Ανάλυση των αναβαθμίσεων της McLaren

    Οι άνθρωποι του Woking έφεραν στην Αυστρία ένα πολύ μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων το οποίο είναι ένα βήμα προς τα εμπρός

    Το μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε η McLaren στην Αυστρία περιλαμβάνει το νέο πολύ κοντό ρύγχος, νέες πτέρυγες (εμπρός-πίσω), νέο διαχύτη και διάφορες λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Παρά τις τόσο μεγάλες αλλαγές η βρετανική ομάδα δεν χαρακτηρίζει το νέο μονοθέσιο ως B-spec.

    Η φιλοσοφία σχεδιασμού των αναβαθμίσεων είναι να «καθαρίσουν» τη ροή αέρα στα εμπρός και πίσω ελαστικά ώστε να βελτιωθεί η απόδοση του διαχύτη. Το πρώτο στοιχείο βρίσκεται στην εμπρός πτέρυγα, μπροστά από το εμπρός ελαστικό. Δύο οριζόντιες σχισμές οι οποίες βελτιώνουν τη ροή αέρα.

    Motor Racing - Formula One World Championship - Austrian Grand Prix - Practice Day - Spielberg, Austria

    Το επόμενο, και πιο σημαντικό βήμα, είναι οι 4 οπές στο πάνω μέρος του πατώματος μπροστά από τα πίσω ελαστικά. Αυτή η λύση υπάρχει και στο μονοθέσιο της Toro Rosso αλλά σύμφωνα με τους αναλυτές στη McLaren είναι πιο ακραία.

    mp4-30-newfloor

    Το πολύ-αναμενόμενο κοντό ρύγχος είναι λίγο πιο φαρδύ και πιο τετράγωνο από τις άλλες εκδοχές που έχουμε δει, γι’ αυτό και η McLaren ονομάζει το νέο ρύγχος «nose-box». Σύμφωνα με τις αναλύσεις των ειδικών αυτή η λύση δείχνει να είναι πιο επιθετική από αυτή της Red Bull, της οποίας το ρύγχος έχει πιο ομαλό σχεδιασμό. Επίσης η εμπρός πτέρυγα έχει νέα διάταξη, ειδικά τα πάνω πτερύγια είναι εντελώς διαφορετικά.

    mp4-30-oldvsnewnose

    Μπορεί αυτές οι βελτιώσεις να μη φαίνονται στην πίστα λόγω του κινητήρα της Honda αλλά οι πρώτες εντυπώσεις του Fernando Alonso για το νέο πακέτο είναι θετικές και θεωρεί πως είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο Ισπανός δήλωσε πως όλα λειτουργούν όπως περίμεναν κι αυτό είναι θετικό. Η McLaren μετά το 3ήμερο στο Red Bull Ring παραμένει στην Αυστρία, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες, για δύο ημέρες δοκιμών εξέλιξης. Σε αυτό το 2ήμερο (23-24/6) θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει πιο αναλυτικές δοκιμές τόσο στο σασί όσο και στον κινητήρα της Honda που την ταλαιπωρεί.

    Σχόλια

    Σχόλια