Live Test: Kymco People 300i ABS

    Το πολύ γρήγορο Kymco People ήρθε πάλι στην παρέα μας έτοιμο να μας εξιτάρει

    To Kymco People 300i ABS ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Τρίτη 4 Αυγούστου

    Πέρασαν κιόλας 7 ημέρες παρέα με το People και το μόνο σίγουρο είναι ότι αισθανθήκαμε πως έγινε «δικό» μας. Το εκρηκτικό σε επιδόσεις scooter της Kymco έχει σίγουρα πολύ δυνατό σημείο τον κινητήρα του ο οποίος εκτός από δύναμη είναι πολύ σύγχρονος, ομαλός και συνδυάζεται με μια άψογη μετάδοση. Αλλά αυτό πάνω κάτω το γνωρίζαμε. Αυτό όμως που ανακαλύψαμε για το νέο GTi 300 είναι πως πρόκειται για κάτι παραπάνω από ένα γρήγορο scooter… είναι και ένα χρηστικό scooter.

    kymco3555555555

    Η προσωπικότητά του είναι πλέον πιο… all around καθώς με βάση τον εξαιρετικό κινητήρα έχει στηθεί ένα πολυτάλαντο scooter το οποίο μπορεί να σε μεταφέρει σβέλτα, άνετα και με ασφάλεια στην εργασία σου χαράματα, μπορεί να σε ταξιδέψει με χαρακτηριστική άνεση, ενώ μπορείς με το ταίρι σου να βολτάρεις στο… ρελαντί απολαμβάνοντας το καλοκαιρινό αγιάζι. Η Kymco έχει βρει τη χρυσή τομή με το People και έχει δημιουργήσει ένα ταλαντούχο scooter. Αυτό που του λείπει είναι αποθηκευτικοί χώροι και λίγη περισσότερη άνεση από τις αναρτήσεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι μπορεί να τα ξεπεράσει κανείς με τις κατάλληλες προσθήκες.

    kymco3566666666

    Η τιμή του είναι στα 4.199,72€ η οποία κρίνεται ικανοποιητική για τις αρετές του συγκεκριμένου μοντέλου.

    Δευτέρα 3 Αυγούστου

    Το Σαββατοκύριακο πέρασε με χαλαρές βόλτες στη σέλα του GTi οι οποίες μετατρέπονταν κατά βούληση σε σβέλτες διαδρομές όταν ο δρόμος μύριζε… μπαρούτι. Η συμπεριφορά του People στο δρόμο είναι εφάμιλλη του εξαιρετικού κινητήρα του καθώς είναι προσδιορισμένο στη σπορ οδήγηση και στον υψηλό ρυθμό. Δυνατό σημείο του είναι το πλαίσιο το οποίο παρέχει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και διαθέτει την κατάλληλη ακαμψία προκειμένου να αισθανθείς εμπιστοσύνη στις στροφές χωρίς ταλαντώσεις και ανεπιθύμητα κουνήματα.

    people157777777777

    Το εμπρός πιρούνι είναι σχετικά μαλακό προσφέροντας καλά επίπεδα πρόσφυσης, ωστόσο στα δυνατά φρένα βυθίζεται αρκετά και μεταφέρει το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας εμπρός. Το πίσω μέρος είναι πιο σφικτό με τα δύο αμορτισέρ να παρέχουν καλή πληροφόρηση και έχουν την τάση να κλείνουν τη γραμμή του scooter στις στροφές, ιδιαίτερα όταν γέρνεις πολύ. Αυτό σε τρομάζει λίγο στην αρχή, αλλά γρήγορα το συνηθίζεις και το εκμεταλλεύεσαι για να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια. Το Kymco, ενώ στην πρώτη φάση του στριψίματος έχει μια βαριά αίσθηση και απαιτεί προσπάθεια, μόλις περάσεις μια συγκεκριμένη γωνία κλίσης μετατρέπεται σε ένα πολύ ευέλικτο και πρόθυμο scooter να ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο. Όσο πιο γρήγορες είναι οι στροφές τόσο πιο άνετα αισθάνεσαι με το People το οποίο ακόμα και στην τελική του στρίβει χωρίς κανένα δισταγμό.

    people1599999999

    Τα φρένα είναι καταπληκτικά με άφθονη δύναμη, πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες και το ABS παρέα για να καλύψει τις «τσαπατσουλιές».

    Παρασκευή 31 Ιουλίου

    Η τελευταία ημέρα του Ιουλίου μας βρίσκει να ασχολούμαστε με ένα πολύ ευχάριστο θέμα που δεν είναι άλλο από τον κινητήρα του GTi. Το μονοκύλινδρο G5 σύνολο των 298,9cc δεν χρειάζεται πολλά λόγια και συστάσεις καθώς μιλάει από μόνο του σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Οι 28,8 ίπποι επίσης σαν νούμερο εντυπωσιάζουν, ωστόσο δεν είναι μόνο τα νούμερα που κάνουν τη διαφορά σε αυτόν τον κινητήρα. Είναι η συνολική του απόδοση και λειτουργία που το κατατάσσουν κοντά στην κορυφή της κατηγορίας.

    kym01111

    Σε όλο το φάσμα των στροφών ο κινητήρας δείχνει τα «δόντια» του σπρώχνοντάς το με μεγάλη ώθηση μπροστά. Στις χαμηλές στροφές η απόδοση είναι απλά πολύ καλή, ενώ στις υψηλότερες στροφές η απόδοση γίνεται εκρηκτική και στέλνει το ταχύμετρο σε απίστευτα νούμερα. Μέχρι στιγμής έχω καταφέρει «μόνο» να δω στο ταχύμετρο 140+Km/h, ωστόσο τα πρώτα 120Km/h έρχονται με το άνοιγμα-κλείσιμο των ματιών. Μπορείς όλη την ημέρα να γυρίζεις το δεξί γκριπ και να απολαμβάνεις τη μεστή επιτάχυνση του People, ωστόσο ο εξαιρετικός ψεκασμός και η άρτια μετάδοση μπορούν να σε μεταφέρουν και ήρεμα στον προορισμό σου όταν το θελήσεις. Μπορείς δηλαδή να ρολάρεις με 80Km/h και το scooter να γουργουρίζει και ανά πάσα στιγμή έχεις άμεση επιτάχυνση αν το θελήσεις που μπορεί να σε εξιτάρει.

    kym03333

    Κατανάλωση ακόμα δεν έχω μετρήσει – δεν βοηθάει πολύ και ο ψηφιακός δείκτης καυσίμου – ωστόσο πρέπει να βρίσκεται κοντά στα 4 λίτρα/100Km. Το Σαββατοκύριακο θα ασχοληθώ με το θέμα για να διαπιστώσω αν όντως η υψηλή τεχνολογία του κινητήρα G5 έχει εφαρμογή και στην κατανάλωση. Καλό ΣΚ σε όλους και καλές διακοπές σε όσους φύγουν.

    Πέμπτη 30 Ιουλίου

    Όταν ξυπνάς το πρωί χαράματα και με την τσίμπλα στο μάτι ψάχνεις να βρεις τον ταχύτερο τρόπο να φτάσεις στη δουλειά γιατί φυσικά πάλι άργησες, το καλύτερο πράγμα που χρειάζεσαι είναι ένα ασφαλές και εύκολο όχημα. Το People 300i από την πρώτη κιόλας ημέρα συμβίωσης μαζί του ανταποκρίνεται πλήρως σε αυτόν το ρόλο καθώς είναι ένα απλό, φιλικό και εύκολο scooter. Μπορεί ο κινητήρας του να μυρίζει… μπαρούτι με τους σχεδόν 30 ίππους του, ωστόσο όταν έρχεται η στιγμή της καθημερινότητας το Kymco μετατρέπεται σε ένα καλοθρεμμένο αρνάκι που βοηθάει τον αναβάτη να μείνει ξεκούραστος, ασφαλής και καλά προστατευμένος στη δύσκολη πρωινή μετακίνηση.

    GTi 3

    Σημαντικό στοιχείο στην εργονομία του scooter είναι το επίπεδο πάτωμα που κάνει την επιβίβαση/αποβίβαση παιχνιδάκι. Πολύ άνετη και φαρδιά είναι η σέλα του, ενώ η θέση οδήγησης σε κάνει να αισθάνεσαι πως είχες μια ζωή στην κατοχή σου το συγκεκριμένο scooter, κάτι που πετυχαίνουν συνήθως οι Ιάπωνες κατασκευαστές και τώρα το πέτυχε και η Kymco. Τα όργανα είναι σχετικά απλά και χάνουν πόντους στη μάχη του εντυπωσιασμού, ωστόσο παραμένουν χρηστικά και καλύπτουν τις απαραίτητες ανάγκες του αναβάτη. Χώροι αποσκευών υπάρχουν κάτω από τη σέλα και μπροστά στη μάσκα, αλλά είναι πολύ μικροί και αυτό είναι ένα αρνητικό για το People. Ουσιαστικά το μοναδικό πράγμα που θα ταράξει την άνεση του αναβάτη είναι οι σχετικά σκληρές αναρτήσεις τις οποίες «ακούς» στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

    Τετάρτη 29 Ιουλίου

    Έχουν περάσει περίπου 3 χρόνια από την τελευταία φορά που είχα οδηγήσει το People 300 της Kymco και ακόμα θυμάμαι σαν τώρα τη στιγμή που είδα στο ταχύμετρο 160+Km/h. Ναι, 160Km/h σε scooter 300cc και μάλιστα χωρίς μεγάλη προσπάθεια! Αυτό από μόνο του με έκανε να εκτιμήσω ιδιαίτερα το 300άρι της Kymco το οποίο παραμένει ακόμα και τώρα ένα από τα πλέον γρήγορα scooter της αγοράς.

    people0333333333

    Το καινούριο People που πήρα στα χέρια μου έφερε άμεσα θύμισες του παρελθόντος και δεν έβρισκα την ώρα να βρεθώ σε ανοιχτό δρόμο προκειμένου να δοκιμάσω πάλι να ξεδιπλώσω τις δυνατότητές του. Πριν το κάνω αυτό όμως ήθελα να παρατηρήσω λίγο τις αλλαγές που έχει δεχτεί εξωτερικά οι οποίες δεν είναι πολλές ή έστω δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Το σχήμα του scooter παραμένει ίδιο σε δομή με επίπεδο πάτωμα, μεγάλους τροχούς και «γεμάτη» ουρά. Οι ζάντες είναι επανασχεδιασμένες και πολύ όμορφες δίνοντας μια πιο σπορ αίσθηση στο People, ενώ τα φώτα πλέον διαθέτουν τεχνολογία LED η οποία ιδιαίτερα στο πίσω φωτιστικό σώμα κάνει τη διαφορά. Τα όργανα έχουν δεχτεί μικρές αλλαγές για να είναι πιο ευανάγνωστα, ενώ πλέον το Kymco διαθέτει και ABS για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.

    people0222222

    Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ πάω άμεσα να ανοίξω το γκάζι και να απολαύσω… τα καλύτερα αύριο.

    Σχόλια

    Σχόλια