Motornews Test: Suzuki UK110 Address

    Η λύση της Suzuki στη μετακίνηση εντός πόλης ακούει στο όνομα Address UK110

    «Επιτέλους!», ήταν η πρώτη σκέψη που κάναμε όταν ήρθε η στιγμή να οδηγήσουμε το νέο scooter της Suzuki. Επιτέλους για πολλούς λόγους. Πρώτον και κυριότερο γιατί η Suzuki αποφάσισε να βγάλει ένα ολόφρεσκο μοντέλο, δεύτερον διότι όχι μόνο βγάζει ένα νέο μοντέλο, αλλά και ένα τόσο στοχευμένο μοντέλο. Τρίτον διότι είναι πολύ ανταγωνιστικό σε τιμή και τέταρτον διότι υπόσχεται μια ολοκληρωμένη ποιοτική λύση πείθοντας για τις ικανότητές του.

    Ωραίος ο νέος

    Το νέο Address είναι ένα μικρό scooter που μοιάζει πολύ με παπί, αλλά δεν είναι. Ξεκάθαρος στόχος του είναι να «χτυπήσει» το Vision της Honda κάτι που δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς αφού και μόνο από την εξωτερική εμφάνιση τα δύο μοντέλα είναι πολύ κοντά. Το Address είναι πιο εντυπωσιακό από το Vision σε εμφάνιση καθώς κερδίζει πόντους στην επιθετική μάσκα και την αιχμηρή ουρά που το κάνουν πιο δελεαστικό στο μάτι. Γενικά, είναι πολύ μικροκαμωμένο (ελαφρά πιο μεγάλο από παπί σε διαστάσεις), ποιοτικό, είναι λιτό και απέριττο. Όμορφες είναι οι χυτές ζάντες με πέντε ακτίνες, ενώ προκαλεί χαμόγελο ο χώρος κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί ένα full face κράνος!

    Ένα scooter όπως το UK 110 που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να δώσει στον αναβάτη του μια τουλάχιστον καλή εργονομία προκειμένου να κερδίσει τη δύσκολη μάχη της καθημερινότητας. Το μικρό Suzuki δεν είναι καθόλου μικρό όταν ανέβεις πάνω του καθώς σου δίνει άμεσα την αίσθηση κανονικού scooter. Η θέση οδήγησης σε βάζει μπροστά και κοντά στο τιμόνι δίνοντάς σου τον απόλυτο έλεγχο και μια ξεκάθαρη ορατότητα. Τα πόδια έχουν ικανοποιητικό χώρο στο επίπεδο πάτωμα, ενώ το τιμόνι είναι στενό. Τα όργανα είναι λιτά… μέχρι εκεί που δεν πάει, καθώς διαθέτουν ταχύμετρο, δείκτη καυσίμου και τρεις λυχνίες… αυτά.

    Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ο χώρος αποσκευών κάτω από τη σέλα ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος κάνοντας τη ζωή του αναβάτη πολύ εύκολη. Επιπλέον μπόνους είναι οι δύο θήκες που υπάρχουν μπροστά στη μάσκα καθώς εκεί μπορείς να αφήσεις μικροαντικείμενα αλλά μόνο όταν είσαι παρόν διότι δεν ασφαλίζουν. Διακόπτες και κλειδαριά λειτουργούν άψογα συνθέτοντας ένα ποιοτικό και στιβαρό σύνολο ανεβάζοντας τον πήχη για τους αντιπάλους. Ένα μειονέκτημά του είναι η κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης κυρίως στα πόδια καθώς η μάσκα έχει «κενά» τα οποία αφήνουν εκτεθειμένο τον αναβάτη.

    Μοτεράκι… μα τί μοτεράκι!

    Ένα από τα πράγματα που άμεσα σε εντυπωσιάζουν στο μικρό Suzuki είναι ο κινητήρας του. Μπορεί να είναι μόλις 113cc ωστόσο το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Η Suzuki έχει προσέξει ιδιαίτερα τη διαχείριση του συγκεκριμένου κινητήρα προκειμένου να βγάλει τα πολύ καλά του χαρακτηριστικά. Αυτά είναι η ομαλή λειτουργία, η οικονομία και η απόδοσή του. Με λίγα λόγια ο ψεκασμός και οι αισθητήρες παίρνουν τα μέγιστα από έναν τόσο μικρό κινητήρα.

