24H Le Mans 2015: 8:00-12:00

1-2 της Porsche με τους rookie να δείχνουν στους «γερόλυκους» πως παίζεται το παιχνίδι

17η ώρα: Re-start

Μπορεί η Porsche #19 να είχε φτιάξει μια διαφορά σχεδόν 3 λεπτών με το ξημέρωμα της ημέρας αλλά η απρόβλεπτη φύση του αγώνα επιβεβαιώθηκε για μια ακόμα φορά.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας εμφανίστηκε για 4η φορά στην πίστα στα τελευταία λεπτά της 17ης ώρας καθώς η Aston Martin #96 έχασε τον έλεγχο μετά τα Porsche Curves κι έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στον τσιμεντένιο τοίχο. Η σύγκρουση ήταν δυνατή κι ο οδηγός χρειάστηκε τη βοήθεια του ιατρικού επιτελείου για να βγει από το αυτοκίνητο.

Κατά τη διάρκεια του SC η Porsche κάλεσε τον Hulkenberg στα pit για καύσιμα, ελαστικά και αλλαγή οδηγού. Όμως εκτός από αυτά έβαλε την 919 για 2 λεπτά μέσα στο γκαράζ πραγματοποιώντας κάποιους ελέγχους στο πίσω μέρος. Αυτό μείωσε σημαντικά το προβάδισμά τους αλλά και πάλι διατηρούσαν τα ηνία.

Στη 2η θέση ήταν το Audi#9 και στην 3η η Porsche #17 του Webber, ο οποίος είχε μπει στον ίδιο γύρο με τους δύο πρώτους και μετά το SC θα ξεκινούσε αντεπίθεση.

Στην LMP2 η KCMG #47 διατηρούσε τον έλεγχο έχοντας προβάδισμα 2 γύρους από την G-Drive #26.

Στην GTE-Pro η Corvette #64 επωφελήθηκε από την αλλαγή φρένων της Ferrari #51 και πήρε ξανά τα ηνία της κατηγορίας.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 είχε τον έλεγχο.

CHckf-1W8AArjy9

18η ώρα: 1-2 της Porsche

Η Porsche ολοκλήρωσε τη 18η ώρα έχοντας το 1-2 με το #19 να οδηγεί τον αγώνα και το #17 να ακολουθεί. Μετά το SC της προηγούμενης ώρα περιμέναμε επίθεση και τελικά αυτή ήρθε από τον Webber ο οποίος πέρασε με άνεση το Audi #9 για τη 2η θέση. Μπροστά από τον Αυστραλό, στην 1η θέση, ήταν ο Tandy ο οποίος είχε μπει στο τιμόνι της #19.

Η Audi με το #9 δεν είχε ρυθμό αντιμετωπίζοντας μηχανικά προβλήματα με το R18. Ωστόσο κρατούσε την 3η θέση και είχε άνετο προβάδισμα από τους υπόλοιπους που ακολουθούσαν. Στις θέσεις 4,5 και 6 ήταν τα Audi #7, #8 και Porsche #18. Η Toyota συνέχιζε σε σχηματισμό στις θέσεις 7 και 8 αλλά 7 γύρους πίσω από την κορυφή.

Η KCMG διατηρούσε την πρωτοπορία στην LMP2 κι άνοιξε τη διαφορά από την 2η G-Drive. Στην 3η θέση βρισκόταν ο Turvey με την Jota Sport.

Η μάχη της GTE-Pro ήταν εντυπωσιακή με τη Ferrari #51 να έχει ανακτήσει την πρωτοπορία με 7 δευτερόλεπτα διαφορά από την Corvette #51.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 είχε άνετο προβάδισμα από τη Ferrari #72.

1434265591

19η ώρα: Μοιάζει με περίπατο

Μπορεί να θέλει ακόμα 5 ώρες για τον μεγάλο τερματισμό του αγώνα, αλλά πραγματικά η Porsche το κάνει να μοιάζει με περίπατο. Ο ρυθμός και η σταθερότητα των rookie στην #19 εντυπωσιάζουν.

Μετά από 19 ώρες αγώνα η Porsche #19 οδηγούσε τον αγώνα έχοντας προβάδισμα ενός ολόκληρου γύρου από την άλλη 919 αυτή με το νούμερο #17.

