24H Le Mans 2015: Μεσάνυχτα-4:00

Η νύχτα κυλούσε υπέρ της Porsche η οποία με τους Hulkenberg και Tandy στο #19 έδειχνε τον δρόμο

9η ώρα: Η σειρά του Hulkenberg

Ο οδηγός της Force India στην F1 οδηγούσε τις 24ώρες του Mans με την Porsche #19 από την πρώτη θέση. Ο Γερμανός κατάφερε με εξαιρετικό ρυθμό να περάσει τους Rast και Webber με τα Audi#9 και Porsche#17 αντίστοιχα.

Στη 2η θέση βρισκόταν το R18#9 και στην 3η το άλλο Audi με το νούμερο #7. Κατά τη διάρκεια της 9ης ώρας η Porsche#17 έχασε πολύτιμο χρόνο καθώς δέχθηκε ποινή Stop&Gο 1 λεπτού λόγω αντικανονικής προσπέρασης υπό κίτρινες σημαίες την 3η ώρα του αγώνα. Αυτό την έριξε στην 4η θέση.

Στις θέσεις 5 και 6 ήταν οι Porsche#18 και Audi#8 αλλά έναν γύρο μακριά από την κορυφή. Η Toyota ήταν στις θέσεις 7 και 8 αλλά ο ρυθμός της δεν μπορούσε να συγκριθεί με αυτόν των υπολοίπων.

Στην LMP2, η KCMG#47 εξέτισε ποινή διέλευσης από τα pit λόγω παραβίασης κανονισμών στα pit. Ωστόσο αυτό δεν επηρέασε πολύ τον αγώνα της καθώς και πάλι ήταν στην κορυφή με μεγάλο προβάδισμα από την TDS Racing#46. Η G-Drive#26 ήταν στην 3η θέση αλλά δεν έδειχνε να μπορεί να απειλήσει.

Στην GTE οι μάχες ήταν πολύ πιο σφιχτές.

Στην Pro, η Aston Martin#99 ήταν στην πρώτη θέση με 40 δευτερόλεπτα προβάδισμα από την Corvette#64. Μπορεί η AMR να χαμογελούσε γι’ αυτό το προβάδισμα αλλά είδε την άλλη Vantage με το νούμερο #97 να εγκαταλείπει από κινητήρα. Αυτό ανέβασε την Porsche#97 στην 3η θέση.

Στην Am και πάλι η Aston Martin ήταν στην κορυφή, αυτή με το νούμερο #98, έχοντας πίσω της δύο Ferrari #83 και #72.

1434240501

10η ώρα: Η πρωτοπορία της Porsche συνεχίζεται

Ο Hulkenberg παρέδωσε την Porsche#19 στον Tandy όντας στην κορυφή του αγώνα. Ο team-mate του με εξαιρετικό ρυθμό στο 3:18 άνοιξε τη διαφορά από τα δύο Audi που ακολουθούσαν στις θέσεις 2-3.

Το R18#7 με τον Lotterer στο τιμόνι ήταν στη 2η θέση κι ο Bonanomi με το άλλο Audi#9 στην 3η θέση. Στην 4η θέση βρισκόταν η Porsche#17 η οποία προσπαθούσε να ανακάμψει από το Stop&Go που δέχθηκε νωρίτερα στον αγώνα.

Η 10η ώρα ήταν κρίσιμη για τη Nissan καθώς είδε το #21, το οποίο ήταν βαμμένο στα επετειακά χρώματα, να εγκαταλείπει τον αγώνα αφού αντιμετώπισε πρόβλημα στην εμπρός δεξιά ανάρτηση κι έμεινε χωρίς τροχό.

Στην LMP2 δεν υπήρχε ουσιαστική μάχη καθώς το #47 KCMG ORECA ήταν άπιαστο.

Στην GTE-Pro η Aston Martin #99 παρέμενε στην κορυφή. Για τη 2η θέση είχαμε σκληρή μάχη μεταξύ των Chevrolet#64 και Porsche#91.

Η μάχη στην GTE-Am έδειχνε να ξεκαθαρίζει καθώς η Aston Martin #98 είχε φτιάξει μεγάλη διαφορά από τις δύο Ferrari #72 και #83 που ακολουθούσαν στο 2 και 3.

1434230936

11η ώρα: Γερμανικό νούμερο

Οι ώρες κυλούσαν με διαφορετικό ρυθμό εντός κι εκτός πίστας. Εντός, ο ρυθμός ήταν εξαιρετικός με την Porsche να διατηρεί τα ηνία του αγώνα με την 919#19. Εκτός, οι ώρες περνούσαν δύσκολα με τους μηχανικούς και τους δημοσιογράφους να προσπαθούν να κρατηθούν ξύπνιοι.

Πίσω από τον Tandy, που συνέχιζε τα stint στην 919, βρισκόταν ο Bonanomi με το Audi#9. Η νύχτα κυλούσε υπέρ της Porsche η οποία είχε ανοίξει τη διαφορά της από την Audi στο 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα. 12 δευτερόλεπτα πιο πίσω, στην 3η θέση, βρισκόταν ο Lotterer με το Audi#7.

Ενώ η Porsche#19 είχε μεγάλο προβάδισμα, η άλλη με το νούμερο #18 δεν κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα. Για μία ακόμα φορά έχασαν τα φρένα στη στροφή Mulsanne τραυματίζοντας το εμπρός μέρος και χάνοντας αρκετό χρόνο.

Στην LMP2 η KCMG#47 συνέχιζε ακάθεκτη με τον Lapierre στο τιμόνι. TDS Racing#46 στη 2η θέση και G-Drive#26 στην 3η. Οι διαφορές ήταν μεγάλες μεταξύ των τριών πρώτων.

Στην GTE-Pro η μάχη για τη νίκη είχε πάρει φωτιά. Aston Martin, Chevrolet και Porsche πάλευαν σκληρά.

Στην GTE-Am η Aston Martin#98 είχε τα ηνία και πίσω της ακολουθούσαν οι Ferrari#72 και Porsche#77 του Dempsey. H Ferrari#83 είχε κλατάρισμα κι έπεσε εκτός βάθρου.

CHaRyNCUwAABHU2

12η ώρα: Στα μισά του αγώνα

Όσο κυλούσε η νύχτα τόσο μεγάλωνε η διαφορά της Porsche από την Audi. Ο Tandy στην 919#19 ήταν στην κορυφή με κάτι περισσότερο από 1 λεπτό διαφορά από το Audi#9 του Bonanomi. Ο Ιταλός όχι μόνο δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό της κορυφής αλλά δεχόταν και πίεση από πίσω. Ο Lotterer στο Audi#7 είχε μειώσει κάτω από τα 10 δευτερόλεπτα.

Στην 4η θέση βρισκόταν η Porsche#17 η οποία μετά το Stop&Go είχε χάσει επαφή με το βάθρο. Στις θέσεις 5 και 6 ήταν το Audi#8 και Porsche#18 αντίστοιχα. H Toyota συνέχιζε στον δικό της ρυθμό έχοντας τις θέσεις 7 και 8.

Η Nissan για αρκετή ώρα είχε μείνει χωρίς αγωνιστικό αλλά τελικά κατάφερε κι έλυσε τα προβλήματα στα #22 και #23 κι επέστρεψε στον αγώνα. Φυσικά πολλούς γύρους πίσω.

Στην LMP2 είχαμε το πρώτο στραβοπάτημα της KCMG Oreca #47 η οποία έχασε αρκετό χρόνο μέσα στα pit λόγω προβλήματος στο φωτιζόμενο νούμερο στο πλάι. Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι το φως πρέπει να λειτουργεί αλλιώς το αυτοκίνητο μπορεί να αποκλειστεί. Ωστόσο η διαφορά από τους διώκτες της παρέμενε μεγάλη. Στις θέσεις 2 και 3 ήταν οι TDS Racing#46 και G-Drive#26. Η G-Drive είχε εξαιρετικό ρυθμό και πλέον απειλούσε την TDS για τη 2η θέση.

Στην GTE-Pro η Aston Martin #99 ήταν στην κορυφή με την Corvette #64 να ακολουθεί από πολύ κοντά. Η μάχη για το βάθρο στην Pro ήταν πολύ σφιχτή καθώς η Ferrari #51 είχε ανεβάσει ρυθμό και πλέον ήταν 3η περνώντας την Porsche #91.

Στην μικρότερη κατηγορία η Aston Martin #98 είχε τον απόλυτο έλεγχο με τη Ferrari #72 να ακολουθεί.

CHa1bl8WcAAPFMm

Σχόλια

Σχόλια