Nissan: Πρέπει να κάνουμε το αυτοκίνητο να δουλέψει άμεσα

Ο υπεύθυνος της Nissan, Darren Cox, μίλησε για τις δυσκολίες και τα προβλήματα της ομάδας του

Ο Darren Cox, υπεύθυνος της Nissan Global, επιβεβαίωσε πως κανένα από τα τρία LMP1 της δεν χρησιμοποίησε το υβριδικό σύστημα στις 24H του Le Mans. Επίσης πρόσθεσε πως η Nissan δεν έχει αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει το σύστημα KERS στους υπόλοιπους 5 αγώνες του WEC για το 2015.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δυσκολεύτηκε πολύ στο LeMans, καθώς δύο εκ των τριών GTR-LMNISMO εγκατέλειψαν, ενώ το #22 των Harry Tincknell, Michael Krumm και Alex Buncombe είδε την καρό σημαία, όμως δεν πήρε κατάταξη καθώς πέρασε το 1/3 του αγώνα μέσα στο γκαράζ.

Στον αγώνα αντιμετωπίσαμε δύο μεγάλα προβλήματα. Δεν μπορούσαμε να θέσουμε σε λειτουργία το KERS, το οποίο είχε επίδραση σε άλλους τομείς όπως τα φρένα και την κατανάλωση καυσίμου. Χάναμε 2MJ ενέργειας, οπότε έπρεπε να τη βρούμε από κάπου αλλού. Το άλλο μεγάλο πρόβλημα ήταν πως το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να περάσει πάνω από τα κερμπ. Χάσαμε πολύ χρόνο στον έναν γύρο καθώς δεν μπορούσαμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Όμως ήταν το σωστό καθώς δεν θέλαμε και τα τρία αυτοκίνητα να εγκαταλείψουν από τον αγώνα με προβλήματα στην ανάρτηση.

Ως αποτέλεσμα της προσεκτικής προσέγγισης που ακολούθησε η Nissan, κανένα από τα αγωνιστικά της δεν κατάφερε να κάνει ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο ταχύτερος χρόνος για το GTR-LM ήταν το 3:35.888 που σημείωσε ο Harry Tinckel, χρόνος 18 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό των Audi και Porsche.

Τέλος, ο Cox δήλωσε πως η απόφαση να μη χρησιμοποιήσουν το υβριδικό σύστημα πάρθηκε για λόγους αξιοπιστίας.

Αν το χρησιμοποιούσαμε, θα είχαμε περισσότερα προβλήματα, οπότε δεν θα είχαμε κάποιο όφελος από αυτό. Ήταν μεγάλο ρίσκο αν το ενεργοποιούσαμε. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά στους υπόλοιπους αγώνες καθώς έχει επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου. Φυσικά αυτό σημαίνει πως θα έχουμε διαφορετική προσέγγιση το 2016.

Η Nissan ολοκλήρωσε το Le Mans με πολλά προβλήματα, όμως σίγουρα έμαθε πάρα πολλά και χρήσιμα πράγματα ενόψει της συνέχειας για το φιλόδοξο project της με το πρωτοποριακό LMP1. Το σίγουρο είναι πως οι Ιάπωνες δεν θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια και θα δουλέψουν πολύ σκληρά.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια