Το Νέο Fiat 500

    Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1800 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο

    Δελτίο Τύπου

    Η 4 Ιουλίου ήταν πάντα μια ημερομηνία με μεγάλη σημασία για το Fiat 500: το «σπουδαίο μικρό αυτοκίνητο» και έμβλημα της μαζικής αυτοκίνησης στην Ιταλία, το οποίο έχει διατεθεί σε περίπου 3,8 εκατομμύρια μονάδες, παρουσιάστηκε αυτή την ημέρα το 1957. Πενήντα χρόνια μετά, το 2007, η Fiat επέλεξε να επενδύσει σ’ αυτήν την κληρονομιά και να την οδηγήσει στο μέλλον: το νέο 500 γεννήθηκε και ήταν με το καλημέρα μια τεράστια επιτυχία.

    Οκτώ χρόνια αργότερα, με περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις, η δάδα μεταβιβάζεται στο νέο 500 με το οποίο η Fiat προετοιμάστηκε να δεχτεί τις προκλήσεις νέων αγορών, χωρίς να ξεχνάει τις δικές της βαθιές ρίζες. Φτιαγμένο από το Centro Stile της Fiat, το αυτοκίνητο έχει μια ανανεωμένη σχεδίαση στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, η οποία είναι σαφέστατα 500 και περισσότερο ελκυστική πια. Δεν έχει αυξηθεί σε μέγεθος αλλά περιλαμβάνει περισσότερη τεχνολογία, περισσότερες εκδόσεις κινητήρων και ιδέες προσωποποίησης: μόνο με αυτό τον τρόπο μπορεί να αναβαθμιστεί ένα σύμβολο και να αυξηθούν περαιτέρω τα χαρακτηριστικά που το έκαναν αριστούργημα.

    Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις (κλειστή και ανοιχτή), το νέο 500 έχει μία γκάμα των κινητήρων που περιλαμβάνει τον 0.9 TwinAir (85 ίππων ή 105 ίππων) και τον κινητήρα των 1,2 λίτρων με 69 ίππους. Αξίζει να τονιστεί ότι οι δικύλινδροι κινητήρες έχουν επιδόσεις ρεκόρ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2: 90 g/km για τον κινητήρα των 85 ίππων και 99 για την έκδοση των 105 ίππων. Το νέο 500 είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, μαζί με το Panda, που προσφέρει ένα μικρό κινητήρα diesel ο οποίος αποτελεί το καλύτερο δείγμα της σύγχρονης τεχνολογίας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp (διαθέσιμος μετά το λανσάρισμα), που εκπέμπει μόλις 89 g/km CO2 και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6.

    Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1800 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένες για να ενισχύσουν τη μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο. Νέοι είναι οι εμπρός προβολείς με φώτα ημέρας LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα, η παλέτα των χρωμάτων, το ταμπλό, τα υλικά: οι αναβαθμίσεις είναι σημαντικές, αλλά μένουν πιστές στο ασυναγώνιστο στιλ του 500. Δεν είναι τυχαίο που το εμβληματικό Fiat είναι ένα μανιφέστο ενός νέου τρόπου κινητικότητας, είναι μια «ήπια επανάσταση» στους δρόμους του κόσμου.

    Έτσι, σήμερα το νέο 500 ανανεώνεται κάτω από το σύμβολο της αισθητικής συνέχειας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Είναι η μαγική φόρμουλα του να είναι το 500, το μόνο μοντέλο που είναι ικανό να συνθέσει τέλεια τόσο αντίθετα χαρακτηριστικά: είναι αποκλειστικό, παρ’ όλα αυτά προσιτό, είναι ένα παγκόσμιο best-seller με πεμπτουσία του την ιταλική καρδιά του, είναι ένα κομψό προϊόν το οποίο επίσης προσφέρει και διασκέδαση. Είναι πολύ προσωπικό έστω και αν έχουν πωληθεί περισσότερες από 1.500.000 μονάδες. Και επιπλέον όλων αυτών, το νέο 500 συνδυάζει τεχνολογία και συναίσθημα, επιβεβαιώνοντας εκ νέου ότι είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία του από όλες τις απόψεις.

    Το Lingotto στο Τορίνο
    Το Lingotto στο Τορίνο επιλέχθηκε να είναι ο τόπος της παγκόσμιας πρεμιέρας του νέου 500 κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Πρόκειται για μια συμβολική τοποθεσία, που έχει προσαρμοστεί και εξελιχτεί στη διάρκεια του χρόνου, ενώ παράλληλα παραμένει πιστό στην παράδοσή του, όπως δηλαδή ακριβώς και το σύμβολο 500. Κι ενώ άνοιξε το 1923, το εργοστάσιο της Fiat παραμένει και σήμερα θαυμαστό για τη νεωτερικότητά του και για την κομψή κατακόρυφη ανάπτυξη. Εκείνη την εποχή, η λύση της οικοδόμησης μιας πίστας δοκιμών στην οροφή κέρδισε το θαυμασμό του αρχιτέκτονα Le Corbusier.

