Live Test: Kymco Downtown 350i ABS

    Το "κέντρο της πόλης" της Kymco αποκτά νέο look και κινητήρα 350 κ.εκ. για το 2015.

    To Kymco Downtown 350i ABS ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Τρίτη 28 Ιουλίου

    Ο παλιός γνώριμος “δαίμων του τυπογραφείου” φαίνεται ότι εξελίχθηκε με τα χρόνια σε “δαίμων online” και παράλληλα συνάντησε τον εκλιπόντα Murphy για να κάνουν μαζί πράξη τον περίφημο “νόμο” του που λέει πως “οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά, θα πάει”. Αν αρέσκεστε στις θεωρίες συνωμοσίας σας δώσαμε ήδη ένα καλό λόγο για το γεγονός ότι το χθεσινό live του Downtown παρότι γράφηκε δεν “ανέβηκε” ποτέ (σημείωση admin: πάτα το “update” ευλογημένε) και φτάσαμε σήμερα, ημέρα επιστροφής του και τελευταία, με ένα κενό στην αναφορά του που είχε να κάνει με οδική συμπεριφορά και αναρτήσεις. Αντί λοιπόν να προσπαθήσουμε να αντιγράψουμε οτιδήποτε είχαμε χθες καταγράψει, σας μεταφέρω τα λόγια του συντάκτη μοτοσικλέτας του motornews, του Γιάννη Πετρόχειλου, που οδήγησε και αυτός το Downtown για να υπάρχει και μια δεύτερη γνώμη: “φίλε, αυτό είναι πολύ καλό”.

    Kymco 12

    Προφανώς η φράση του δεν σας λέει πολλά, ωστόσο ήρθε ως απάντηση στην ερώτησή μου “πως σου φάνηκε η οδική συμπεριφορά”. Το μοναδικό αρνητικό του σχόλιο αφορούσε το θόρυβο του κινητήρα, δικαίως, όμως πέραν τούτου, ουδέν. Εν κατακλείδι το Downtown όπως ήδη θα καταλάβατε μας άρεσε πολύ. Δεν είναι απλώς ένα budget scooter αλλά ένα εξαιρετικό scooter με προσιτή τιμή για όσα προσφέρει. Είναι ιδιαίτερα πρακτικό, άνετο, με κορυφαίους χώρους, εξοπλισμένο με τα “πάντα όλα”, ποιοτικό και αρκούντως δυνατό για να μπορεί να κινείται με 130 και πλέον χλμ./ώρα όλη μέρα στον αυτοκινητόδρομο αν του το ζητήσεις. Τι άλλο να ζητήσεις…

    Kymco 11

    Παρασκευή 24 Ιουλίου

    Εμφάνιση, check. Ποιότητα, check. Πρακτικότητα, check. Μας έμειναν η οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις και επιτρέψτε μας να αρχίσουμε από τις δεύτερες. Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να ξεφύγουμε λίγο από τους κακούς και γεμάτους φανάρια δρόμους της πόλης και να αφήσουμε το μοτέρ των 320,6 κ.εκ. με τους 30 ίππους να ανασάνει στον αυτοκινητόδρομο. Στις χαμηλές στροφές και στις εκκινήσεις, οι κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους, η παροχή ισχύος είναι αρκετή αλλά όχι ικανή να οδηγήσει τον τροχό σε απώλεια πρόσφυσης και η λειτουργία της μετάδοσης υποδειγματική, με σταδιακή και γραμμική εμπλοκή, χωρίς θορύβους ή σκαλοπάτια απόδοσης. Πιο εντυπωσιακά είναι όμως τα πράγματα στις μεσαίες και υψηλές στροφές, όπου το Downtown επιταχύνει δυναμικά από τα 80 έως και τα 120 χλμ./ώρα, ενώ φτάνει τα 150 χλμ./ώρα άμεσα και γρήγορα. Εκεί ψηλά κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι υψίσυχνοι κραδασμοί, ωστόσο μια ταχύτητα ταξιδιού της τάξης των 130 χλμ./ώρα με αρκετά περιθώρια επιτάχυνσης για προσπέραση είναι και άνετη και εύκολη. Να λοιπόν που το δεύτερο συνθετικό του όρου με τον οποίο χαρακτηρίζει η Kymco το Downtown -Sport Touring- αποδεικνύεται περίτρανα. Πρακτικό, ποιοτικό, εύχρηστο και εργονομικό στην πόλη λοιπόν, ικανό, δυνατό και άνετο στο ταξίδι, το Downtown έχει ένα εύρος χρήσης πραγματικά τεράστιο, που το καθιστά μια ιδιαίτερα χαρισματική μοτοσικλέτα. Αύριο το μενού έχει λίγο βουνό, για να δούμε τι ψαράκια θα πιάσει το Downtown στα δύσκολα. Από τη μέχρι στιγμής πάντως λειτουργία της ανάρτησης και την αίσθηση οδήγησης, μάλλον για ροφό πάει. Να είστε καλά και να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