    Το άνοιγμα του γκαζιού θα περίμενες να μη σου προκαλεί ίλιγγο – και δεν το κάνει – ωστόσο δεν πιστεύεις ότι αυτή η επιτάχυνση προέρχεται από 113cc. Το ταχύμετρο ανεβαίνει σταθερά και σβέλτα φτάνοντας και ξεπερνώντας τα 100Km/h, ενώ είτε είσαι σε ανηφόρα, είτε είσαι σε κατηφόρα μπορείς όλη την ημέρα να κινείσαι με 90-100Km/h χωρίς να βγει η… γλώσσα του Address. Από οικονομία τα πράγματα είναι πολύ καλά καθώς μένει σε κάθε περίπτωση ανάμεσα στα 2,4-2,6 λίτρα/100km σε ανάμεικτη χρήση…

    Στο δρόμο… Suzuki

    Πολύ χρήσιμο αποδεικνύεται το Suzuki καθώς η ανάγκη για μετακίνηση είναι αυξημένη εντός πόλης. Το UK τα έβγαλε πέρα εξαιρετικά σε όλες τις απαιτήσεις και συνθήκες με μια οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη, ουδέτερη και ασφαλή. Το συνολικό πακέτο αναρτήσεων-πλαισίου του Suzuki είναι σε θέση να αντεπεξέλθει άψογα στο μεγαλύτερο κομμάτι των αναγκών καθημερινής μετακίνησης έχοντας ως βασικό του χαρακτηριστικό την αυξημένη πρόσφυση τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω.

    Στις μεγάλες λεωφόρους το UK μένει σταθερό στην πορεία του ακόμα και στην τελική του χωρίς να έχει ταλαντώσεις ή ανεπιθύμητες αλλαγές κατεύθυνσης, όπως συμβαίνει σε τέτοιας κατηγορίας μοτοσικλέτες. Στις στροφές είναι ευχάριστο καθώς γέρνει με αυτοπεποίθηση στην είσοδο της στροφής με το μπροστινό να δίνει καλή αίσθηση. Το πίσω μέρος είναι πιο ασαφές, αλλά παρέχει και εκείνο καλή πρόσφυση. Η άνεση επίσης είναι καλά ισορροπημένη με το Suzuki να μην «κοπανάει» σε κάθε ανωμαλία του κόσμου και ιδιαίτερα το πίσω μέρος ανταποκρίνεται πολύ καλά ακόμα και με δύο επιβάτες στη σέλα της μοτοσικλέτας.

    Τα φρένα είναι το μοναδικό πράγμα που δεν σε ικανοποιεί πλήρως καθώς τους λείπει δύναμη. Ενώ είναι πολύ καλά σε αίσθηση και προοδευτικότητα τους λείπει δύναμη προκειμένου να σταματήσουν το scooter σε δύσκολες και άμεσες καταστάσεις. Από την άλλη όμως προσφέρουν ασφάλεια και προοδευτικότητα που δεν προβληματίζει τον αναβάτη.

    It’s a bargain

    Το Address είναι ένα εξαιρετικό scooter το οποίο μπαίνει άμεσα στο μάτι του ανταγωνισμού με μεγάλη δυναμική. Είναι καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό, διαθέτει έναν απίθανο κινητήρα τόσο σε απόδοση όσο και σε οικονομία, ενώ η οδική του συμπεριφορά είναι εφάμιλλη του σήματος της Suzuki που φέρει πάνω του. Το πακέτο είναι πραγματικά καλό και είναι απόλυτα βέβαιο ότι το UK θα γίνει το… πουλέν της Suzuki σε αυτή τη δύσκολη εποχή για την αγορά… Η τιμή του είναι 1.895€ και κρίνεται πολύ καλή για ένα τόσο άρτιο scooter.

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Κυβισμός 113 κ.εκ.
    Ισχύς –
    Ροπή –
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Μετάδοση Αυτόματο, CVT με ιμάντα
    Πλαίσιο Σωληνωτό
    Ανάρτηση εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Ανάρτηση πίσω Μονό αμορτισέρ
    Φρένα εμπρός Μονός δίσκος
    Φρένα πίσω Ταμπούρο
    Τροχοί 14’’ εμπρός/πίσω
    Βάρος 112 Κιλά
    Ρεζερβουάρ 5,2 λίτρα
    Τιμή 1.895€

    Gallery

    Γιάννης Πετρόχειλος (@petrocheilos)

    Σχόλια

    Σχόλια