Live Test: Suzuki UK 110 Address

    Μικροκαμωμένο, ποιοτικό, λιτό και απέριττο είναι το νέο UK110 της Suzuki το οποίο στοχεύει ψηλά

    To Suzuki UK 110 Address ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Τρίτη 30 Ιουνίου

    Μέρα επιστροφής σήμερα του Suzuki στη βάση του και πάλι μας έβγαλε ασπροπρόσωπους σε δύσκολες συνθήκες. Η μεσημεριανή μπόρα της Δευτέρας μας βρήκε εκτεθειμένους και παρότι εμείς γίναμε… μούσκεμα το UK δεν ίδρωσε. Η συμπεριφορά του ήταν άψογη στο βρεγμένο οδόστρωμα και η σταθερότητά του παροιμιώδης… εντυπωσιάστηκα. Η κάλυψη ωστόσο του αναβάτη δεν είναι η καλύτερη δυνατή ιδιαίτερα στα πόδια καθώς το κενό που υπάρχει ψηλά στη μάσκα, λίγο πριν το τιμόνι, επιτρέπει στο νερό να περάσει στα γόνατα και να σε κάνει… λούτσα.

    addr111111

    Όπως και να έχει, το Address είναι ένα εξαιρετικό scooter το οποίο μπαίνει άμεσα στο μάτι του Vision της Honda κοντράροντάς το με μεγάλη δυναμική. Είναι καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό, διαθέτει έναν απίθανο κινητήρα τόσο σε απόδοση όσο και σε οικονομία (η τελική μου εκτίμηση στην κατανάλωση είναι 2,6-2,7 λίτρα/100Km με μόνιμο τέρμα-γκάζι), ενώ η οδική του συμπεριφορά είναι εφάμιλλη του σήματος της Suzuki που φέρει πάνω του. Το πακέτο είναι πραγματικά καλό και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το UK θα γίνει το… πουλέν της Suzuki σε αυτή τη δύσκολη εποχή για την αγορά…

    Η τιμή του είναι 1.895€ και κρίνεται πολύ καλή για ένα τόσο άρτιο scooter.

    Δευτέρα 29 Ιουνίου

    Πολύ χρήσιμο αποδείχτηκε το Suzuki το Σαββατοκύριακο καθώς η ανάγκη για μετακίνηση ήταν αυξημένη. Το UK τα έβγαλε πέρα εξαιρετικά σε όλες τις απαιτήσεις και συνθήκες με μια οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη, ουδέτερη και ασφαλή. Το συνολικό πακέτο αναρτήσεων-πλαισίου του Suzuki είναι σε θέση να αντεπεξέλθει άψογα στο μεγαλύτερο κομμάτι των αναγκών καθημερινής μετακίνησης έχοντας ως βασικό του χαρακτηριστικό την αυξημένη πρόσφυση τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω.

    suzi1599999999

    Στις μεγάλες λεωφόρους το UK μένει σταθερό στην πορεία του ακόμα και στην τελική του χωρίς να έχει ταλαντώσεις ή ανεπιθύμητες αλλαγές κατεύθυνσης, όπως συμβαίνει σε τέτοιας κατηγορίας μοτοσικλέτες. Στις στροφές είναι ευχάριστο καθώς γέρνει με αυτοπεποίθηση στην είσοδο της στροφής με το μπροστινό να δίνει καλή αίσθηση. Το πίσω μέρος είναι πιο ασαφές, αλλά παρέχει και εκείνο καλή πρόσφυση. Η άνεση επίσης είναι καλά ισορροπημένη με το Suzuki να μην «κοπανάει» σε κάθε ανωμαλία του κόσμου και ιδιαίτερα το πίσω μέρος ανταποκρίνεται πολύ καλά ακόμα και με δύο επιβάτες στη σέλα της μοτοσικλέτας.

    suzi1577777777

    Τα φρένα είναι το μοναδικό πράγμα που δεν σε ικανοποιεί πλήρως καθώς τους λείπει δύναμη. Ενώ είναι πολύ καλά σε αίσθηση και προοδευτικότητα τους λείπει δύναμη προκειμένου να σταματήσουν το scooter σε δύσκολες και άμεσες καταστάσεις. Από την άλλη όμως προσφέρουν ασφάλεια και προοδευτικότητα που δεν προβληματίζει τον αναβάτη.

    Παρασκευή 26 Ιουνίου

    Ένα από τα πράγματα που άμεσα σε εντυπωσιάζουν στο μικρό Suzuki είναι ο κινητήρας του. Μπορεί να είναι μόλις 113cc ωστόσο το μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Η Suzuki έχει προσέξει ιδιαίτερα τη διαχείριση του συγκεκριμένου κινητήρα προκειμένου να βγάλει τα πολύ καλά του χαρακτηριστικά. Αυτά είναι η ομαλή λειτουργία, η οικονομία και η απόδοσή του. Με λίγα λόγια ο ψεκασμός και οι αισθητήρες παίρνουν τα μέγιστα από έναν τόσο μικρό κινητήρα.

