Οι αναβαθμίσεις των Ferrari και RBR στο Silverstone

    Οι Ferrari και Red Bull παίρνουν έμπνευση από τις λύσεις που έχουν βρει οι άνθρωποι της Mercedes

    Είναι γνωστό ότι οι κινητήρες της Mercedes είναι οι καλύτεροι σε αυτή τη νέα εποχή της F1. Ωστόσο οι άνθρωποι της ομάδας έχουν πει πολλές φορές ότι δεν έχουν μόνο τον καλύτερο κινητήρα αλλά κι ένα εξαιρετικό σασί με φοβερή αεροδυναμική απόδοση. Είναι αλήθεια, η Mercedes έχει ακολουθήσει τον σωστό δρόμο και στις δύο περιπτώσεις. Εκτός από τα αποτελέσματα, αυτό φαίνεται κι από το ότι Red Bull Racing και Ferrari παίρνουν έμπνευση από τις λύσεις που έχουν βρει οι άνθρωποι στο Brakley.

    Η Red Bull Racing φέτος εκτός από τα θέματα που έχει με τον κινητήρα της Renault φαίνεται να έχει χάσει λίγο τη φόρμα της στον σχεδιασμό με αποτέλεσμα η RB11 να μην είναι τόσο δυνατή όσο η RB10. Οι νέοι κανονισμοί σχετικά με το ρύγχος έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στους ανθρώπους του Milton Keynes και ψάχνουν νέες λύσεις. Στο Silverstone η RBR είχε φέρει ορισμένες αναβαθμίσεις οι οποίες ακολουθούσαν τη λογική σχεδίασης που υπάρχει στη Mercedes. Έχουν καταλάβει πλέον ότι η λύση που λέει ότι θέλει το εμπρός μέρος να είναι όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στην άσφαλτο δεν λειτουργεί πλέον. Σε αυτό δεν έχει παίξει ρόλο μόνο η αλλαγή των κανονισμών για το εμπρός μέρος αλλά και η προσθήκη του τιτανίου στο πάτωμα για την παραγωγή σπιθών. Αυτό έχει αναγκάσει την RBR να λειτουργεί με μεγαλύτερο ύψος από την άσφαλτο κι έχει χαλάσει την αεροδυναμική απόδοση.

    redbull-wing-15-silverstone

    Η νέα εμπρός πτέρυγα που είχε η RB11 στο Silverstone είχε δοκιμαστεί στο 2ήμερο τεστ της Αυστρίας. Το χαρακτηριστικό της είναι το άνω πτερύγιο το οποίο αποτελείται από 3 στοιχεία καθώς κι ένα κάθετο χώρισμα που βοηθά τη ροή του αέρα προς το εξωτερικό μέρος των εμπρός τροχών.

    Εκτός από την RBR έμπνευση από τους πρωταθλητές πήρε και η Ferrari. Η αναβαθμισμένη εμπρός πτέρυγα της SF15-T φέρει ένα κάθετο πτερύγιο το οποίο έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να κατευθύνει τον αέρα γύρω από την εμπρός πτέρυγα. Επίσης από τη νέα πτέρυγα έχει αφαιρεθεί ένα οριζόντιο πτερύγιο από το εξωτερικό άκρο. Για την απαιτητική πίστα του Silverstone η Ferrari είχε πιο επιθετική σχεδίαση-τοποθέτηση του άνω πτερυγίου.

    ferrari-wing-15-silverstone

    Άλλη μια αλλαγή που είδαν οι ειδικοί στην SF15-T ήταν στα στηρίγματα της κάμερας μπροστά από τον οδηγό. Οι νέοι κανονισμοί της FIA γι’ αυτό το τμήμα έχουν αναγκάσει τις ομάδες να δουλέψουν αρκετά στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να ελαχιστοποιήσουν την απώλεια αεροδυναμικής απόδοσης. Οι βάσεις που είχε η Ferrari ήταν σημαντικά πιο λεπτές από τις προηγούμενες και μοιάζουν περισσότερο με αυτές της Mercedes.

    ferrari-cameramount-silverstone-15

    Τέλος, αλλαγές παρατηρήθηκαν στο πάτωμα και στον διαχύτη. Ο Arrivabene έχει δηλώσει ότι σε κάθε αγώνα θα παρουσιάζουν νέα πράγματα προσπαθώντας να κλείσουν την ψαλίδα από την κορυφή. Έτσι σε μία νέα προσπάθεια βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης οι άνθρωποι του Maranello άλλαξαν λίγο τον σχεδιασμό του πίσω μέρους του πατώματος.

    ferrari-floor-15-silverstone

     

    Σχόλια

    Σχόλια