    Ακόμη και πριν ολοκληρωθεί, το κτίριο το οποίο έχει σχεδιαστεί σαν τόπος δουλειάς, είχε γίνει το σύμβολο της άνθησης της ιταλικής βιομηχανίας. Τα αυτοκίνητα που βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής του έχουν ταξιδέψει μέσα στις δεκαετίες και συνέβαλαν στην ανάπτυξη της αυτοκίνησης στην Ιταλία έως ότου η παραγωγή μεταφέρθηκε σε πιο σύγχρονα εργοστάσια. Αφού τέθηκε εκτός λειτουργίας, το Lingotto ανακαινίστηκε ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός μεταβαλλόμενου αστικού ιστού: από καλό παράδειγμα της βιομηχανικής αρχαιολογίας, το εργοστάσιο δέχτηκε μια μεγάλη εσωτερική αναμόρφωση, διατηρώντας παράλληλα την εξωτερική του εμφάνιση αναλλοίωτη.

    Ιταλικό στιλ
    Το νέο 500 είναι μικρό σε διαστάσεις: έχει μήκος 357 εκατοστά, πλάτος 163 εκατοστά, ύψος 149 εκατοστά και έχει μεταξόνιο 230 εκατοστά. Η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους έχει αλλάξει, αλλά έχει μείνει πιστό στον εαυτό του. Το εξωτερικό στιλ του νέου 500 εκφράζει τα ελκυστικά διακριτικά στοιχεία που παραδοσιακά χαρακτηρίζουν τον κλασικό πρόγονο του 1950, μόνο που σήμερα επαναβεβαιώνει την ταυτότητα του με τον πιο πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό.

    Η πλέον προφανής αναφορά στο παρελθόν είναι οι προβολείς, οι οποίοι παραμένουν κυκλικοί σε σχήμα, αλλά τώρα έχουν μια πιο δυναμική κλίση για να μεταφέρουν την εμφάνιση ενός πιο τολμηρού βλέμματος – μαζί με το κάτω σύστημα που περιλαμβάνει τα μεσαία φώτα και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Σήμερα, οι προβολείς εμπλουτίζονται με μια καινοτόμο πολυελλειπτική μονάδα για καθαρό νυχτερινό φωτισμό και περισσότερη ασφάλεια. Αλλά και το καπό σήμερα έχει γίνει πιο εκφραστικό με διακριτικές παρεμβάσεις και διαθέτει μια πιο σαγηνευτική όψη.

    Το πίσω τελείωμα έχει μια μεγάλη επιχρωμιωμένη λαβή με χαρακτηριστικό σχήμα, που θυμίζει το φως της πινακίδας του πρώτου Fiat 500 και σήμερα ενσωματώνει αποκλειστικά νέα φωτιστικά σώματα. Είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με «κενά» φωτιστικά σύνολα – μια κυκλική δομή που αφήνει το χρώμα του αμαξώματος να αναδύεται από το μέσον. Έτσι, το φως φαίνεται να βγαίνει από το αμάξωμα, προσδίδοντας χαρακτηριστικά που μοιάζουν σε ένα «φωτεινό τατουάζ».

    Ζάντες ελαφρού κράματος με νέο σχέδιο είναι επίσης διαθέσιμες, ενώ η χρωματική παλέτα για το αμάξωμα διαθέτει 13 χρώματα. Δύο εντυπωσιακές δίχρωμες εκδόσεις, μαύρο-κίτρινο και μαύρο-κόκκινο, είναι επίσης διαθέσιμες, ικανοποιώντας πολλές διαφορετικές ανάγκες εξατομίκευσης.

    Κομψότητα και καινοτομία για το διαχρονικό εσωτερικό
    Τα εσωτερικά είναι όλα καινούργια, αρχίζοντας από τη σχεδίαση του ταμπλό: τώρα ενσωματώνει το καινοτόμο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνη 5”, η οποία εισέρχεται αρμονικά σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, εργονομικό εσωτερικό σύνολο. Συνολικά το ταμπλό είναι νέο και υψηλής τεχνολογίας, αλλά παραμένει πάντοτε αναμφισβήτητα 500.