    2015-06-24 06.34.51-W1200

    Το άνοιγμα του γκαζιού θα περίμενες να μη σου προκαλεί ίλιγγο – και δεν το κάνει – ωστόσο δεν πιστεύεις ότι αυτή η επιτάχυνση προέρχεται από 113cc. Το ταχύμετρο ανεβαίνει σταθερά και σβέλτα φτάνοντας και ξεπερνώντας τα 100Km/h, ενώ είτε είσαι ανηφόρα, είτε είσαι κατηφόρα μπορείς όλη την ημέρα να κινείσαι με 90-100Km/h χωρίς να βγει η… γλώσσα του Address. Από οικονομία τα πράγματα δείχνουν πολύ καλά αν και θα περιμένω το Σαββατοκύριακο να έχω καλύτερα αποτελέσματα. Για την ώρα πάντως δεν ξεπερνάει τα 3 λίτρα/100km φυσικά με σκληρή χρήση…

    Πέμπτη 25 Ιουνίου

    Ένα scooter όπως το UK 110 που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να δώσει στον αναβάτη του μια τουλάχιστον καλή εργονομία προκειμένου να κερδίσει τη δύσκολη μάχη της καθημερινότητας. Το μικρό Suzuki δεν είναι καθόλου μικρό όταν ανέβεις πάνω του καθώς σου δίνει άμεσα την αίσθηση κανονικού scooter. Η θέση οδήγησης σε βάζει μπροστά και κοντά στο τιμόνι δίνοντάς σου τον απόλυτο έλεγχο και μια ξεκάθαρη ορατότητα. Τα πόδια έχουν ικανοποιητικό χώρο στο επίπεδο πάτωμα, ενώ το τιμόνι είναι στενό. Τα όργανα είναι λιτά… μέχρι εκεί που δεν πάει, καθώς διαθέτουν ταχύμετρο, δείκτη καυσίμου και τρεις λυχνίες… αυτά.

    add33333333

    Αυτό που για δεύτερη ημέρα μας εντυπωσίασε είναι ο χώρος αποσκευών κάτω από τη σέλα ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος κάνοντας τη ζωή του αναβάτη πολύ εύκολη. Επιπλέον μπόνους είναι οι δύο θήκες που υπάρχουν μπροστά στη μάσκα καθώς εκεί μπορείς να αφήσεις μικροαντικείμενα αλλά μόνο όταν είσαι παρόν διότι δεν κλειδώνουν. Διακόπτες και κλειδαριά λειτουργούν άψογα συνθέτοντας ένα ποιοτικό και στιβαρό σύνολο ανεβάζοντας τον πήχη για τους αντιπάλους.

    add444444444

    Τετάρτη 24 Ιουνίου

    «Επιτέλους!», ήταν η λέξη που βγήκε από το στόμα μου (και από εκείνο των ανθρώπων της Suzuki) όταν είδα για πρώτη φορά το νέο Address της Suzuki. Επιτέλους για πολλούς λόγους. Πρώτον και κυριότερο γιατί η Suzuki αποφασίζει να βγάλει ένα ολόφρεσκο μοντέλο, δεύτερον διότι όχι μόνο βγάζει ένα νέο μοντέλο, αλλά και ένα τόσο στοχευμένο μοντέλο. Τρίτον διότι είναι πολύ ανταγωνιστικό σε τιμή και τέταρτον διότι υπόσχεται μια ολοκληρωμένη ποιοτική λύση πείθοντας για τις ικανότητές του.

    add11111111

    Το νέο Address είναι ένα μικρό scooter που μοιάζει πολύ με παπί, αλλά δεν είναι. Ξεκάθαρος στόχος του είναι να «χτυπήσει» το Vision της Honda κάτι που δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς αφού και μόνο από την εξωτερική εμφάνιση τα δύο μοντέλα είναι πολύ κοντά. Θα τολμούσα να πω πως το Address είναι πιο εντυπωσιακό από το Vision σε εμφάνιση καθώς κερδίζει πόντους στην επιθετική μάσκα και την αιχμηρή ουρά που το κάνουν πιο δελεαστικό στο μάτι. Γενικά, είναι πολύ μικροκαμωμένο (ελαφρά πιο μεγάλο από παπί σε διαστάσεις), δείχνει ποιοτικό, είναι λιτό και απέριττο. Όμορφες είναι οι χυτές ζάντες με πέντε ακτίνες, ενώ προκαλεί χαμόγελο ο χώρος κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί ένα full face κράνος!

    add55555555555

    Η εβδομάδα λοιπόν ξεκίνησε με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς έχουμε στα χέρια μας ένα μοντέλο που έχει όλα τα στοιχεία να γίνει best seller

    Σχόλια

    Σχόλια