24H Le Mans 2015: 12:00-15:00

Η Porsche κρατά γερά το 1-2 και μόνο μηχανικά προβλήματα μπορούν να της χαλάσουν το πάρτι

21η ώρα: Προβλήματα για Audi

Οι ώρες περνούσαν και η Porsche συνέχιζε ακάθεκτα με τις δύο 919 #19 και #17 στο 1-2. Στο τιμόνι βρίσκονται οι Bamber και Bernhard με τη διαφορά τους να παραμένει στον έναν γύρο.

Η 21η ώρα ξεκίνησε με ελαφριά βροχή στη La Sarthe αλλά η διάρκεια και η ένταση δεν προκάλεσαν προβλήματα στους οδηγούς.

Η Audi ήλπιζε σε προβλήματα της αντιπάλου της αλλά τελικά είδε τα δικά της πρωτότυπα να χαλάνε. Το R18 #9 αντιμετώπισε προβλήματα στα φρένα, στα υδραυλικά και στο υβριδικό σύστημα με αποτέλεσμα να βγει εκτός βάθρου χάνοντας πολλούς γύρους μέσα στα pit. Το R18 #8 είχε κι αυτό μηχανικά προβλήματα χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Ευτυχώς για την Audi το #7 ήταν υγιέστατο και στα χέρια του Lotterer πετούσε. Ο Γερμανός σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας με χρόνο 3:17,475. Όμως ακόμα και με αυτόν τον ρυθμό δεν μπορούσε να φτάσει την Porsche και ήταν 3ος 2 γύρους πίσω.

Στην LMP2 η κυριαρχία της KCMG συνεχιζόταν με τις G-Drive και Jota στο 2 και 3 αντίστοιχα. Μπορεί η πρώτη θέση να είναι ρεζερβέ από την KCMG αλλά η μάχη για τη 2η θέση είναι ακόμα ανοιχτή.

Στην GTE-Pro η μάχη για τη νίκη συνεχιζόταν με τη Ferrari #51 να είναι στην κορυφή με 5 δευτερόλεπτα προβάδισμα από την Corvette #64.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 κρατούσε γερά τα ηνία της κατηγορίας με προβάδισμα 2 γύρων από τη Ferrari #72.

corvette-mans-15-2

22η ώρα: Χαλαρά για Porsche περισσότερα προβλήματα για Audi

Η κυριαρχία της Porsche συνεχιζόταν κι όσο πλησίαζε ο τερματισμός τόσο πιο εφικτή φαινόταν η νίκη. Η 919 #19 έλεγχε τον ρυθμό της από την κορυφή χωρίς να ρισκάρει διατηρώντας έτσι την άλλη 919 με το νούμερο #17 στη 2η θέση έναν γύρο πίσω.

Όσον αφορά στην Audi αντί να δούμε κάποια αντεπίθεση διαρκείας είδαμε κι άλλα προβλήματα. Το #9 μετά από στάση 18 λεπτών στα pit έπεσε στην 7η θέση  κι έτσι βρέθηκε ανάμεσα στις δύο Toyota. Με την επιστροφή του #9 στην πίστα ήταν η σειρά του #7 να επισκεφθεί τα pit για επίλυση μηχανικών προβλημάτων και επιδιορθώσεις στο κάλυμμα κινητήρα. Μάλιστα μία επίσκεψη στα pit δεν έφτασε και χρειάστηκε να μπει ξανά μέσα σε διάστημα λίγων γύρων. Αυτό κόστισε κι άλλο χρόνο στην Audi η οποία ναι μεν κρατούσε την 3η θέση με το #7 αλλά πλέον ήταν πολύ μακριά, 3 γύρους πίσω.

Στην LMP2 η KCMH #47 κρατούσε γερά παρά το λάθος του Lapierre ο οποίος παραλίγο να τραυματίσει το αγωνιστικό. Ο χρόνος που χάθηκε δεν ήταν αρκετός για να απειληθεί η πρώτη θέση. Ωστόσο η G-Drive #26 με την Jota #38 συνέχιζαν να παλεύουν για τη 2η θέση με 14 δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν.

Στην GTE-Pro η μάχη της Ferrari #51 με την Corvette #64 συνεχιζόταν με την 458 Italia να έχει πάρει μια μικρή ανάσα. Μικρή όμως. Οι δύο ώρες που απέμεναν ήταν κρίσιμες και η στρατηγική στα τελευταία stint θα έπαιζε σπουδαίο ρόλο.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 έλεγχε την κατάσταση.

audi-9-mans-15

23η ώρα: Δράματα στη GTE-Pro

Η 23η ώρα συμπληρώθηκε και τώρα οι οδηγοί έχουν μπει στην τελική ευθεία. Η προτελευταία ώρα βρήκε την Porsche στην κορυφή έχοντας άνετα το 1-2 μπροστά από την Audi.

Η Toyota ήταν στις θέσεις 6 και 8. Η Nissan παρέμενε στον αγώνα με τα #23 και #22 αλλά στις δυο τελευταίες θέσεις της συνολικής κατάταξης πάνω από 130 γύρους πίσω.

Στην LMP2 η KCMG είχε τον έλεγχο αλλά η Jota είχε περάσει την G-Drive για τη 2η θέση. Η μάχη τους ήταν σκληρή κι όπως φαίνεται θα κριθεί στην τελευταία ώρα.

Στην GTE-Pro είχαμε δράματα καθώς η Ferrari #51 ενώ είχε τα ηνία της κατηγορίας αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στα πρώτα λεπτά της 23ης ώρας κι αναγκάστηκε να μπει στα pit. Η Ferrari έκατσε σχεδόν 30 λεπτά στα pit κι αυτό την έριξε στην 3η θέση. Φυσικά τα όνειρα της ομάδας για νίκη έσβησαν καθώς η Corvette #64 είχε φύγει 8 γύρους μπροστά. Μετά από αυτή την εξέλιξη στη 2η θέση είχε ανέβει η Ferrari #71.

Στην GTE-Am η κατάσταση δεν είχε αλλάξει με την Aston Martin #98 στην κορυφή και τις Ferrari #72 και Porsche #77 στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

mans-15-2

Σχόλια

Σχόλια