    Η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί να περιβάλλει με ασφάλεια και πολλές μικρές λεπτομέρειες αναφοράς στο παρελθόν σε μια νέα ερμηνεία και με αποκλειστικά υλικά. Υπό αυτό το πρίσμα, τα κουμπιά και ο χώρος πάνω από το ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και το τιμόνι: σήμερα, τα χειριστήρια ελέγχου είναι πιο ευέλικτα και ολοκληρωμένα και το επιχρωμιωμένο τελείωμα προσθέτει μια πινελιά αναβάθμισης. Ο χώρος επιβατών του νέου 500 είναι η επιτομή της πληρότητας και του μοντέρνου εργονομικού εξοπλισμού σε σχεδίαση εμπνευσμένη από το κλασικό 500.

    Η κολόνα του τιμονιού χαρακτηρίζεται από τον πίνακα των αναλογικών οργάνων με τους ομόκεντρους κύκλους οι οποίοι παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό με μια ματιά: η ταχύτητα εμφανίζεται στην εξωτερική στεφάνη και το οδόμετρο τοποθετείται από κάτω. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής ταξιδιού, με τον ψηφιακό μετρητή καυσίμου και το θερμόμετρο, εμφανίζονται στη μέση.

    Όλα στο νέο 500 αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό μεταξύ της ρετρό εμφάνισης και της σύγχρονης τεχνολογίας. Το πάνω μέρος αποπνέει φινέτσα και προσωπικότητα και υπογραμμίζεται από το κεντρικό μέρος του ταμπλό το οποίο παίρνει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ το κάτω μέρος είναι εξαιρετικά λειτουργικό με νέες ευρύχωρες θήκες για μικροπράγματα. Ο μοχλός ταχυτήτων είναι τοποθετημένος στο ταμπλό για μέγιστη ευκολία στη χρήση του και μοιάζει με ένα εξελιγμένο μηχανικό εξάρτημα, με επιχρωμιωμένα μέρη και έναν εργονομική λαβή, που μπορεί να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ή επιχρωμιωμένη, ανάλογα με τις εκδόσεις.

    Το πίσω κάθισμα είναι άνετο για δύο επιβάτες και ακολουθεί το ντιζάιν των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Lounge μπορεί να είναι διαιρούμενο 50-50% και αναδιπλούμενο, ώστε να προσαρμόζεται με τον καλύτερο τρόπο σε όλες τις μεταφορικές ανάγκες.

    Η μεγάλη οθόνη του συστήματος Uconnect™ ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό του νέου 500 και περιλαμβάνει στη βασική έκδοση τις ρυθμίσεις για το ηχοσύστημα (που έχει και χειριστήρια στο τιμόνι), θύρες AUX-IN και USB, με σύστημα hands-free και Bluetooth.

    Ασφάλεια και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας
    Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί και τα απαιτητικότερα στάνταρ, το Fiat 500 είναι ένα από τα ασφαλέστερα μικρά αυτοκίνητα. Με κορυφαίο σύστημα πέδησης, το νέο 500 εξοπλίζεται στάνταρ με επτά αερόσακους (δύο εμπρός, δύο κεφαλής, δυο πλευρικούς και έναν για προστασία των γονάτων) από τη βασική του έκδοση. Το νέο μοντέλο επίσης υιοθετεί τα πιο προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας για να εξασφαλίσει στον οδηγό του άψογη πρόσφυση και απόλυτο έλεγχο ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες: ABS με EBD, προηγμένο ESC, ASR, Hill Holder και HBA.

    Το νέο 500 διαθέτει επίσης χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς και άνεσης που το καθιστούν ιδανικό να πραγματοποιεί όλα τα ταξίδια με ασφάλεια και άνεση. Αυτή η ποιότητα προκύπτει από την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων: η εμπρός ανάρτηση περιλαμβάνει σύστημα McPherson και η πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Βασισμένα σε ένα σχέδιο της Magneti Marelli, και τα δύο συστήματα έχουν εξελιχθεί κατάλληλα και προσαρμοστεί στο νέο αυτοκίνητο, ώστε να εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα και κορυφαία οδηγική άνεση.

    Magneti Marelli για το νέο 500: κορυφαία τεχνολογία και εξαρτήματα
    Η κορυφαία εταιρεία διεθνώς στα υψηλής τεχνολογίας συστήματα και εξαρτήματα για το αυτοκίνητο, η Magneti Marelli, εφοδιάζει με περισσή τεχνολογία το νέο 500. Αυτή περιλαμβάνει τον πίνακα οργάνων, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τα αμορτισέρ, το σύστημα της ανάρτησης, το σύστημα της εξάτμισης, τις μονάδες ηλεκτρονικού ελέγχου, την πολλαπλή εισαγωγής, την ημιαυτόματη μετάδοση Dualogic, και επιπρόσθετα τα πεντάλ, τα ταμπλό και άλλα πλαστικά εξαρτήματα.

