Live Test: Honda CR-V 1.6 iDTEC 160ps

    Το καλό καλύτερο θέλησε να κάνει η Honda δίνοντας 40 ίππους περισσότερους και μια ανανέωση στην εμφάνιση που προφανώς λειτουργεί θετικά.

     Το  Honda CRV 1.6 iDTEC με τους 160 ίππους είναι το νέο απόκτημα στο πλαίσιο των live test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. 

    Τρίτη 30 Ιουνίου 

    Ο Θεός να το κάνει καλοκαίρι αυτό που ζούμε. Δεν είναι μόνο αυτά που περνάμε ως κράτος, έχουμε και τη βροχή να χτυπάει αλύπητα τη διάθεση. Ας είναι. Θα το ξεπεράσουμε κι αυτό, όπως και τόσα άλλα. Με το CR-V άλλωστε έχουμε στα χέρια μας ένα σύμμαχο που θα ζήλευαν πολλοί. Δεν καίει «μία», λες και έχει χαλάσει το trip computer και δείχνει λίγο πάνω από τα 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και μας πάει παντού ξεκούραστα. Χρειάστηκε να φορτώσουμε κάποια πράγματα για μια μίνι μετακόμιση και εκτιμήσαμε την ευκολία με την οποία αναδιπλώνεται το πίσω κάθισμα. Δύο μανέτες στο χώρο των αποσκευών, στέλνουν την πλάτη του πίσω καθίσματος να οριζοντιωθεί, δίνοντας έναν πρακτικά αχανή χώρο φόρτωσης για να εξυπηρετηθείς.

    Honda CRV iDTEC 160ps 5

     

    Δευτέρα 29 Ιουνίου 

    Honda CRV iDTEC 160ps 1

    Το σαββατοκύριακο επεφύλασσε ένα γενικότερο μούδιασμα, αν και για το live test του Motornews, η «στραβωμάρα» είχε ξεκινήσει από την Παρασκευή. Το Honda CR-V με τον i-DTEC των 160 ίππων και την τετρακίνηση που με τόση λαχτάρα περιμέναμε, ήρθε μόνο και μόνο για να πατήσει μια πορσελάνινη κούπα που κάποιος -προφανέστατα νοήμων- συμπολίτης μας, είχε εναποθέσει στη δεξιά λωρίδα της κεντρικότερης λεωφόρου στην Καλλιθέα. Και μάλιστα ήταν τέτοιο το timing που δεν υπήρχε περιθώριο ελιγμού, έτσι ώστε να μην τη βγάλουμε με τη ρεζέρβα που επιβάλλει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα επί διημέρου… Ας είναι. Πάλι καλά που υπήρχε ρεζέρβα πρέπει να λέμε, γιατί το σκίσιμο στο ελαστικό (225-65/17” είναι αυτό) ήταν μεγάλο και σε σημείο που δεν έπαιρνε επισκευή σε βουλκανιζατέρ- οπότε το σύγχρονο trend με το κιτ επισκευής αντί ρεζέρβας που έχουν πολλά αυτοκίνητα, στη δική μας περίπτωση θα έκανε μια τρύπα στο νερό.

    Honda CRV iDTEC 160ps 2

    Ο περιορισμός της ταχύτητας στις μετακινήσεις και η εν γένει χαλαρότητα λόγω της κατάστασης με τα λάστιχα, έφερε εντυπωσιακά νούμερα αυτονομίας. Με τον υπολογιστή ταξιδίου να έχει κολλήσει πάνω από τα 800 χλμ μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, το CR-V όπως καταλαβαίνετε άρχισε να μιλάει στην καρδιά μας. Έτυχε και το θέμα με το capital controls που –για αδιευκρίνιστο λόγο- οδήγησε σε μια (ακόμα) φρενίτιδα τον κόσμο, που δημιούργησε ουρές ατελείωτες στα πρατήρια καυσίμων, οπότε και για τη δική μας αντίσταση στον πανικό, η αυτονομία του Honda ήταν το καλύτερο ψυχολογικό φάρμακο. Παρατηρώντας από μέσα το νέο CR-V, δεν μπορέσαμε παρά να έχουμε την απορία για το νέο σύστημα πολυμέσων. Είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της ανανέωσης, μα για κάποιο λόγο δείχνει σαν after market εφαρμογή. Δεν είναι μόνο το ότι δεν έχει το βαθμό ενσωμάτωσης στο ταμπλό που έχουμε συνηθίσει από τις εργοστασιακές επιλογές. Είναι και μερικά λειτουργικά θέματα που μας κάνουν να απορούμε- όπως για παράδειγμα το ότι και η κεντρική (μικρή) οθόνη του αυτοκινήτου, ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, δείχνει τα ίδια στοιχεία με τη μεγάλη του συστήματος σε πολλές περιπτώσεις με πιο συνηθισμένη αυτή του ηχοσυστήματος.

    Honda CRV iDTEC 160ps 3

    Σχόλια

    Σχόλια