Παρουσίαση Honda Supra-X 125 Helmin

    Παρουσιάστηκε στην Ελλάδα το νέο «παπί» της Honda που στοχεύει πολύ ψηλά

    Η Honda παρουσίασε στην Ελλάδα τον αντικαταστάτη του πολύ επιτυχημένου Innova, το Supra-X 125 Helmin. Σε μια πολύ ζεστή εκδήλωση στον Άλιμο, οι άνθρωποι της Αδερφοί Σαρακάκη έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό τόσο με τη φιλοξενία τους όσο και με την εξυπηρέτησή τους προκειμένου όλα να κυλήσουν ομαλά στην παρουσίαση του μοντέλου.

    2015-07-22 11.11.54-W1200

    Η αλήθεια είναι πως το βασικό Cub της Honda (εκτός από το Wave) δεν θα μπορούσε να μην τύχει τέτοιας παρουσίασης καθώς πρόκειται, εκτός από το σημαντικό εμπορικό σκέλος, για ιστορικό μοντέλο της φίρμας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως η ιστορική αναδρομή που έγινε κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους της παρουσίασης ήταν σχεδόν ίση με την υπόλοιπη παρουσίαση της μοτοσικλέτας.

    2015-07-22 12.34.52-W1200

    Σημαντικά στοιχεία του νέου Supra είναι το νέο πλαίσιο που αυξάνει την άνεση και δημιουργεί αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, η πιο στιβαρή κατασκευή του, τα δισκόφρενα εμπρός και πίσω και φυσικά ο οικονομικός και άθραυστος κινητήρας του. Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το φιλτροκούτι έχει μεταφερθεί πίσω από τη μάσκα με αποτέλεσμα να γίνεται πολύ εύκολη η πρόσβαση στον κινητήρα για συντήρηση ή service. Η εταιρία παραδέχτηκε ότι στοχεύει σε πώληση 1.000 μονάδων μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ η τιμή του είναι 2.390€ και είναι άμεσα διαθέσιμο.

    2015-07-22 12.35.00-W1200

    Αφού ξεπεράσαμε το κομμάτι της θεωρίας, ήρθε η πράξη και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για λίγο το νέο Helmin. Πριν ανέβω στη σέλα του μπήκα στον πειρασμό να ανοίξω τον αποθηκευτικό χώρο για να επιβεβαιώσω ότι το κράνος χωράει… και όντως χώραγε κάτι που αμέσως ανεβάζει τον πήχη στο νέο παπί της Honda. Από τα πρώτα μέτρα οδήγησης το Honda είναι κλασικό… παπί με τη διαφορά ότι είναι πλέον πολύ άνετο. Η σέλα και γενικά ο χώρος πίσω από τα πόδια του αναβάτη είναι πιο φαρδύς με αποτέλεσμα να ανεβαίνει πολύ η άνεση τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Το Helmin που μου… έτυχε να οδηγήσω είχε μόλις 3 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του και φυσιολογικά ήταν σφικτό τόσο στις αναρτήσεις όσο και στα φρένα, ωστόσο φάνηκε από την πρώτη στιγμή η ποιότητά του στον κινητήρα και τη μετάδοση. Περισσότερα όταν το πάρουμε για δοκιμή, ωστόσο τα πρώτα δείγματα ήταν πολύ καλά.

    Ιστορική αναδρομή – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια