάξεως του 2.2% στην ενέργεια από τα καύσιμα (MJ/lap) και 1.6% στη μέγιστη απόδοση της ροής του καυσίμου (kg/h). Οι αλλαγές αυτές διαφέρουν ανά κατηγορία υβριδικής κλάσης.

Για παράδειγμα, η μέγιστη ροή καυσίμου για την Porsche 919 Hybrid -η οποία ανήκει στην κλάση των 8MJ ενέργειας- έχει μειωθεί από 88.5 στα 87.0 kg/h ανά γύρο στο Le Mans. Επίσης η Toyota με το TS040 Hybrid –το οποίο ανήκει στην κλάση των 6MJ ενέργειας- θα δει μικρότερη μείωση ενέργειας από τα 89.5 στα 88.5 kg/h ανά γύρο στο Le Mans.

Από την άλλη μεριά, η Audi θα έχει αυξημένη ροή diesel κατά 0.44% (134.8 σε 135.4 kg/h) και 0.63% αύξηση στη μέγιστη ροή diesel (79 σε 79.5 kg/h) για το Audi R18 e-tron quattro το οποίο ανήκει στην κλάση των 4MJ ενέργειας.

Η χωρητικότητα καυσίμου για όλες τις ομάδες της LMP1 έχει μειωθεί επίσης, με τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά να μεταβαίνουν από τα 68,3 στα 67,4 λίτρα. Τα diesel αγωνιστικά θα δουν μια μείωση από τα 54,2 στα 53,7 λίτρα, μια αλλαγή η οποία τα ευνοεί ελαφρώς.

Οι αλλαγές αυτές έρχονται μετά από την επιβλητική νίκη της Porsche στις 24H του Le Mans τον Ιούνιο.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια