24H Le Mans 2015: Καλημέρα με Porsche (4:00-8:00)

Οι rookies Hulkenberg, Bamber και Tandy εντυπωσιάζουν καθώς έχουν μεγαλώσει το προβάδισμά τους

13η ώρα: Η Porsche συνεχίζει ακάθεκτη

Ο εξαιρετικός ρυθμός της Porsche #19 συνεχίστηκε και τη 13η ώρα με τον Bamber να έχει αναλάβει τα ηνία. Η διαφορά ήταν στο λεπτό, με το Audi #7 να ακολουθεί στη 2η θέση. Ο Treluyer είχε αναλάβει δράση και μετά τα pitstop είχε περάσει 2ος. Στην 3η θέση ήταν το άλλο Audi με το νούμερο #9, 2,30 λεπτά πίσω από την κορυφή.

Η KCMG μπορεί να έχασε χρόνο την προηγούμενη ώρα αλλά με ένα γρήγορο stint του Lapierre, η διαφορά άνοιξε πάλι στο 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα. Η μάχη για τη 2η θέση ήταν σφιχτή με την TDS Racing #46 να παλεύει με την G-Drive #26.

Στην GTE-Pro η μάχη της Aston Martin #99 με την Corvette #64 καλά κρατούσε με τη διαφορά να είναι μόλις στα 3 δευτερόλεπτα.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 παρέμενε στην κορυφή όμως η Ferrari #72 ανέβασε ρυθμό και μείωσε τη διαφορά βάζοντας ξανά φωτιά στη μάχη για την πρώτη θέση της κλάσης.

11402651_827932290624748_4137581780595457045_o

14η ώρα: Οι εντυπωσιακοί Rookies συνεχίζουν

Η Porsche #19 με τους 3 rookies Hulkenberg, Bamber και Tandy στο τιμόνι συνέχιζε να δίνει τον ρυθμό και να δείχνει στους πολύπειρους και πολυνίκεις Lotterer, Fassler και Treluyer πώς «παίζεται» το παιχνίδι.

Η 919 #19 είχε διαφορά μεγαλύτερη από 1 λεπτό με τα R18 #7 κι #9 να ακολουθούν στις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα.

Ενώ η μάχη στην κορυφή της LMP1 δεν είχε αλλαγές, στην LMP2 είχαμε δράματα. Το TDS Racing έχασε τη 2η θέση καθώς είχε επαφή με την Aston Martin #99 όταν προσπάθησε να ρίξει γύρο. Αυτό το συμβάν έριξε το TDS Racing πολύ πίσω κι έστειλε την Aston Martin στα pit με μεγάλες ζημιές στο εμπρός μέρος. Η KCMG είχε τα ηνία της LMP2 χωρίς προβλήματα.

Στην GTE-Pro, η Corvette #64 είδε την Vantage #99 να τίθεται εκτός μάχης νίκης μετά τη σύγκρουση που είχε αλλά κι εκείνη δεν κατάφερε να μείνει για πολύ στην κορυφή. Μια αλλαγή στους εμπρός δίσκους των φρένων την ανάγκασε να χάσει την πρωτοπορία. Έτσι μετά από 14 ώρες αγώνα η Ferrari #51 ήταν στην κορυφή της κατηγορίας.

Στην GTE-Am η μάχη της Aston Martin #98 με τη Ferrari #72 ήταν πολύ σφιχτή κι αυτή την ώρα στην κορυφή της κατηγορίας ήταν η 458 κι ακολουθούσε η Vantage.

ferrari-51-mans-15

15η ώρα: Porsche με το φως να νικά το σκοτάδι

Η Porsche #19 διατηρούσε τα ηνία του αγώνα μετά από 15 ώρες αγώνα. Στη 2η θέση παρέμενε το Audi #7 έχοντας μειώσει ελαφρώς τη διαφορά, η οποία πλέον ήταν στα 56 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση συνέχιζε το Audi #9 το οποίο όμως δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό της κορυφής και είχε μείνει 2 λεπτά πίσω. Στην 4η θέση βρισκόταν η Porsche #17 με τον Webber στο τιμόνι. Ο Αυστραλός προσπαθούσε να μειώσει τη διαφορά ώστε να μπει στη μάχη του βάθρου.

Έναν γύρο πίσω ακολουθούσαν τα Audi #8 και Porsche #18 στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Η Toyota συνέχιζε σε σχηματισμό στις θέσεις 7 και 8.

Η 15η ώρα δεν ήταν και τόσο καλή για τη Rebellion, η οποία είδε και τα δύο της αγωνιστικά να αντιμετωπίζουν προβλήματα και να πέφτουν εκτός 10άδας στη συνολική κατάταξη.

Ο εξαιρετικός ρυθμός της KVMG #47 και τα λάθη των αντιπάλων, της πρόσφεραν προβάδισμα ενός γύρου. Στη 2η θέση ήταν η G-Drive #26 η οποία ναι μεν έκανε λάθη αλλά στάθηκε τυχερή, καθώς η TDS Racing είχε σύγκρουση με πιο αργό συνδυασμό και τελικά εγκατέλειψε. Στην 3η θέση ήταν η Murphy Prototypes #48.

Η Ferrari #51 και η Corvette #64 συνέχιζαν να παλεύουν σκληρά για την πρώτη θέση στην GTE-Pro ανταλλάσσοντας πολλές φορές την πρωτοπορία. Στην 3η θέση ήταν η Porsche 91 αλλά μακριά από τη μάχη.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 έλεγχε τη διαφορά της από τη Ferrari #72.

kcmg-oreca-15-mans

16η ώρα: Ανατολή και προβλήματα για Audi

Ο ήλιος ανέτειλε στη La Sarthe και βρήκε την Porsche #19, με τον Hulkenberg στο τιμόνι, στην κορυφή του αγώνα.

Η 16η ώρα του αγώνα είχε αρκετά συμβάντα και ανατροπές με τη Rebellion #12 αρχικά να βγαίνει στην αμμοπαγίδα και να χάνει πολύτιμο χρόνο. Στη συνέχεια το Audi #7 έχασε ένα μεγάλο κομμάτι από το κάλυμμα του κινητήρα με αποτέλεσμα ο Fassler να αναγκαστεί να μπει στα pit για επιδιορθώσεις. Αυτό τον έριξε εκτός βάθρου κι ανέβασε το Audi #9 στη 2η θέση. Όμως η διαφορά από την κορυφή ήταν μεγάλη, στα 3 λεπτά.

Στην 3η θέση είχε βρεθεί η άλλη Porsche, αυτή του Webber με το νούμερο #17 αλλά σχεδόν 1 γύρο πίσω.

Στην LMP2 η KCMG #47 ήταν η απόλυτη κυρίαρχος με την G-Drive #26 να είναι 2η 1 γύρο πίσω και τη Murphy Prototypes #48 στην 3η θέση 2 γύρους πίσω.

Στην GTE-Pro η μάχη για την κορυφή έγερνε προς την πλευρά της Ferrari #51 καθώς είχε φτιάξει διαφορά σχεδόν 1 λεπτού και 30 δευτερολέπτων από την Corvette #64. Στην 3η θέση ήταν η Porsche #91 έναν γύρο πίσω.

Η GTE-Am ήταν της Aston Martin #98 η οποία είχε φτιάξει διαφορά σχεδόν 3 λεπτών από τη Ferrari #72. Στην 3η θέση ήταν η Porsche #77 του Dempsey.

11427838_827932100624767_1176413888406254935_o

Σχόλια

Σχόλια