Alonso: 3ήμερο δοκιμών το GP Αυστρίας

    Ο Ισπανός δηλώνει ότι στόχος της McLaren είναι η αξιολόγηση του νέου αεροδυναμικού πακέτου

    Μπορεί ο Fernando Alonso να είχε στη διάθεσή του το νέο αεροδυναμικό πακέτο αναβαθμίσεων της McLaren-Honda, το οποίο περιλαμβάνει και το νέο πολύ κοντό ρύγχος, αλλά διάφορα προβλήματα περιόρισαν τα χιλιόμετρα δοκιμών. Ο Ισπανός μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τα FP δήλωσε ότι στόχος της ομάδας αυτό το 3ήμερο είναι να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να συλλέξει δεδομένα και να δοκιμάσει εκτενώς το νέο πακέτο. Ο Alonso δεν έχει να ελπίζει για κάτι καλό στον αγώνα καθώς έχει 20 θέσεις ποινή στο grid (σχετικό θέμα), μέρος της οποίας θα μετατραπεί σε ποινή διέλευσης από τα pit. Έτσι το 3ήμερο στην Αυστρία έχει μετατραπεί σε 3ήμερο δοκιμών εξέλιξης.

    Σίγουρα είναι απογοητευτικό όταν έχεις τέτοια ποινή πριν καν ξεκινήσει το 3ήμερο. Αλλά πριν έρθουμε εδώ γνωρίζαμε ότι ο στόχος μας ήταν να κάνουμε δοκιμές και να πάρουμε απαντήσεις για το νέο αεροδυναμικό πακέτο στο τέλος του αγώνα. Έτσι αυτό το GP θα είναι δοκιμές. Δυστυχώς πρέπει να θυσιάσουμε κάποια GP αλλά πρέπει να γίνει διότι μπορούμε να μάθουμε χρήσιμα πράγματα για τη συνέχεια. Σήμερα βέβαια δεν τα καταφέραμε πολύ καλά οπότε αύριο έχουμε δουλειά.

    Ο Ισπανός συνέχισε λέγοντας πως η πρώτη αίσθηση που πήρε από την αναβαθμισμένη MP4-30 είναι καλή και νιώθει ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Ένιωσα καλά με το νέο πακέτο κι από το FP1 στο FP2 είδα μεγάλη διαφορά στην πρόσφυση. Πιστεύω ότι είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά φυσικά ακόμα χρειαζόμαστε χρόνο. Δυστυχώς δεν είχαμε αρκετό χρόνο στην πίστα καθώς στο FP1 αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά και στο FP2 σταματήσαμε προληπτικά μετά το πρόβλημα με το μπουζί που ανακάλυψε η ομάδα στο μονοθέσιο του Jenson. Τώρα θα αναλύσουμε τι συνέβη σήμερα και είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε λύσεις γι’ αύριο.

    Ποινή στον αγώνα της Κυριακής αναμένεται να έχει κι ο Jenson Button καθώς η McLaren θα αποφασίσει το βράδυ της Παρασκευής αν θα χρησιμοποιήσει 5ο κινητήρα ή όχι.

    Σχόλια

    Σχόλια