    Πέμπτη 23 Ιουλίου

    Για πάρα πολλούς δυνητικούς αγοραστές τους τα scooter είναι εργαλεία καθημερινής εξυπηρέτησης. Λογικό, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα επέλεγαν παπί ή μοτοσικλέτα. Οι χώροι και η πρακτικότητα είναι λοιπόν δύο από τα κεφαλαιώδη στοιχεία, μαζί με την αυτόματη μετάδοση και την κάλυψη από τα νερά, που συνέβαλαν στην κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων των scooter έναντι των υπόλοιπων δίτροχων ειδών. Σε αυτούς τους τόσο σημαντικούς τομείς λοιπόν το Downtown ρίχνει άσσο και μαζεύει όλα τα λεφτά από το τραπέζι: με δύο ντουλαπάκια εμπρός και χώρο κάτω από τη σέλα για δύο full face κράνη, συν μια θύρα USB για φόρτιση κινητών και διαφόρων άλλων συσκευών, αποτελεί μια από τις πιο ευρύχωρες και πρακτικές λύσεις στην κατηγορία των maxi scooter. Εμείς δεν αντισταθήκαμε να κάνουμε μια έξοδο στο super market μαζί του και οι μόλις δύο σακούλες με ψώνια βολεύτηκαν με κλειστά μάτια.

    Downtown 6 Downtown 8

    Με δύο ακόμα δεν θα υπήρχε, δε, κανένα πρόβλημα. Φανταστείτε ότι σε αντίστοιχη πρακτική με μοτοσικλέτα, οι σακούλες θα έπρεπε να κρέμονται από τα χέρια του αναβάτη -με ό,τι αρνητικό σημαίνει αυτό για την ασφάλεια- ή να έχει γίνει μια επένδυση για top case, το οποίο και πάλι δεν συγκρίνεται με το μέγεθος του χώρου του Downtown κάτω από τη σέλα. Επιπρόσθετα, το Downtown βρίσκεται πολύ κοντά στη χρυσή τομή του λόγου μέγεθος/χώροι: έχει από τους μεγαλύτερους δεύτερους, χωρίς να είναι το μεγαλύτερο και, κυρίως, το βαρύτερο. Το αντίθετο μάλιστα, βολεύεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο μιας μεσαίας μοτοσικλέτας σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας όμως απείρως μεγαλύτερη πρακτικότητα.

    Τετάρτη 22 Ιουλίου

    Downtown 1

    Άσε το σπίτι που ούτως ή άλλως θα σου πάρουν με το νόμο που ψηφίζεται σήμερα και ανέβα στο Downtown 350i. Θα σου αρέσει, θα σε πάει παντού και αν μείνεις άστεγος θα κοιμάσαι αρχοντικά στη μεγάλη σέλα του και θα έχεις και τη μισή σου γκαρνταρόμπα κάτω από αυτή. Επιπρόσθετα, θα είσαι ιδιαίτερα χαρούμενος με την επένδυση των τελευταίων 5.000€ που είχες. Δεν μπορείς να μάθεις σε ένα γέρο σκύλο νέα κόλπα λένε οι άσπονδοι εσπέριοι φίλοι μας, ωστόσο το γνωστό μας Downtown έχει μάθει πολλά κόλπα καλύτερα από πολλούς νέους ανταγωνιστές του, εξελισσόμενο συνεχώς. Για φέτος απέκτησε κινητήρα 350 κ.εκ. ισχύος 30 ίππων, πάντα μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο και υγρόψυκτο, μαζί με μια σειρά σημαντικών αισθητικών αναβαθμίσεων και όχι μόνο.

    Downtown 5

    Η εμφάνισή του πλέον είναι μαγνήτης, με το αιχμηρό και σπορ εμπρός μέρος και το πιο συμπαγές πίσω να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ και τα όργανα είναι πιο πλήρη και όμορφα, πάντα με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο εκατέρωθεν και στο κέντρο μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Η προσεγμένη ποιότητα είναι ορατή παντού, από τις ρυθμιζόμενες μανέτες των φρένων έως τη σέλα που ανασηκώνεται με τη βοήθεια υδραυλικού αμορτισέρ από τον κεντρικό διακόπτη. Μάλιστα, πολύ πρακτική λεπτομέρεια, ο διακόπτης ανοίγει τη σέλα ακόμα και αν έχει κλειδώσει το τιμόνι. Μεγαλύτερος είναι επίσης ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη, χορταστικά τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη και η σέλα προσομοιάζει μπερζέρα, εξασφαλίζοντας, λόγω της σχεδίασής της, πολύ καλή υποστήριξη της μέσης. Συνολικά το Downtown είναι εντυπωσιακά καλά κατασκευασμένο και πιστέψτε μας, την πρώτη μέρα μαζί του δεν χορταίνουμε να το κοιτάζουμε.

    Σχόλια

    Σχόλια