    Αποκλειστικά αξεσουάρ και υπηρεσίες Mopar
    Οι πελάτες του νέου 500 μπορούν επίσης να βασιστούν στα συμβόλαια service ‘Mopar Vehicle Protection’, τα μόνα εγγυημένα από τη Fiat Chrysler Automobiles. Τα ‘Mopar Vehicle Protection’ παρουσιάστηκαν το 2013 στη γεωγραφική περιφέρεια EMEA και προς το παρόν διατίθενται σε 36 χώρες με πάνω από 50 προϊόντα. Τα ‘Mopar Vehicle Protection’ έχουν εξελίξει μια σειρά από συμβόλαια για service, τα οποία περιλαμβάνουν μια πλήρη σειρά επιλογών σε ό,τι αφορά τη διάρκεια των χιλιομέτρων και σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν τους πελάτες να έχουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα για το αυτοκίνητό τους.

    Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα πακέτα ‘Mopar Vehicle Protection’ συμπεριλαμβάνουν υπηρεσίες οδικής βοήθειας σε όλη την Ευρώπη και την αξία ενός προγράμματος που, σε περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το νέο ιδιοκτήτη.

    Μια σειρά από αποκλειστικά προϊόντα διατίθενται για αυτούς που αγαπούν το εμβληματικό μοντέλο της Fiat και ενδιαφέρονται για στιλιστικές λεπτομέρειες που συνδυάζουν την καινοτομία με το design: μια μπλούζα με ενσωματωμένα ακουστικά που αποτελεί μια ιδανική λύση για το τζόγκινγκ, ηχεία ενίσχυσης του ήχου για smartphone, τσάντα με έξυπνο φορτιστή κινητού τηλεφώνου ή ειδικοί φακοί για βελτίωση της ποιότητας των φωτογραφιών που τραβάει το κινητό σας τηλέφωνο.

    Όλα τα προϊόντα της συλλογής που είναι αφιερωμένη στο νέο 500 ξεχωρίζουν για την προσοχή στην λεπτομέρεια και τα ελκυστικά γραφικά που θα καλύψουν τα γούστα και των αντρών και των γυναικών. Άλλα προϊόντα στην συλλογή είναι μπλούζες και t-shirts με το λογότυπο του 500, επικαλύψεις επιφανειών για το ταμπλό, την οροφή και τους καθρέπτες εμπνευσμένες εμπνευσμένα από τα αυτοκόλλητα του αυτοκινήτου κλπ. Η εμπορική διάθεση της συλλογής της Mopar που είναι αφιερωμένη στον νέο μοντέλο της Fiat θα ξεκινήσει το φθινόπωρο.

    Το Νέο 500 στην ελληνική αγορά
    Το λανσάρισμα του νέου 500 στην ελληνική αγορά θα γίνει στα μέσα Σεπτέμβριου 2015. Όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη αναμένονται πρώτα οι βενζινοκίνητες εκδόσεις 1,2 λίτρων με 69 ίππους και 0,9 λίτρων με 85 και 105 ίππους, και στις αρχές του 2016 αναμένονται η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,3 λίτρων 95 ίππων. Οι τιμές εκκίνησης θα είναι 13.400 € (12.620€ με απόσυρση) για την έκδοση 1,2 λίτρων POP 69 ίππων.

    Εν τω μεταξύ όσοι καταναλωτές ενδιαφέρονται να αποκτήσουν άμεσα το μικρό θρύλο της αυτοκίνησης με τους κορυφαίους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, μπορούν να επωφεληθούν από τις υπάρχουσες πολύ σημαντικές προσφορές της FCA Greece για το υπάρχον μοντέλο – που ισχύουν για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων. Έτσι θα έχουν την ευκαιρία ν’ αποκτήσουν ένα πολύ οικονομικό μικρό αυτοκίνητο, χωρίς συμβιβασμούς στην τεχνολογία και την ασφάλεια.

    Παραδειγματικά σας αναφέρουμε τις πιο σημαντικές από αυτές:

    Fiat 500 POP, 1,2 βενζίνης 69 ίππων, από 11.240€ (με όφελος απόσυρσης) με εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, ESP και Hill Holder.
    Fiat 500 Sport 1,3 MΤJ 95 ίππων, από 13.590€ (με όφελος απόσυρσης) με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και με πλούσιο εξοπλισμό που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων πλευρικά μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, 7 Αερόσακους, σπορ δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, σπορ ζάντες αλουμινίου 15’’ και πλήρες ηχοσύστημα με bluetooth.

    Σχόλια

    Σχόλια