Πίσω από τις δύο Porsche ακολουθούσε η Audi με το R18 #9 το οποίο όμως δεν είχε τον ρυθμό για να κυνηγήσει στα ίσια τη νίκη.

Ενώ στη μεγάλη κατηγορία η κατάσταση ήταν σταθερή, στην LMP2 είχαμε δράματα καθώς η πρωτοπόρος KCMG #47 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα κι έχασε σχεδόν όλη τη διαφορά που είχε «χτίσει» μέχρι εκείνη τη στιγμή στον αγώνα. Μετά από αυτό το συμβάν, η μάχη για τη νίκη στην LMP2 πήρε φωτιά καθώς η G-Drive #26 είχε πλησιάσει στα 30 δευτερόλεπτα κι απέμεναν 5 ώρες αγώνα. Στην 3η θέση ήταν η Jota #38.

Μάχη ρόδα με ρόδα στην GTE-Pro μεταξύ των Corvette #64 και Ferrari #71. Οι δύο τους ήταν σε ξεχωριστό ρυθμό από την υπόλοιπη κατηγορία με αποτέλεσμα να αφήσουν την Porsche #91 μόνη της στην 3η θέση.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα διαφορά από τη Ferrari #72. Στην 3η θέση ήταν η Ferrari #62 αλλά πολύ μακριά.

mans-15-

20η ώρα: Η Porsche συνεχίζει ακάθεκτη

Μετά από 20 ώρες αγώνα η Porsche έχει ένα άνετο 1-2 το οποίο κέρδισε με την αξία της. Εξαιρετικός ρυθμός, σωστή διαχείριση της κίνησης αλλά και σωστές επιλογές στη στρατηγική είναι κάποια από τα στοιχεία που έδωσαν το 1-2 στις δύο 919 #19 και #17.

Η Audi κρατιέται στο βάθρο με το #9 αλλά ο ρυθμός του R18 δεν είναι τέτοιος που μπορεί να απειλήσει. Έτσι στο μόνο που μπορούν να ελπίζουν είναι σε κάποιο πρόβλημα των αντιπάλων τους. Δεν είναι απίθανο αυτό καθώς βρισκόμαστε στις 4 τελευταίες ώρες του Mans κι όλα μπορούν να συμβούν.

Στις θέσεις 4, 5 ήταν τα Audi #7 και #8 με το #7 να δέχεται ποινή διέλευσης λόγω παραβίασης των κανονισμών της Αργής Ζώνης. Στην 6η θέση ήταν η Porsche #18 η οποία είχε έναν αγώνα χωρίς ρυθμό και με αρκετά λάθη.

Η Toyota σταθερά στις θέσεις 7 και 8 με τις δύο TS040 να μην αντιμετωπίζουν απολύτως κανένα πρόβλημα με την αξιοπιστία. Όμως ο ρυθμός των πρωταθλητών δεν είναι ικανός για κάτι καλύτερο.

Η Nissan παραμένει στον αγώνα με τα #22 και #23 κι αυτό είναι εξαιρετικό, έστω και 111 γύρους πίσω.

Στην LMP2, η KCMG #47 ανέβασε και πάλι ρυθμό μετά τα προβλήματα που είχε νωρίτερα διευρύνοντας και πάλι το προβάδισμά της. Η G-Drive είναι στη 2η θέση χωρίς να απειλεί αλλά και χωρίς να απειλείται από την Jota #38.

Στην GTE-Pro η μάχη των Ferrari και Corvette συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Είναι εντυπωσιακό ότι μετά από 20 ώρες αγώνα οι διαφορές είναι στο δέκατο και η πρώτη θέση αλλάζει συνεχώς χέρια.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 έδειχνε να έχει καθαρίσει τον αγώνα και μόνο κάποιο μηχανικό πρόβλημα θα έφερνε αλλαγές. Στη 2η θέση η Ferrari #72 δεν απειλούσε για τη νίκη κι έλεγχε τη θέση της από τη Ferrari #62 που ήταν 3η.

nissan-mans-15

Σχόλια

Σχόλια