H Porsche εξελίσσει ήδη τα LMP1 του 2016 και του 2017

Μπορεί να έχουν ολοκληρωθεί μόλις τρεις αγώνες το 2015, όμως η Porsche κοιτάζει ήδη στο μέλλον

Η Porsche μπορεί να έκανε ένα ιστορικό 1-2 στις 24H του Le Mans το περασμένο Σαββατοκύριακο, όμως εργάζεται από τώρα για το αγωνιστικό του 2016 και το εντελώς καινούριο, βάσει κανονισμών, LMP1 του 2017.

Ο Γερμανός κατασκευαστής, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Alex Hitzinger, το 2016 δε θα παρουσιάσει ένα εντελώς καινούριο αγωνιστικό όπως έκανε φέτος. Η ομάδα θα βασιστεί σε καινοτόμες ιδέες και αναβαθμίσεις, καθώς η Porsche θα μπει στον τρίτο της χρόνο στο WEC.

Δε θα έχουμε ξανά δραματική αλλαγή στο αυτοκίνητο. Ήδη εργαζόμαστε στο αγωνιστικό του 2017. Αυτή τη στιγμή τρέχουμε τρία προγράμματα. Εξελίσσουμε το αγωνιστικό του 2015 και σχεδιάζουμε του 2016 και του 2017.

Η Porsche κατά τη διάρκεια του χειμώνα, δεν έχτισε απλά ένα αγωνιστικό από την αρχή, αλλά έκανε τη μετάβαση από τα 6MJ ηλεκτρικής ενέργειας στα 8MJ, το μέγιστο που επιτρέπουν οι κανονισμοί.

O Hitzinger συνέχισε τονίζοντας πως η τωρινή 919 Hybrid μπορεί να εξελιχθεί περαιτέρω, κυρίως στον τομέα της απόδοσης.

Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε όλους τους τομείς. Προσπαθούμε να πάρουμε το μέγιστο από την αεροδυναμική σε συνδυασμό με τα εξαρτήματα που έχουμε πάνω στο αυτοκίνητο. Η λειτουργικότητα της εξέλιξης που κερδίζεις σε απόδοση βρίσκεται στην αποδοτικότητα του κινητήρα, του κιβωτίου, του υβριδικού κιβωτίου και στις μπαταρίες. Όταν η μπαταρία φθείρεται, μειώνεται η απόδοση. Άρα υπάρχουν πολλοί τομείς όπου μπορούμε να εξελιχθούμε.

Το LMP1 του 2016, αναμένεται να έχει την ίδια όψη και αίσθηση με το τωρινό αυτοκίνητο, όμως το 2017 η Porsche και όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές, θα ξεκινήσουν από την αρχή τον σχεδιασμό των πρωτοτύπων, καθώς οι κανονισμοί αναμένεται να αλλάξουν.

Το LMP1 του 2017 αναμένεται να έχει εντελώς καινούριο σασί χάρη στους κανονισμούς που εργαζόμαστε. Είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός.

Ο Hitzinger απέφυγε να δηλώσει αν η Porsche θα παραμείνει με τον V4 turbo κινητήρα ή το ίδιο υβριδικό σύστημα στο μέλλον, παρά το γεγονός ότι οι κανονισμοί στον συγκεκριμένο τομέα δεν πρόκειται να διαφέρουν.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια