Τέσσερις κατασκευαστές στην LMP2 από το 2017

Η FIA, η ACO και η IMSA ανακοίνωσαν τους τέσσερις αποκλειστικούς κατασκευαστές σασί στην LMP2 από το 2017

Οι Onroak Automotive, Oreca, Dallara και RileyTech/Multimatic, ανακοινώθηκαν ως οι επίλεκτοι και μοναδικοί κατασκευαστές  σασί στην LMP2 από το 2017.

Η νέα εποχή στην LMP2 πλησιάζει και πλέον όλα έχουν μπει σε μια ευθεία. Η FIA, η ACO και η IMSA ανακοίνωσαν τους τέσσερις κατασκευαστές σασί, ανάμεσα σε πολλούς υποψήφιους, με ονόματα που έχουν μεγάλη ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό να μην επιλέγονται.

H Onroak και η Oreca έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια και πιο πρόσφατα με τα νέα τους αγωνιστικά, το Ligier JSP2 και το Oreca 05, τα οποία συμμετέχουν στο WEC αλλά και στο ELMS.

H Dallara κέρδισε τη θέση του τρίτου κατασκευαστή απέναντι σε ονόματα όπως η BR Engineering και η Ginetta, οι οποίες είχαν υποβάλλει με τη σειρά τους τη δική τους αίτηση.

Η Riley/Multimatic πήρε τη θέση του τέταρτου κατασκευαστή καλύπτοντας ουσιαστικά τη θέση μιας εταιρίας με βάση τη Βόρεια Αμερική. Το HPD και η Coyote Cars είχαν υποβάλλει την αίτησή τους αλλά δεν τις επέλεξαν. Στην περίπτωση του HPD, ως εργοστασιακή ομάδα δεν μπορούσε να επιλεχθεί, εκτός αν λειτουργούσε ως συνεργάτης σχεδίασης αγωνιστικού.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που οδήγησε στην επιλογή των συγκεκριμένων κατασκευαστών είναι πως εκτός από τη Riley/Multimatic, η Dallara και η Oreca έχουν βάσεις και υπηρεσίες παροχών στην Αμερική, το οποίο αποτελούσε κριτήριο επιλογής.

Οι αλλαγές στους κανονισμούς της LMP2 θα δώσουν την ευκαιρία σε ομάδες του TUDOR United Sports Car Championship να συμμετέχουν στις 24H του Le Mans και στο ELMS χωρίς να χρειαστεί να κάνουν μετατροπές στο σασί και στον κινητήρα του αγωνιστικού, όπως συμβαίνει τώρα.

Ο στόχος στην ιπποδύναμη των αγωνιστικών είναι να πλησιάζουν τα 600 άλογα. Ωστόσο θα υπάρχει η διαδικασία του  Balance of Performance στο Le Mans και το ELMS.

Οι Dallara, Onroak, Oreca και RileyTech/Multimatic, θα λάβουν μέρος στο τεχνικό επιτελείο που διαχειρίζεται η FIA, η ACO και η IMSA. Σκοπός είναι να διευκρινιστούν οι λεπτομέρειες των κανονισμών στους κατασκευαστές. Το επόμενο στάδιο στο χρονοδιάγραμμα της LMP2 είναι η επιλογή μοναδικού προμηθευτή κινητήρα και ηλεκτρονικών. Η απόφαση θα παρθεί τον Σεπτέμβριο.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια