24H Le Mans 2015: 20:00 – Μεσάνυχτα

Η νύχτα έφτασε και η μάχη Audi-Porsche συνεχίζεται με τις διαφορές να είναι εξαιρετικά μικρές

5η ώρα: Η ώρα της Porsche

Ο Hartley με την Porsche#17 διατηρούσε τα ηνία και την 5η ώρα του αγώνα ανοίγοντας τη διαφορά του από το Audi#9. Ο ρυθμός του Albuquerque ήταν εντυπωσιακός σημειώνοντας μάλιστα και ρεκόρ πίστας. Όμως τόσο η κίνηση όσο και η ταχύτητα της 919 δεν του επέτρεψαν να πλησιάσει περισσότερο από τα 10 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση βρισκόταν το άλλο Audi, αυτό με το νούμερο #7 το οποίο πριν 2 ώρες είχε χάσει πολύτιμο χρόνο με κλατάρισμα.

CHZIxGgWIAEcizN

Στην LMP2 η KCMG#47 δεν είχε αντίπαλο φτιάχνοντας διαφορά 40 δευτερολέπτων από τους διώκτες της.

Στην GTE-Pro η Corvette C7.R#64 κρατούσε την πρώτη θέση παρά τη σκληρή επίθεση της Aston Martin με τα #99 και #97. Η διαφορά τους ήταν μόλις 2 δευτερόλεπτα και η μάχη μέσα στην πίστα ήταν εντυπωσιακή.

Στην GTE-Am η Aston Martin#98 είχε τα ηνία με μεγάλη διαφορά από τις Ferrari#72 και Viper SRT GT3-RSR#53.

6η ώρα: Η Audi αντεπιτίθεται ξανά

Η Porsche#17 κρατιόταν στην κορυφή και μετά την αλλαγή οδηγού, βγήκε ο Hartley κι ανέλαβε ο Webber. Όμως τα δύο Audi #9 κι #7 είχαν εκπληκτικό ρυθμό μειώνοντας στο δευτερόλεπτο τη διαφορά.

Η 919 δείχνει να έχει καλύτερη κατανάλωση από την R18 όμως φθείρει περισσότερο τα ελαστικά της. Η στρατηγική λοιπόν και η διαχείριση παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο.

Στις θέσεις 4-5-6 βρίσκονταν οι Porsche #18, #19 και Audi #8 με τις διαφορές να είναι μικρές.

Η Toyota αντιμετώπισε προβλήματα με το #1 καθώς είχε επαφή με πιο αργό συνδυασμό και τραυμάτισε το εμπρός μέρος. Επίσης αντιμετώπισε προβλήματα και με την πίσω ανάρτηση χάνοντας έτσι 13 λεπτά.

Motor Racing - Le Mans 24 Hours Race - Le Mans, France

Στην LMP2 η κυριαρχία της KCMG συνεχίστηκε και μάλιστα η διαφορά από την TDS Racing είχε ανοίξει στο 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα.

Στην GTE-Pro η Aston Martin #99 επέστρεψε στην κορυφή καθώς η Chevrolet Corvette C7.R#64 σταμάτησε για αλλαγή ελαστικών και οδηγού. Στην 3η θέση βρισκόταν η άλλη Aston Martin #97.

Στην GTE-Am η Aston Martin#98 κρατούσε τα ηνία με τη Ferrari#72 στη 2η θέση και την Porsche#77 στην 3η θέση.

Με τη συμπλήρωση του ενός τετάρτου του αγώνα είχαμε μόνο 2 εγκαταλείψεις κι έτσι 53 αυτοκίνητα συνέχιζαν τη μάχη των 24ων ωρών. Εντυπωσιακό.

7η ώρα: Audi στην κορυφή

Ο ήλιος είχε δύσει στη La Sarthe και η μεγάλη νύχτα ξεκίνησε με την Audi στην κορυφή. Το R18#9 με τον Rast στο τιμόνι είχε την πρωτοπορία, 14 δευτερόλεπτα μπροστά από την Porsche #17 του Webber. Στην 3η θέση ήταν το άλλο Audi#7 με τον Fassler στο τιμόνι.

Ο ρυθμός των Audi και Porsche ήταν εφάμιλλος δείχνοντας ότι η νίκη θα κριθεί στις λεπτομέρειες.

Στην LMP2 η πρωτοπορία της KCMG είχε ανοίξει στα 2 λεπτά με τον Howson να συνεχίζει τα εκπληκτικά stint.

Οι μάχες στην GTE Pro και Αm παρέμεναν σφιχτές με την Corvette C7.R#64 να έχει τα ηνία της Pro και η Aston Martin#98 της Am.

CHZocu8WwAAUQsU

8η ώρα: Η νύχτα έφτασε και το re-start έγινε

Τα εκτυφλωτικά φώτα των αγωνιστικών φωτίζουν την La Sarthe και οι χρόνοι αρχίζουν να πέφτουν. Ταχύτερος όλων σε αυτό το πρώτο stint της βραδιάς ήταν ο Hulkenberg με μέσο όρο 3:21.

Ωστόσο η δράση διακόπηκε και πάλι καθώς το #36 Alpine είχε σύγκρουση με τις μπαριέρες κι έτσι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στην πίστα οριοθετώντας τον ρυθμό. Αυτή ήταν η 3η φορά που χρειάστηκε το SC μέχρι στιγμής. Το SC έμεινε στην πίστα για περίπου 15 λεπτά.

Έτσι μετά από αυτό Audi και Porsche ήταν στις 4 πρώτες θέσεις με τις διαφορές να έχουν μηδενίσει. Στην κορυφή ήταν το Audi#9, στη 2η θέση η Porsche#17, στην 3η θέση η #19 και στην 4η θέση το άλλο Audi#7.

Η έκπληξη του αγώνα είναι πως και τα 3 Nissan GTR-LM NISMO βρίσκονται ακόμα στον αγώνα. Το #22 είναι στην 21η θέση, το #23 είναι στην 44η θέση και το #21 είναι 48ο.

Η νύχτα αναμένεται να έχει σπουδαίες μάχες για την κορυφή.

Στην LMP2 η KCMG κρατούσε τα ηνία και η TDS Racing ήταν στη 2η θέση ένα γύρο πίσω.

Στην GTE-Pro η Corvette C7.R#64 κρατούσε τα ηνία αλλά οι δύο Aston Martin #99 κι #97 ήταν ακριβώς πίσω της καθώς το SC μηδένισε τις διαφορές. Έτσι στη συνέχεια θα δούμε σκληρές μάχες και σε αυτή την κατηγορία.

Στην GTE-Am η Aston Martin #98 ήταν στην 1η θέση με τις δύο Ferrari #72 και #83 να ακολουθούν στο 2 και 3 αντίστοιχα.

CHZ2T01UwAArTnV

Σχόλια

Σχόλια