Αλλαγή στο σύστημα ποινών των κινητήρων

    Το Strategy Group αποφάσισε πως οι οδηγοί που χρωστάνε θέσεις στο grid, λόγω ποινής, απλώς θα εκκινούν από το τέλος χωρίς επιπλέον ποινές

    Αλλαγή στο σύστημα ποινών που σχετίζονται με την αλλαγή εξαρτημάτων της κινητήριας μονάδας. Μέχρι στιγμής αυτό που ίσχυε στην περίπτωση που κάποιος οδηγός ξεπερνούσε το όριο κινητήρα ήταν το εξής:

    Ποινή 10 θέσεων στο grid. Όμως αν η επίδοσή του στις κατατακτήριες δεν ήταν τέτοια που θα μπορούσε να καλύψει αυτές τις θέσεις στον αγώνα, τότε εκκινούσε τελευταίος και δεχόταν επιπλέον ποινή, είτε stop&go, είτε ποινή διέλευσης, είτε ποινή χρόνου 5 ή 10 δευτερολέπτων.

    Αυτό το σύστημα όμως είχε αρκετά ψεγάδια που φάνηκε στο GP Αυστρίας όπου οι δύο οδηγοί της McLaren εκκίνησαν με 25 θέσεις ποινή, έκαστος. Έτσι στην πρόσφατη συνάντηση του Strategy Group ο κανονισμός άλλαξε και οι οδηγοί που χρωστάνε θέσεις στο grid μετά τις κατατακτήριες δοκιμές απλώς θα εκκινούν από το τέλος, χωρίς επιπλέον ποινές.

    Αυτή η αλλαγή θα ισχύσει από το GP Ουγγαρίας και μετά.

    Το Strategy Group αποφάσισε επίσης:
    Αύξηση του ορίου κινητήρων της Honda για το 2015
    Μείωση των βοηθημάτων των οδηγών από το GP Βελγίου και μετά

    Σχόλια

    Σχόλια