Νέα στοιχεία για το ατύχημα του Bianchi

Νέα έρευνα έδειξε πως οι δυνάμεις G που δέχθηκε ο άτυχος Γάλλος ήταν 3 φορές μεγαλύτερες από την αρχική εκτίμηση

Η νέα λεπτομερής έρευνα της FIA σχετικά με το ατύχημα του Jules Bianchi στην Ιαπωνία το 2014 έδειξε πως οι δυνάμεις G που δέχθηκε ο άτυχος Γάλλος ήταν 3 φορές μεγαλύτερες από την αρχική εκτίμηση. Σύμφωνα όμως με νέα έρευνα του Auto Motor Und Sport ο Bianchi έχασε τον έλεγχο της Marussia με 213 χλμ./ώρα και 2,61 δευτερόλεπτα μετά συγκρούστηκε με τον γερανό. Η ταχύτητα σύγκρουσης ήταν 126 χλμ./ώρα και η γωνία πρόσκρουσης 55 μοίρες. Το ρύγχος του μονοθεσίου μπήκε κάτω από τον γερανό και η δύναμη σύγκρουσης ήταν 58,8 G. Αυτή η δύναμη πρόσκρουσης είναι μέσα στα πλαίσια ασφαλείας της F1, όμως η γωνία πρόσκρουσης και το ότι η Marussia μπήκε κάτω από τον γερανό έκαναν την κατάσταση πολύ χειρότερη.

Τα ευρήματα της FIA από τις ωτοασπίδες του Bianchi ήταν ότι ο 25χρονος δέχθηκε ακαριαία 92G. Όμως με τα νέα δεδομένα που αποκαλύφθηκαν πιστεύεται ότι οι ωτοασπίδες μετακινήθηκαν τη στιγμή της σύγκρουσης κι έτσι το νέο νούμερο που προκύπτει είναι 254G. Πρόκειται για τεράστιο ποσό δύναμης κατευθείαν στο κεφάλι του άτυχου Bianchi.

Ο Andy Mellor, αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Ασφάλειας της FIA δήλωσε:

Το πρόβλημα ήταν ότι η Marussia μπήκε κάτω από τον γερανό και ταυτόχρονα πιέστηκε προς τα κάτω. Αυτό λειτούργησε ως φρένο και το μονοθέσιο επιβράδυνε απότομα. Επίσης υπήρξε επαφή μεταξύ του κράνους και του γερανού, αυτό που συνέβη ήταν πρωτόγνωρο.

Σχόλια

Σχόλια